کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316109 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

امنیت بیشتر برای فعالیت آنلاین در وب سایت

این روزها بسیاری از مدیران وبسایت ها در نظر دارند تا نسبت به محافظت از سایت خود دید بازتری داشته باشند و البته که باید هم همینگونه باشد چرا که امروزه مسئله هک و امنیت وبسایت ها بسیار مهم و مورد توجه است و باید به آن به خوبی دقت شود.

 وب سایت

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ هر کسی که بر روی محیط آنلاین در حال انجام امور خود می باشد باید بداند که همیشه در معرض حملات خطرناک از سوی افراد سودجو می باشد و هیچ گاه امنیت وبسایت خود را نمی تواند به ۱۰۰ درصد برساند چرا که همیشه یک نفر هم که شده یافت می شود تا نایاب ترین باگ ها را پیدا کرده و از طریق آن شروع به هک سایت شما کند.

در ابتدا باید بدانید که وبسایت شما برای چند نفر ساخته شده و در واقع قرار است تا چند نفر مدیریت وبسایت شما را به عهده گیرند و آن را هدایت کنند؟

دانستن اینکه واقعا برای حفظ امنیت سایت خود باید چه نکاتی را بدانیم خود امری مهم و ضروری است. اولین کاری که برای رعایت قانون کپی رایت باید به آن توجه کنید این است که یک لوگو برای سایت خود تعیین کنید . در این صورت باعث می شود تا افراد سودجو نتوانند به راحتی از وبسایت شما و مطالب آن بدون ذکر منبع استفاده کنند . حتی می توانید لوگوی سایت خود را بر روی تمامی فایل های موجود در سایت خود به صورت کمرنگ بیاندازید تا بتوانید صحت سایت خود را تعیین کنید.

اما حال فرض کنید که افرادی از مطالب سایت شما بدون ذکر منبع استفاده کردند و یا تعدادی از طراحی های هنری شما در سایتتان را بدون مجوز در سایت خود استفاده می کنند .

اولین اقدامی که باید در برابر این حرکت ها انجام دهید این است که سعی کنید یک شماره تماس و یا یک راه ارتباطی مثل ایمیل و… پیدا کرده و به صورت کاملا مودبانه با طرف مقابل خود صحبت کنید . شاید طرف مقابل خود از انجام این کار خود آگاهی ندارد و نمی داند که کپی طرح ها در وبسایت امری غیر قانونی تلقی می گردد.

اما اگر باز هم طرف مقابل خود را برای توقف ادامه کار راضی نکردید باید از راه قانونی اقدام نمایید .شما حتی می توانید از طرف مقابل خود بخواهید که چرا باید طرح های شما را بدون اجازه بردارد و کپی کند؟

راه ها و چک هایی وجود دارد که می تواند در این راه مفید و ضروری باشد:

Companies house web check

برای اینکه بتوانید کمپانی های دیگر را که با اسامی مشابه شما رجیستر شده اند از سایت wck2.companieshouse.gov.uk استفاده کنید. از زمانی که این چک رونق پیدا کرده است این ریسک هم کاهش پیدا کرده و چیزها در اینترنت تغییر پیدا کرده است . اگر در این سایت یک کمپانی شبیه به برند شما ثبت شده باشد و کالاهایی مشابه با کارهای شما ارائه می دهد مطمئن باشید که خطر سو استفاده از طرح های هنری شما وجود دارد.این موضوع می تواند به شدت روی هدر رفتن زحمات شما برای تشکیل برند خود بسیار تاثیر گذار باشد.

Domain name check

می توانید با یک جست و جوی ساده در گوگل برای domain name check  تعدادی ابزار سودمند نظیر whols search که شما را قادر می سازد متوجه شوید که آیا اسامی دامنه مشابه با شما اخیرا توسط رقبای خود به تملک درآمده است و آن را در اختیار شما قرار می دهد.

Trademark search

بررسی و جست و جو در سایت intellectual property offlice شما را توانا می سازد تا متوجه شوید که آیا شخص دیگری کلمه یا عبارت و یا لوگوی مشاهبهی که شما در فعالیت تجاری خود استفاده می کنید بهره می گیرد یا خیر . البته اگر به جست و جوی بیشتری نیاز داشتید باید با دقت بیشتری بر روی مفاهیم مشابه باشید.

برای اینکه بتوانید امنیت بیشتری را برای فعالیت آنلاین خود داشته باشید به سایت www.lawblacks.com مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24068 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/09/19 تعداد مشاهده: 2139
سافت گذر