کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316089 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

سافت‌گذر: آیا کریسمس امسال، ایکس‌باکس لایو تعطیل می‌شود؟

به گزارش سافت‌گذر ؛ هکرها گاه و بی‌گاه با اختلال در کار غول‌های فناوری، خبرساز می‌شوند.

در بحبوحه رقابت میان کنسول‌های نسل هشتمی، به نظر می‌رسد هر دو شرکت سونی و مایکروسافت یک تهدید جدی و جدید را در مقابل خود می‌بینند. تهدیدی که بر وجهه هر دو در بازار تأثیرگذار خواهد بود. دو غول صنعت بازی‌های ویدیویی، توسط جمعی از هکرها با نام «جوخه مارمولک» Lizard Squad مورد هدف قرار گرفته‌اند.

این گروه زمانی توانست به شهرت برسد که حملاتی از نوع «تعطیلی گسترده سرویس» یا DDoS علیه سرویس‌های «شبکه پلی‌استیشن» و «ایکس‌باکس لایو» انجام دادند، از آن زمان به بعد، این گروه مشغول حمله به چند شرکت بزرگ بازی‌سازی دیگر بوده است و سرورهای آن‌ها را از دسترس خارج کرده است. «جوخه مارمولک» اخیراً اعلام کرده که کریسمس امسال، می‌خواهد سرویس ایکس‌باکس لایو مایکروسافت را «برای همیشه» تعطیل کند.

 
«جوخه مارمولک»: کریسمس امسال، وارد شبکه مایکروسافت می‌شویم و ایکس‌باکس لایو را «برای همیشه» تعطیل می‌کنیم

بیش از یک ماه است که گروه «هک‌تیویست» «جوخه مارمولک» با ایجاد اختلال در ارتباطات آنلاین بازی‌های مختلف و به تعطیلی کشاندن سرویس‌های «شبکه پلی‌استیشن» و «ایکس‌باکس لایو» و همچنین سرورهای آنلاین متعلق به برخی دیگر از ناشران بزرگ بازی‌های ویدیویی، به تیتر اول بسیاری از خبرگزاری‌ها تبدیل شده‌اند.

گروه تا آن‌جا پیش رفت که در صفحه توییتر خود، پرواز یکی از خطوط هوایی آمریکا را که حامل مدیر اجرایی سونی بود، تهدید به بمب‌گذاری کرد. پرواز مذکور بلافاصله توسط اف‌بی‌آی لغو شد و این سازمان هم‌اکنون در سراسر آمریکا به دنبال «جوخه مارمولک» است. با این حال، به نظر می‌رسد تعقیب اف‌بی‌آی هم نتوانسته این گروه هکر را از اذیت و آزار دنیای بازی‌های ویدیویی منصرف کند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ «جوخه مارمولک» پس از چندین بار تعطیل کردن شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های بازی چندنفره آنلاین، نظیر «شبکه پلی‌استیشن» و «ایکس‌باکس لایو»، و همین‌طور دیگر سرویس‌دهنده‌های بزرگ بازی‌های ویدیویی، به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی بزرگ‌تری برای آینده نزدیک دارد. این گروه هکر، کاری را که می‌خواهد کریسمس امسال انجام دهد، در فضای اینترنت به اطلاع همه رسانده است. «جوخه مارمولک» اعلام کرده به سرورهای مایکروسافت وارد می‌شود و ایکس‌باکس لایو را به گونه‌ای فلج خواهد کرد که این سرویس برای همیشه تعطیل شود.

 
این یک تهدید نیست، بلکه یک قول است.
25 دسامبر یا همان کریسمس، وارد شبکه مایکروسافت می‌شویم
و ایکس‌باکس لایو را تعطیل می‌کنیم، «برای همیشه»!
پس تا (این سرویس) ادامه دارد از آن لذت ببرید.
– جوخه مارمولک
اکنون که می‌توانید، بازی کنید

پیش‌بینی این‌که آیا تعطیلی همیشگی سرویس ایکس‌باکس لایو واقعاً اتفاق خواهد افتاد یا نه، چرا که تعطیل کردن ایکس‌باکس لایو برای همیشه «فراتر از مرزهای واقعیت» به نظر می‌رسد. با این حال، بررسی سابقه «جوخه مارمولک» نشان می‌دهد که این هکرها آن‌قدر به سرورهای آنلاین مایکروسافت حمله و آن‌ها را تعطیل خواهند کرد تا غول نرم‌افزاری جهان بالأخره اقدامی جدی در این‌باره بکند و راه‌حلی دائمی در برابر حملات هکرها پیدا کند.

در حال حاضر، بهترین کار برای گیمرهای ایکس‌باکس و پلی‌استیشن این است که هرگونه اطلاعات حیاتی، مانند اطلاعات کارت اعتباری را که در سرویس ایکس‌باکس لایو شما ذخیره شده‌اند حذف کنند و امیدوار باشند که سونی، مایکروسافت و دیگر غول‌های بازی‌های ویدیویی، فایروال قدرتمندی را برای جلوگیری از حملات هکرها و از جمله «جوخه مارمولک» دست و پا کنند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ به نظر شما آیا «جوخه مارمولک» می‌تواند سرویس ایکس‌باکس لایو را برای همیشه تعطیل کند؟ پیش‌بینی خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. باید ببینیم کدام پیش‌بینی‌ها تا کم‌تر از 20 روز دیگر به حقیقت مبدل خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24073 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/09/19 تعداد مشاهده: 1332
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

هادی حسینی تبار 1393/09/20 00:41
اگه این امر اتفاق بیفته 100 درصد ماکروسافت هم از فروش کنسول هم از فروش بازی ها زرر خواهد کرد هک کردن شبکه لایو اگه برای این هکرها آسان هست چرا تا به حال موفق به هک کنسول ایکس باکس وان نشده اند این تهدید ها همیشه توسط رقبا انجام می گیره این هکرها همان افراد دست نشانده شرکت رقیب هستند وقتی می بینند ماکروسافت در زمینه مولتی مدیا وبازی های آنلاین از اون ها پیشی گرفته این جور تهدید ها رو برا ه می اندازنند تا یه جوری ضعف خودشون رو بپوشونند وامتیاز طرف مقابل رو کمرنگ جلوه بده