کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

طراحی آینده گوشی‌های همراه چگونه خواهد بود؟

دنیای ما در حال تحول و تغییر است و هر روز و هر جا به ابزارهای جدیدی بر می‌خوریم که شاید تصور آن در گذشته خیلی بعید به نظر می‌رسید. صنعت تلفن همراه هم یکی از فناوری‌هایی است که به سرعت دستخوش تغییر شده و هر روز تحول تازه‌ای می‌یابد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ با توجه به طرح‌های نو و جدیدی که از این دستگاه‌ها طراحی و ساخته می‌شود انتظار می‌رود گوشی‌های تلفن همراه دیگر آن شکلی نباشند که امروز می‌بینیم و آنقدر تغییر کنند که شکل و شمایل گذشته شان را فراموش کنیم.

از این رو، نمونه اولیه گوشی هوشمند طراحی شده که بدنه آن از کریستال یاقوت کبود ساخته شده و انتظار می‌رود در طراحی آینده گوشی‌های همراه تاثیر بگذارد.

گوشی‌های همراه

بدنه کریستالی این گوشی فقط یک تکه شیشه به نظر می‌رسد که شفافیت آن باعث می‌شود همه چیز از پشت آن دیده شود. صفحه نمایش گوشی لمسی است و اطراف بدنه کریستالی را پلاتین در برگرفته که جای باتری و سیمکارت هم به شکل ماهرانه در کناره‌های آن واقع شده است.

هنگامی که گوشی روشن می‌شود آیکون‌های جالب و آشنای آندروید روی صفحه کریستالی آن نمایش داده می‌شوند.

این گوشی قادر است با سیستم GPS اتومبیل سازگار شده و تصاویر و ویدیوها را به شکل خودکار با استفاده از دوربین اتومبیل روی فیس‌بوک و توییتر ارسال کند. به علاوه می‌تواند اطلاعات سرعت سنج اتومبیل در مواقع تصادفات رانندگی را با دیگران به اشتراک بگذارد، که همه این کاربردها با پشتیبانی از نرم افزارهای آندروید و قابلیت‌های شبکه اجتماعی امکانپذیر می‌شود.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این گوشی طراحی، فرم و موادی است که در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته که به این ترتیب دست طراحان را برای طراحی گوشی‌های آینده بازتر می‌کند.

فرم یک تکه باریک این گوشی ظاهر جالبی به آن بخشیده و با توجه به اینکه بدنه کلا شیشه‌ای است جذابیت زیادی دارد.

به نظر می‌رسد این گوشی افق جدیدی پیش روی طراحان قرار دهد و به آنها نشان دهد که می‌توان به روش‌های دیگر طراحی برای گوشی‌های هوشمند فکر کرد و ابتکارات جدیدی به خرج داد.

برای مثال استفاده از بدنه شیشه‌ای و شفاف می‌تواند نرم افزارها را به شکل واقعی برای نمایش اطلاعات در یک دنیای واقعی از طریق تلفن همراه نشان دهد نه یک عکس.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24261 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/10/03 تعداد مشاهده: 1682
سافت گذر