کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کیفیت کار روبات‌های کارخانه‌ی فاکسان مورد پسند اپل نیست

image-Foxconn-robot

در ماه جولای سال میلادی جاری، پیش از آن که دستگاه‌های آیفون ۶ و ۶ پلاس به طور رسمی عرضه و حتی معرفی شوند، گزارشاتی منتشر شدند که اعلام می‌کردند کارخانه‌ی فاکسکان روبات‌های کارگر به خط مونتاژ خود خواهد افزود. این اخبار در زمانی که تولید آیفون ۶ در آستانه‌ی اوج‌گیری بود انتشار یافتند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ حال پس از گذشت چندین ماه از انتشار این خبر و گذر از مقطع عرضه‌ی جدیدترین پرچم‌داران اپل، گزارش تازه‌ای از سایت اقتصادی چینی Jeimian منتشر شده که مدعی است کیفیت کار روبات‌های قرار داده شده در خط مونتاژ فاکسکان کیفیتی به آن میزانی که صاحبان این کارخانه انتظار داشتند در عمل از خود نشان نمی‌دهد. در این گزارش آمده است که این روبات‌های تعبیه‌شده در فاز نخست پروژه کیفیت کارشان در حل استاندارهای مطلوب شرکت اپل نیست.

البته از این ربات‌ها در پست‌های چندان فنی‌ای استفاده نمی‌شود. عمده کار آن‌ها سفت‌کردن پیچ‌های مختلف دستگاه است که از پس انجام آن با دقت ۵ صدم میلی‌تر برمی‌آیند. همین عدد نیز برای شرکت اپل قابل قبول نیست. این شرکت از کارخانه‌ی فاکسکان خواستار دقت ۲ صدم میلی‌متر است.

علت مناسب‌نبودن این روبات‌ها برای کار در شرکت فاکسکان کاربری‌ای است که برایشان در هنگام ساخت تعریف شده است. ظاهراً این دوستان برای کار در خط تولید وسایل نقلیه‌ی موتوری ساخته شده‌اند که طبیعی است ظرافت کاری کمتر از مونتاژ گوشی هوشمند را طلب می‌کند. از این رو نمی‌توان با آن‌ها به دقتی دست یافت که برای اپل راضی‌کننده باشد.

البته فاکسکان به این راحتی قرار نیست تسلیم شود و دست از سر این روبات‌ها بردارد. این کارخانه در حال کار بر روی نسل دیگری از روبات‌های Foxbot است که مشکلات فعلی را نداشته باشند،‌ اما ممکن است آماده‌شدن آن‌ها برای کار عملی در خط مونتاژ چندین سال به درازا بیانجامد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24004 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/09/16 تعداد مشاهده: 1330
سافت گذر