کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

G Flex2 خراش‌هایش را ترمیم می‌کند!

ال‌جی G Flex2 به عنوان نسخه دوم گوشی قابل‌انعطاف شرکت ال‌جی معرفی شده است.

نمایش میزان خودترمیمی قاب پشتی جی فلکس ۲ ال‌جی + فیلم


به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ این دستگاه هوشمند ال‌جی در مقایسه با نسخه قبلی از صفحه نمایشی کوچک‌تر (۵.۵ اینچ) بهره می‌برد. ابعاد جمع‌وجور تر این گوشی هوشمند حاکی از پیروی ال‌جی از نظرات کاربران مبنی بر بزرگ‌بودن بیش از اندازه نسخه پیشین جی‌ فلکس دارد. از سوی دیگر رزولوشن صفحه‌نمایش این دستگاه نیز به رزولوشن تمام‌ اچ‌دی ارتقا یافته است اما به طور کلی از زوایای مختلفی می‌توان بهبودهای انجام شده در نسل دوم گوشی قابل انعطاف ال‌جی را مورد بررسی قرار داد.

ال‌جی G Flex2 با حفظ شعاع خمش نسخه پیشین، از نظر ظاهری با توجه به ابعاد کوچک‌تر صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی و حاشیه‌های کوچک‌تر این صفحه‌نمایش، جمع‌وجورتر و خوش‌دست‌تر شده است.

نمایش میزان خودترمیمی قاب پشتی جی فلکس ۲ ال‌جی + فیلم

با تراکم ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ، جی‌فلکس ۲ به خوبی نسخه پیشین با ۲۴۵ پیکسل در هر اینچ صفحه‌نمایش را به چالش می‌کشد. صفحه‌نمایش استفاده شده در نسخه جدید گوشی ال‌جی جای هیچگونه انتقادی را باقی نخواهد گذاشت.

نمایش میزان خودترمیمی قاب پشتی جی فلکس ۲ ال‌جی + فیلم

شیشه پوشش دهنده بدنه اکنون تا ۲۰ درصد مقاومت بیشتری در برابر فشار دارد. این مهم از طریق فرایند شیمیایی ویژه‌ای توسط ال‌جی به کار میسر شده است تا در صورت وارد آمدن فشار، نگرانی بابت آسیب دیدن دستگاه خود نداشته باشید.

نمایش میزان خودترمیمی قاب پشتی جی فلکس ۲ ال‌جی + فیلم

جی‌فلکس ۲ اولین گوشی هوشمندی است که به طور رسمی از پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۰ بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به پردازنده ۶۴ بیتی ۸ هسته‌ای بهینه شده برای اندروید ۵ تجهیز شده است. پردازنده گرافیکی Adreno 430 نیز آماده انجام پردازش‌های گرافیکی به بهترین نحو است. با این اوصاف این گوشی هوشمند در عملکردهای مرتبط با محتویات صوتی، تصویری و همچنین اجرای همزمان برنامه‌های مختلف، نمایشی خیره‌کننده خواهد داشت. اسنپ دراگون ۸۱۰ همچنین از قابلیت ویژه‌ای برای پشتیبانی از قابلیت‌های ارتباطی به شکلی سریع‌تر و با مصرف توان کم‌تر بهره می‌برد.

بهترین دوربین ال‌جی

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ال‌جی با تکنولوژی‌هایی مانند OIS+ و همچنین LaserAF در جی‌فلکس ۲ ممکن است در ظاهر امر مشابه با نسخه استفاده شده در جی‌۳ به نظر برسد اما بنابر اعلام شرکت ال‌جی، با توجه به بهینه‌سازی‌های انجام شده بر روی پلتفرم این دوربین، این دوربین به بهترین دوربین استفاده شده در گوشی‌های هوشمند ال‌جی مبدل شده است.

نمایش میزان خودترمیمی قاب پشتی جی فلکس ۲ ال‌جی + فیلم

تکنولوژی شارژ سریع به کار گرفته شده در این دستگاه باعث خواهد شد باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی جی‌فلکس ۲، تنها باتری خمیده در دنیای گوشی‌های هوشمند در کمتر از ۴۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ شود.

نمایش میزان خودترمیمی قاب پشتی جی فلکس ۲ ال‌جی + فیلم

جی‌فلکس ۲ در همان بدو ورود از اندروید ۵.۰ بهینه‌شده بهره می برد. علاوه بر قابلیت‌های نرم‌افزاری ویژه ال‌جی، این دستگاه هوشمند از نسخه بهینه شده مخصوص صفحه‌نمایش‌های خمیده بهره می‌برد. قابلیت‌ عکس‌برداری با استفاده از نمایه‌های حرکتی این گوشی هوشمند را به گزینه‌ای ایده‌آل برای گرفتن عکس‌های سلفی مبدل خواهد کرد. قابلیت Glance View نیز امکان مشاهده اطلاعات کلیدی مانند زمان، پیامک‌های تازه دریافت شده، تماس‌های ازدست رفته و… را با حرکت دست بر روی صفحه، حتی هنگامی که صفحه‌نمایش دستگاه خاموش است میسر می‌سازد.

ترمیم بدنه، بارزترین قابلیت

قابلیت ترمیم خودکار باعث خواهد شد دستگاه شما در برابر آسیب‌هایی که روزانه ممکن است به دستگاه شما وارد شوند و خط و خش‌های ایجاد شده، ایمن شود. این قابلیت به نحوی بهبود یافته که زمان ترمیم از سه دقیقه در نسخه پیشین به ده ثانیه در نسخه فعلی ( در دمای اتاق) کاهش یافته است.


تماشا کنید: نمایش میزان خودترمیمی قاب پشتی جی فلکس ۲ ال‌جی + فیلم

وب‌سایت فون‌ارنا بازدیدی از نمایش ویژه ال‌جی برای به رخ کشیدن این قابلیت در نمایشگاه CES 2015 داشته و ویدئویی در این خصوص تهیه کرده است.

ال‌جی بدین منظور از یک پوشش پلیمری خاص بهره برده که در واقع در برابر این خط و خش‌های روزانه مقاوم بوده و در عین حال این پوشش پلی‌رزین در برابر فرورفتگی خط و خش‌ها به نوعی به صورت مایع عمل کرده و در ده ثانیه فرورفتگی ناشی از آنها را پوشش می‌دهد.

تماشا کنید: نمایش میزان خودترمیمی قاب پشتی جی فلکس ۲ ال‌جی + فیلم

با استفاده از این روش جی‌فلکس ۲ ال‌جی که اولین گوشی هوشمند برخوردار از این فناوری به حساب می‌آید در برابر خط و خش‌های روزانه اطراف یک گوشی هوشمند به خوبی مقاومت کرده و ۲۰ برابر بیشتر از یک پوشش UV‌رایج بر روی گشوی‌های هوشمند فعلی بازار را تحمل کرده و در واقع این ضعف پوشش‌های UV را برطرف می‌کند. پیشنهاد می‌کنم حتما ویدئو این آزمایش را ببینید تا نتیجه عملکرد این فناوری را با چشم خودتان ببینید.



برای دانلود ویدئو بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24595 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1393/10/22 تعداد مشاهده: 1737
سافت گذر