کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خصوصیات گوشی Sony Xperia Z4

سونی در اوایل سال ۲۰۱۵ از اسمارت فون جدیدی رو نمایی می کند. اما سوال اینجاست که شرکت ژاپنی از Xperia Z4 در CES رونمایی میکند یا MWC. در اواخر فبریه یا اوایل مارچ؟

   Xperia Z4

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ در هر صورت سونی این گوشی موبایل را در حالیکه Samsung Galaxy S6 در بازار است، معرفی نخواهد کرد.

در ماه های اخیر شایعاتی درباره ی گوشی Xperia Z4  پخش شده است که با توجه به منابع معتبری که اخبار سونی را منتشر می کنند، Z4 از پردازنده Snapdragon 810 با ۴ گیگابایت RAM و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره‌مند استفاده می کند.

واضح است که هنوز هیچ کدام از این مشخصات تائید نشده اند. اما افرادی که این اطلاعات را فراهم کرده اند، با اطلاعات و جزئیات بیشتر بازگشته اند.

یکی از منابع نزدیک به سونی،  اطلاعاتی را در مورد محصولات آینده سونی یعنی Xperia Z4 و Xperia Z4 Ultra و Xperia Z4 Tablet و Xperia Z4 Compact منتشر کرده است.

Androidongin  گزارش کرده است که Xperia Z4 به جای آنکه شارژ پورت آهنربایی در داخلش داشته باشد، با پشتیبانی (Qi Wireless)  شارژ می آید.

ظاهرا دارندگان Xperia Z  از اینکه Micro USB Flaps  بعد از مدتی نرم می شود شکایت کرده اند، به همین خاطر، خطر رفتن آب به داخل گوشی همیشه وجود داشته است.

Xperia Z4  با نمایشگر ۶٫۴ اینچی همراه خواهد بود.

سونی  یک Xperia Z4  با نمایشگر بزرگ ( ۶٫۴ اینچ) همراه با رزولوشن QHD  راه اندازی خواهد کرد.

از سوی دیگر Xperia Z4 Campact، صفحه نمایشگر ۴٫۶ اینچی خود (Full HD ) را حفظ خواهد کرد.

اینها توضیحات بیشتری راجع به گوشی های جدید سونی هستند. گوشی هایی که تا چند ماه آینده در بازار به فروش خواهند رسید.

هواداران گوشی های سونی شاید خوشحال شوند از اینکه بشنوند که این گوشی دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسل دارد و با سنسور rsceuos کار میکند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24619 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/10/23 تعداد مشاهده: 2025
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر