کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316390 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لنوو از یک فلاش ویژه عکس سلفی رونمایی کرد!

در گوشه و کنار نمایشگاه بسیار وسیع CES محصولات بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد که خیلی از آن‌ها بی‌استفاده و غیرضروری هستند؛ اما برخی محصولات واقعاً جذاب و خلاقانه هستند که هرکسی را به وجد می‌آورند. فلاش مخصوص سلفی لنوو هم یکی از همین محصولات است که به‌تازگی معرفی شده است.


lenovo vibe xtension selfie flash

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ این گجت کوچک ساخت لنوو که Vibe Xtension Selfie Flash نام‌گذاری شده است، شاید بهترین گجتی باشد که می‌توانید با قیمتی معادل ۲۹ دلار تهیه کنید.

امروزه نور کم در کنار نبود فلاش عکاسی در کنار دوربین جلویی گوشی‌های هوشمند، تبدیل به کابوس عاشقان سلفی شده است. این‌جاست که سلفی گرفتن نیاز مبرم به چنین گجتی پیدا می‌کند که از ۸ ال‌ای‌دی درون یک قاب فلزی بهره‌مند است که در پشت آن هم کلیدی مخصوص ثبت عکس وجود دارد. طبق گفته‌ی لنوو این گجت با هر دستگاه اندرویدی سازگار است و کافیست کاربر آن را به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون متصل کند. طبق اظهارات برخی حاضران این دستگاه با نکسوس ۵ سازگاری نداشته که می‌تواند از مشکلات آغازین این محصول باشد که امیدوار هستیم به‌زودی برطرف شود.

lenovo vibe xtension selfie flash

این فلاش درواقع مانند دیگر فلاش‌ها که در دوربین‌ها استفاده می‌شود نیست و تنها با فشردن کلید شروع به ساطع کردن نوری از طریق ال‌ای‌دی‌های موجود می‌کند. این تفاوت می‌تواند بسیار مفید باشد، چراکه کاربر می‌تواند متناسب با شرایط و با آسودگی نور مورد نیاز را تنظیم کند و سپس اقدام به ثبت سلفی کند. از طرفی می‌توان با چرخاندن این فلاش از آن به‌عنوان فلاش دوربین پشت دستگاه هم استفاده کرد که مشخصاً بهتر از فلاش داخلی اکثر گوشی‌های هوشمند عمل خواهد کرد.

طبق گفته‌ی لنوو این گجت با یک‌بار شارژ می‌تواند در ۱۰۰ عکس همراه شما باشد. لنوو هم‌چنین می‌افزاید که این محصول تا قبل از عرضه‌ی آن در وبسایت لنوو و در بهار سال جاری میلادی، در کشور آمریکا آماده‌ی فروش نخواهد بود.

در ادامه دعوت می‌کنیم تصاویر جزئی‌تری از این گجت زیبا و کوچک را نظّاره‌گر باشید.



نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24484 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/10/16 تعداد مشاهده: 2230
سافت گذر