کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سافت‌گذر: با این صفحه‌کلید قابل شستشو، سریع و دقیق تایپ کنید

به گزارش سافت‌گذر ؛ اگر شما هم تا به حال به هر دلیلی، مجبور به باز کردن و شستن صفحه‌کلید خود شده باشید، دلیل عرضه کی310 لاجی‌تک را به خوبی درک خواهید کرد.

برای همه ما پیش آمده که دست‌مان به لیوان چای یا آب بخورد و لیوان در بدترین جای ممکن خالی شود: روی صفحه‌کلید. پیامد این اتفاق هیچ‌گاه خوشایند نیست. گاهی مجبور می‌شوید کلید به کلید صفحه‌کلید را باز کنید و با یک مسواک کهنه به جان کیبورد بیفتید.

 

مدتی پیش شرکت لاجی‌تک به فکر افتاد تا از این اتفاقات جلوگیری کند و بنابراین صفحه‌کلیدی عرضه کرد که می‌گفت کاملاً قابل شستشو است. صفحه‌کلید «کی310» K310 لاجی‌تک تا ارتفاع 11 اینچ زیر آب مشکلی پیدا نمی‌کند و به درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند هنگام کار را رایانه خود غذا هم بخورند.

* طراحی و بدنه
اولین چیزی که بعد از بیرون آوردن کی310 از جعبه چشم شما را به خود جلب می‌کند، رنگ آبی پشت آن است. به نظر ما رسید که استفاده از این رنگ برای یادآوری ارتباط خوب این صفحه‌کلید با آب بوده است. روی لبه‌های عقبی دستگاه سوراخ‌های فراوانی را می‌بینید که برای خارج شدن مایعاتی مثل چای، یا آب پس از شستشو تعبیه شده‌اند.

 

در میان این سوراخ‌ها، سمت چپ و راست، دو پایه را می‌بینید که برای اندکی خم شدن صفحه‌کلید می‌توانید آن‌ها را باز کنید. وقتی پایه‌ها باز هستند، صفحه‌کلید حدود 8 درجه از سطح زیر خود فاصله می‌گیرد. این پایه‌ها خیلی محکم نیستند و تحت فشار زیاد ممکن است از جا در بروند. با این حال، در صورت استفاده عادی، هیچ مشکلی ندارند و کارشان را هم به خوبی انجام می‌دهند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ صفحه‌کلید را که برمی‌گردانید می‌توانید طراحی منحصر به فرد و دکمه‌های سفید رنگ آن را ببینید که از هم فاصله زیادی دارند و روی یک پس‌زمینه نوک مدادی قرار گرفته‌اند.

 

شاید کی310 به نسبت قیمت 53.5 دلاری خود کمی بی‌کیفیت به نظر برسد. به نظر می‌رسد پلاستیک به کار رفته در صفحه‌کلید، توخالی است. وقتی دو طرف صفحه‌کلید را می‌گیرید و به دو جهت مخالف (به حالت باز کردن پلاستیک شیرینی) می‌چرخانید، آن‌قدری که باید، محکم نیست. با این وجود، لاجی‌تک کیفیت پایین جنس بدنه صفحه‌کلید را با طراحی مینیمالیستی و انتخاب رنگ‌های شیک جبران کرده و صفحه‌کلید در کل، ظاهر خوبی دارد، اگرچه تمام بدنه از جنس پلاستیک است. به علاوه، با حدود قیمتی که برای صفحه‌کلید لاجی‌تک قرار است بپردازید، انتظار یک صفحه‌کلید عالی را هم نباید داشته باشید.

* عملکرد
لاجی‌تک به دکمه‌های جدای رو صفحه‌کلید کی310 «دکمه‌های کم‌ارتفاع و قاب‌دار» می‌گوید و معتقد است که این طراحی موجب شده تا تمیز کردن بین دکمه‌ها بسیار آسان شود. این شرکت همچنین می‌گوید تایپ کردن با این صفحه‌کلید «دقیق‌تر» است و ما هم به این نکته رسیدیم. هنگام تایپ کردن با کی310 نسبت به صفحه‌کلیدهایی که دکمه‌های نزدیک به هم دارند، تعداد اشتباهات تایپی پایین می‌آید.

 

کی310 همه دکمه‌های میانبری را که از صفحه‌کلیدهای پیشرفته‌تر در بازار انتظار دارید، در خود جای داده است. دکمه‌های «عملکرد» Function می‌توانند صدا را کم و زیاد کنند یا اجرای یک فایل صوتی یا تصویری را متوقف کنند تا نیازی به رفتن به صفحه برنامه پلیر نداشته باشید. میانبرهایی هم برای باز کردن ایمیل، جستجوی اینترنتی و ماشین‌حساب تعبیه شده است. همه این میانبرها روی دکمه‌های عملکرد سوار شده‌اند و در آزمایش‌های ما بدون هیچ مشکلی کار می‌کردند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ شرکت سازنده می‌گوید نوشته‌های روی صفحه‌کلید با لیزر پرینت شده‌اند و لایه‌ای رویشان کشیده شده تا در طولانی‌مدت و یا در اثر شستن، پاک نشوند. ظاهراً عمر هر دکمه، 5 میلیون بار فشرده شدن است. البته ما آن‌قدر وقت نداشتیم تا این گفته لاجی‌تک را امتحان کنیم، اما بعد از چند هفته استفاده روزمره و یک بار شستن زیر شیر آب، اثری از رنگ‌رفتگی روی دکمه‌ها مشاهده نکردیم، بنابراین به حرف لاجی‌تک اعتماد می‌کنیم.

