کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316349 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت اپلیکیشن ایمیل Acompli را تصاحب کرد

Acompli

بخش دیگری از پازلِ یکپارچه‌سازی پلتفرم‌های مختلف مایکروسافت، پیدا شد. این اپلیکیشن به عنوان نسخه‌ی موبایل Outlook ارائه خواهد شد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ هفته‌ی گذشته، مایکروسافت بصورت تصادفی خبر تصاحب Acompli را منتشر کرد و کمی بعد آن را حذف کرد. امروز این خبر رسما تایید شد. مایکروسافت یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ایمیل تحت iOS و اندروید با نام Acompli را از آن خود کرد تا یک گام دیگر به سمت اهداف ساتیا نادلا بردارد. به این ترتیب، غول نرم‌افزاری دنیا می‌تواند سرویس ایمیل خود را به بهترین شکل ممکن در پلتفرم‌های مختلف ارائه کند.

مایکروسافت با Acompli می‌تواند سرویس Outlook خود را در پلتفرم‌های اندروید و iOS با سرعت بیشتری گسترش دهد.

تیم Acompli به تیم اوت‌لوک مایکروسافت ملحق می‌شود تا سرویس ایمیل ردموندی‌ها را بهبود بخشند و از فناوری‌های تحت کنترل خود در اوت‌لوک استفاده کنند.

مایکروسافت اعلام کرده که نه تنها قرار نیست اپلیکیشن Acompli از پلتفرم اندروید و iOS حذف شود بلکه به شکل مرتب‌تری بروز رسانی خواهد شد و امکانات جدیدی به آن اضافه خواهد شد.

از آنجایی که Acompli از Microsoft Exchange پشتیبانی می‌کند به سرعت با سرویس تقویم مایکروسافت همگام می‌شود و ایمیل‌های اوت‌لوک را نیز دریافت می‌کند. این اپلیکیشن امکانات متنوعی را در اختیار کاربران اهل کسب و کار قرار می‌دهد. اکامپلی همچنین از نظر طراحی و نحوه‌ی عملکرد بسیار شبیه به نسخه‌ی دسکتاپ اوت‌لوک است. رابط کاربری این اپلیکیشنِ ایمیل ترکیبی از تقویم، لیست مخاطبین و ایمیل‌ها است.

هنوز دقیقا مشخص نیست که مایکروسافت برای آینده‌ی Acompli چه تصمیمی گرفته است، اما می‌توان حدس زد که این اپلیکیشن بطور کامل با سرویس آفیس ۳۶۵ یکپارچه شود. مایکروسافت کمی پیش، تیم مربوط به سرویس ابری وان‌درایو را زیر نظر تیم آفیس قرار داد تا سرویس آفیس بیش از پیش با بخش موبایل و سرویس ابری یکپارچه شود. مایکروسافت همچنین توافقی را با دراپ‌باکس به سرانجام رساند که طی آن از قابلیت‌های آفیس در این سرویس محبوب ابری استفاده شود و کاربرانِ اندروید و iOS بتوانند از آن بهره ببرند. گام بعدی نیز بهره‌گیری از توانایی‌های Acompli، یکی از بهترین سرویس‌های ایمیل است تا مایکروسافت بتواند یک بسته‌ی کاربردی کامل را در اختیار کاربران پلتفرم‌های مختلف قرار دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23908 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/09/11 تعداد مشاهده: 1516
سافت گذر