کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هکرها موفق به نفوذ و دسترسی به اطلاعات ICANN شدند

گروهی از هکرهای اینترنتی با حمله به سیستم‌های سازمان آیکان که مدیریت دامنه های اینترنتی را در دست دارد توانستند به بخش‌های مدیریتی آن دسترسی پیدا کنند.

icann hack

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ با توجه به مسئولیت خاص آیکان برای مدیریت دامنه های اینترنتی موفقیت حملات هکری به آن  می‌تواند تبعات فراوانی داشته باشد.   ظاهرا هکرها با ارسال ایمیل های فریبنده ای برای برخی کارکنان آیکان و انجام حملات موسوم به فیشینگ توانسته اند اطلاعات ضروری را برای اجرای حمله هکری موفق به دست اورند.

آیکان با صدور بیانیه ای اعلام کرده که در حال تحقیق بر روی این موضوع است و اظهار داشته که به نظر می رسد شبکه آن قربانی حملات فیشینگ شده که از ماه نوامبر گذشته صورت گرفته است.این ایمیل ها از آن جهت موجب فریب کارکنان آیکان شده که از طریق دامنه هایی که ظاهرا متعلق به آیکان بوده اند ارسال شده اند. از جمله بخش هایی که هکرها توانسته اند به آن نفوذ کنند می توان به  CZDS Centralized Zone Data System اشاره کرد. این سیستم حاوی فایل هایی است که در آنها داده های توضیح دهنده اسامی دامنه (Top Level Domains TLDs) ذخیره شده اند.   هکرها از همین طریق توانسته اند به اطلاعات دیگری مانند اسامی مالکان دامنه ها، آدرس پستی و ایمیل و همین طور شماره تلفن های آنها دسترسی پیدا کنند. تحقیقات در مورد عوامل این حملات و میزان خسارات وارده ادامه دارد.

ICANN در حقیقت یک سازمان بین المللى است غیر تجارى است که مسئولیت ادرس هاى اینترنتى ، پروتکل هاى شناسایى و دامنه هاى اینترنتى عمومى و کشورى و همچنین مدیریت روت سرورهاى اصلى اینترنت را برعهده دارد.

به خاطر آنکه این شرکت در ایالات متحده قرار دارد این سرویس ها تمامى تحت قراردهاى دولت ایالات متحده و همچنین مسئول شماره ها و نام هاى اینترنتى این کشور (IANA) قرار دارد. ICANN در حقیقت وظایف IANA را انجام مى دهد.

ساختار آیکان به نوعى نیمه دولتى است و تلاش آن حفظ ثبات در اینترنت و فراهم کردن فضاى رقابتى درآن در جهت افزایش ارتباطات اینترنتى است.

شرکت سیمنتک اعلام کرده است که در روز گذشته بیش از ۱۲ بار هکرها حملات فیشینگ به سرورها انجام داده اند که در چندماه اخیر بی سابقه بوده است.پیش از این نیز در ماه اکتبر حملاتی صورت گرفته که حدود ۶۵% از اطلاعات لو رفته اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24240 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/10/01 تعداد مشاهده: 1658
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر