کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316495 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمالاً دیگر خبری از G Pro 3 ال‌جی نخواهد بود

گزارش‌هایی منتشر شده که ال‌جی به دلیل تمرکز بر روی جی ۴ از ادامه سری جی پرو صرفنظر کرده و بر اساس این شایعات احتمالا زمستان امسال شاهد عرضه جی پرو ۳ نخواهیم بود.


LG-G-Pro-2-red

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ در زمستان‌ سال‎های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ بود که شرکت ال‌جی دو فبلت پرچم‎دار خود در سری G Pro را به بازار عرضه کرد. در سال ۱۳۹۱ اپتیموس جی پرو و در سال ۱۳۹۲ جی پرو ۲ عرضه شدند و جالب‎تر این که هر دو در بهمن‎ماه آن سال‎ها معرفی شده بودند.

بر اساس منطق زمانی شرکت ال‎جی احتمالاً فبلت سوم پرچم‎دار خود را در اوایل ۲۰۱۵ عرضه می‎کند (جرات نکردیم بگوییم که دقیقا ًدر ۲۴ بهمن‎ماه ۱۳۹۳ عرضه خواهد شد!). اما به تازگی شایعه‎ای پخش شده که حاکی از این است که منتظران ال‎جی جی پرو ۳ احتمالاً به طور ناخوشایندی شگفت‎زده خواهند شد.

بنابر گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‎رسد که این شرکت کره‎ای، خط تولید این خانواده‎ی فبلت را لغو کرده و تمرکز خود را بر روی پرچم‎دار بعدی گذاشته که قطعاً جی ۴ نامیده خواهد شد. در گزارش‌های منتشر شده دلیل شرکت ال‌جی این طور عنوان شده که با توجه به این که جی ۳ با نمایشگر ۵.۵ اینچی تقریباً به بزرگی جی پرو ۲ با نمایشگر ۵.۹ اینچی است و می‎توان آن را در زمره‎ی فبلت‎ها قرار داد، ال‌جی دست به چنین برنامه‌ای زده است.

اگر چه با چنین دلیلی شاید شایعاتی از این قبیل به واقعیت خیلی نزدیک دیده شوند اما باید در نظر گرفته که شرکت‌های رقیب مانند سامسونگ نیز دقیقا محصولات پرچمدار خود را در دو رده گشوشی‌های عادی و فبلت‌ها عرضه می‌کند و از این رو شاید بتوان این دلیل و در نتیجه این گزارش‌ها را رد کرد. البته این شایعه مدعی این نیست که شرکت ال‎جی دیگر دستگاهی با صفحه‎ی بزرگ در اوایل سال ۲۰۱۵ عرضه نخواهد کرد.

در عین حال ما شنیده‎ایم که جی پرو ۳ ممکن است دارای چیپست تولید خود ال‎جی، یعنی پردازنده‎ی هشت هسته‎ای NUCLUN (که قبلاً به نام Odin شناخته می‎شد)، باشد که بر اساس گزارشات این چیپیست ناقص و دارای مشکلات زیادی است، در نتیجه احتمالا بر فروش جی ۳ به بدترین حالت ممکن تاثیر می‎گذارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24041 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/09/18 تعداد مشاهده: 1871
سافت گذر
نظرات بینندگان

امیر حسین 1393/10/10 00:00
سلام
ممنونم از اطلاعی که دادین .چون میخواستم اون رو خریداری کنم که منصرف شدم