 

یکی از مشکلاتی که ما با صفحه‌کلید قابل شستشوی لاجیتک داشتیم این بود که کی310 فقط با ویندوزهای ایکس‌پی، ویستا و 7 سازگار است. ممکن است با ویندوز 8 هم کار کند، اما میانبرها یا کلیدهای قابل برنامه‌ریزی را ندارد که در سیستم‌عامل جدید مایکروسافت بسیار ضروری هستند. همین نقص ممکن است برخی از مشتریان را از خریدن این صفحه‌کلید منصرف کند.

* قابلیت شستشو
مسلماً صفحه‌کلید قابل شستشوی لاجیتک را بدون «شستن» نمی‌شود بررسی کرد. بعد از استفاده روزمره از آن به مدت چند هفته، به طور طبیعی خرده‌های کلوچه و تکه‌های غذا و لکه‌های مایعات روی آن دیده می‌شد. بنابراین خیلی نیازی نبود که به شکل مصنوعی آن را کثیف کنیم.

 

از شما چه پنهان، قرار دادن صفحه‌کلید زیر شیر آب پس از آن‌که چند ثانیه قبل آن را از رایانه جدا کرده بودیم، عجیب و غریب بود، اما تأیید می‌کنیم که آب از اطراف کلیدها کاملاً عبور می‌کرد و از عقب صفحه‌کلید بیرون می‌ریخت. دقیقاً همان‌طور که لاجیتک قول داده بود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ از برسی که همراه با صفحه‌کلید بود و از پشت آن جدا می‌شد، برای تمیز کردن تکه‌های مواد غذایی که چند هفته بین کلیدها جا خوش کرده بودند، استفاده کردیم. نتیجه: استفاده از آب همراه با این برس واقعاً در خلاص شدن از شر لکه‌ها، خرده‌های غذا و گرد و غبار مؤثر است.

 

وقتی صفحه‌کلید به طور کامل تمیز شد، آن را حدود 15 دقیقه رها کردیم تا خشک شود. اعتراف می‌کنیم که هنوز کامل خشک نشده بود که به کامپیوتر وصلش کردیم. البته این کار توصیه نمی‌شود، اما به دلیل طبیعت کار ما، نمی‌توانستیم بیش از این صبر کنیم. به هر حال، صفحه‌کلید کاملاً عالی کار می‌کرد، با وجود این‌که کلیدها به خاطر خیسی، کمی چسبنده شده بودند. این مسئله هم در عرض 10 دقیقه به طور کامل برطرف شد.

لاجیتک می‌گوید صفحه کلید کی310 با توجه به فناوری سوئیچ‌های «گنبد لاستیکی» rubberdome قادر به مقاومت در برابر تماس با آب است. این نوع سوئیچ‌ها با استفاده از حباب‌هایی به شکل دو غشاء لاستیکی هم حفاظت در برابر آب را فراهم می‌کند و هم حالت فنری هر کلید را. از نظر شرکت سازنده، این فناوری باعث می‌شود که صفحه‌کلید در حال تایپ، بی‌سر و صدا باشد، اما در عمل چنین نیست، به ویژه هنگامی که سریع تایپ می‌کنید.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ یکی دیگر از ویژگی‌هایی که نشان داد لاجی‌تک واقعاً در مورد قابلیت شستشوی صفحه‌کلید فکر کرده است، تعبیه یک پوشش پورت یواس‌بی برای جلوگیری از از رسیدن آب به پورت هنگام تمیز کردن و شستن صفحه‌کلید بود.

* نتیجه
کی310، صفحه‌کلید قابل شستشوی لاجی‌تک ممکن است کیفیت ساخت خوبی نداشته باشد، اما بسیار شیک به نظر می‌رسد و به شما این امکان را می‌دهد تا سریع و با حداقل اشتباه تایپ کنید. تایپ کردن با آن راحت است و مهم‌تر از آن، قابل شستشو است و زود هم خشک می‌شود. بنابراین می‌توانید صفحه‌کلید خود را بشویید و به سرعت آن را دوباره به رایانه متصل کنید، بدون آن‌که نیاز باشد ساعت‌ها صبر کنید. به نظر ما، کی310 محصول خوبی برای کسانی است که در هنگام کار با رایانه، حواسشان به نوشیدنی و یا مواد غذایی اطراف صفحه‌کلید نیست.

* امتیاز: 8 از 10

* نقاط قوت: طراحی خوب کلیدها برای تایپ سریع و دقیق، قابلیت ضدآب و شستشو حتی در سینک آشپزخانه

* نقاط ضعف: ظاهر ارزان‌قیمت، استحکام نسبتاً پایین
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24492 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/10/16 تعداد مشاهده: 1521
سافت گذر