کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین تبلت های سال ۲۰۱۴ از نگاه فون آرنا

تبلت ها زیبا ، ظریف و خوش دست هستند ، آیا اینطور نیست ؟! البته همه ی آن ها با یک دیگر یکسان نیستند و این وظیفه ی ماست تا آن هایی را که شایسته ی توجه شما هستند ، برجسته کنیم . با گجت نیوز همراه باشید تا ۳ تبلت برتر سال ۲۰۱۴ را از نگاه فون آرنا به شما معرفی کنیم.

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ تبلت ها ما را وقتی که خسته ایم سرگرم  ، ارتباط با دوستان را آسان و در کار و درس مان به ما کمک می کنند . آنها حتی بچه ها را وقتی که مادر و پدر به کمی سکوت و آسایش نیازمندند حسابی سرگرم خواهند کرد.

با ما همراه باشید تا سه تبلت برتر سال ۲۰۱۴ ، از میان هزاران تبلت موجود در بازار را با یک دیگر بررسی کنیم.

Apple IPad Air 2

iPad Air 2

در سال ۲۰۱۰ ،کمپانی اپل تعریفی از یک تبلت مدرن و ایده آل را ارائه داد. امروزه ، پس از چهار سال ، آیپد هنوز در صدر تبلت های موجود در بازار قرار دارد ، البته ممکن است از هر لحاظ یک تبلت کامل نباشد ولی در حال حاضر بهترین تبلتی است شما می توانید در اختیار داشته باشید .

iPad Air 2

تبلت آیپد ایر ۲ ، سبک ، با کیفیت ساخت بالا و به طور باور نکردنی باریک است ، به نحوی که یک همدم ایده آل برای شما خواهد بود .

iPad Air 2

 

این تبلت همچنین دارای مجموعه ای از صفحه نمایشی کاملا  زیبا و واضح حتی در بیرون از خانه  می باشد . مجهز شده توسط چیپ A8X  و ۲ گیگابایت رم که هیچ مشکلی را در عملکرد نخواهد داشت . و به وسیله سیستم عامل بهینه سازی شده iOS هر نوع بازی و نرم افزاری برای تمام سلیقه ها و نیاز ها در دسترس است . و اگر حتی این ها هم برای شما کافی نبود ، دوربین ۸ مگاپیکسلی با کیفیت عالی و بدنه فلزی که با دقت و وسواس بالا ساخته شده این تبلت را کامل می کند .

Google Nexus 9

Google Nexus 9

شاید این زیبا ترین تبلت موجود نباشد ، اما زمانی که از ویژگی های جدید نکسوس ۹ آگاه شوید شما به زیبایی آن اهمیت نخواهید داد  . این به خاطر وجود جذابیت های داخل دستگاه است . Google Nexus 9 ساخته شده توسط HTC ، دستگاهی که اندروید ۵.۰ گوگل و طراحی متریال را به نمایش می گذارد. همچنین شما دارای سخت افزاری قدرتمند هستید، شامل چیپ ۶۴ بیتی Tegra K1 SoC و ۲ گیگابایت رم که هیچ مشکلی با هر کاری که شما قصد انجام با این تبلت را دارید ، ندارد.

Google Nexus 9

برای سرگرم شدن شما ، نکسوس ۹ توسط یک صفحه نمایش زیبا با رزولوشن بالا و اسپیکر های جلوی تبلت مجهز شده است . و البته باتری ۶۷۰۰ میلی آمپری آن جزو معدود باتری هایی با بیشترین طول عمر در لیست ما می باشد . با این همه شما دیگر از یک تبلت ۴۰۰ دلاری چه می خواهید؟!

Google Nexus 9

Sony Xperia Z3 Tablet Compact

Sony Xperia Z3 Tablet Compact

چه تعداد تبلت با قابلیت ضد آب و غبار را می توانید نام ببرید ؟ احتمالا زیاد نیست . تبلت زد ۳ کامپکت سونی یکی از معدود تبلت هایی است که در برابر عناصر مختلف مقاوم می باشد . دارای صفحه نمایش ۸ اینچی ، سبک ترین ، باریک ترین و قابل حمل ترین تبلت در رده خودش می باشد .

Sony Xperia Z3 Tablet Compact

 

اندازه جمع و جور آن به هیچ وجه در عمر باتری آن اثر ندارد ؛ در واقع ، طبق تایید بنچمارک خودمان ، تبلت زد ۳ سونی عمر باتری عالی را دارد .

Sony Xperia Z3 Tablet Compact

این تبلت بهتر هم خواهد شد ، اگر شما مشخصات کامل آن را بررسی کنید . البته با وجود پردازنده Snapdragon 801 SoC و ۳ گیگابایت رم ، اسلات ریز اندام سونی هم سریع است و هم آینده را تضمین می کند .

Sony Xperia Z3 Tablet Compact

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24320 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/10/07 تعداد مشاهده: 2215
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر