کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316365 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سه مهندس گوگل سرفیس پرو مایکروسافت ساخته‌اند!

تبلت سرفیس مایکروسافت از زمان عرضهو در عمر کوتاه خود تا به امروز باعث الهام و البته کپی‌کاری هنرمندانه محصولات بسیاری شده است و حالا آخرین محصولات از این دست، محصول سه مهندس سابق شرکت گوگل است.


Jide Technology Ultra Tablet

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ این محصول در واقع ساخته شرکت Jide Technology است که توسط سه مهندس سابق شرکت گوگل Jeremy Zhou، David Ko و Ben Luk تشکیل شده است که سابقه کار بر روی محصولاتی همچون گوگل مپس و موتور جستجوی گوگل را دارند و حالا با مشارکت هم این محصول مجتمع تبلت/لپ‌تاپ را عرضه کرده‌اند.

Jide Technology Ultra Tablet 01

این محصول که سازندگان آن، عنوان اولترا تبلت بر آن نهاده‌اند از یک کیبرد مغناطیسی با قابلیت استفاده به عنوان پایه بهره‌مند است که این نوع طراحی چیزی جز سرفیس پرو مایکروسافت را به ذهن متبادر نمی‌کند. شرکت Jide Technology علاوه بر طراحی و همچنین سخت‌افزار در نرم‌افزار و رابط کاربری نیز هنرمندی به خرج داده و در رابط کاربری دستگاه نیز کپی هنرمندانه‌ای از مایکروسافت را به نمایش گذاشته است.

Jide Technology Ultra Tablet 02

اولترا تبلت شرکت Jide Technology یک تبلت ۱۱.۶ اینچی است که از یک نسخه تغییر داده شده اندروید (ترکیبی از اندروید ۵ آب‌نبات چوبی و رابط کاربری مترو مایکروسافت!) در یک صفحه نمایش با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد که پردازنده Tegra 4+1 انویدیا و ۲ گیگابایت رم توان مورد نیاز آن را تأمین می‌کنند و ظاهراً می‌تواند اپلیکیشن‌های اندروید و ویندوز را پشتیبانی کند!

این شرکت در نظر دارد این تبلت را در سال جاری میلادی و به قیمت ۳۴۹ دلار برای مدل ۱۶ گیگابایتی به بازار عرضه کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24569 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/10/21 تعداد مشاهده: 1986
سافت گذر