کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهیانه فقط 2900 تومان از این امکان بهره مند شوید
عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آنلاین: 3669 نفر | تعداد برنامه ها: 5883 | مشاهده و دانلود: 401584899 | آخرین بروزرسانی: 6 ساعت و 29 دقیقه و 38 ثانیه پیش | اعضاء: 234333 | نظرات: 35095
www.esetupdate.ir zula.ir

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
  • مبل
  • مبلمان سام اکسون
  • samexxonsofa.com
آخرین دانلود شده
یا بخت یا اقبال
نظرات کاربران
نظرات کاربران

kaspersky serial

سلام

کلیدها همه بلک لیسته!

فک کنم کسپر امروز یه آپدیت اساسی کرده بلک لیستهاشو

چون من یه کلید داشتم که 6 ماه کار میکرد ولی امروز بلک لست شده

و تمام سایتهای فارسی گشتم و همه بلک لیست بودند

لطفاً یه حرکت اساسی انجام بدین

نظرات کاربران

Ice Age 3

سلام مشه بگید فایل های سیو بازی کجا ذخیره میشه و با چه اسمی؟

نظرات کاربران

McAfee Offline Update

سلام دوستان از روزی که آنتی ویروس مکافی رو نصب کردم دیگه راحت شدم ودغدغهایی به عنوان ویروس نداشتم

نظرات کاربران

Passware Kit Forensic

به به به چقدر عالی واقعا لذت بردم امیدوارم موفق باشید

نظرات کاربران

آموزش نرم افزار Dreamweaver

سلام
خسته نباشید این آموزش فوق العاده عالی هستش من خیلی ازش استفاده کردم و خیلی هم مفید بود اما من با نرم افزار DREAM WEAVER CS3 کار می کنیم بعضی از قسمتها مثل CSS , ّframeو ... درست اجرا نمی شن یا در بعضی مواقع اصلا قسمتهایی که شما توضیح دادین در نرم افزار من نیست و هم اینکه من می خوام کد نویسی به زبان PHP , و ارتباط با پایگاه داده MY SQL , رو در این نرم افزرا یاد بگیرم اگه ممکنه راهنماییم کنید ممنون می شم در کل اصلا نمی دونم برای اجرای این کدها چه نرم افزرا هایی باید نصب کنم
بازم از زحماتتون واقعا تشکر میکنم.
همیشه سربلند باشین

نظرات کاربران

Asphalt 8

بهترین بازی مسایقه ای برای اندرویده من خودم به شخصه همه بازی های با حجم بالا رو نصب و امتحان کردم هر کدوم یه ایرادی داشته کیفیت پایین عدم کنترل درست و راحت ماشین و...اما این بازی به نظرم کمترین نقاط ضعف داشت

نظرات کاربران

Microsoft Security Essentials

من هم دانلود کردم
به نظرم از نظر سرعت و شناسایی خوبه
چون ویندوزم اورجیناله تصمیم گرفتم از همین آنتی ویروس استفاده کنم
خیلی ممنون

نظرات کاربران

VSO ConvertXtoDVD

سلام
براى تبدیل فیلمهاى ٨میلیمترى صامت به CD یا DVD، از چه نرم افزارى مى توان استفاده کرد؟ با تشکر

نظرات کاربران

Kaspersky Rescue Disk

با سلام
اگه میشه در مورد اتصال به اینترنت در حالت بوت توضیح بدهید. (چه اتصال با مودم و چه وایرلس)
آخه نتونستم نرم افزار رو آپدیت کنم و هنگام اسکن هم با پیغام Database Corrupt مواجه میشم.
اگر هم میشه نرم افزار رو آفلاین آپدیت کرد توضیح بدید.

ممنون
جاویدنیا

نظرات کاربران

Internet Download Manager

در نسخه های قبلی این برنامه در options (تنضیمات) برنامه و در سربرگ General (عمومی) در زیر کادری که اسامی مرورگرها را می نویسد گزینه ای با عنوان Detect new applications that try to download files from the internet وجود داشت که با زدن تیک آن، هر فایلی توسط هر برنامه ای که می خواست از اینترنت دانلود شود را می شد با IDM انجام داد که در نسخه 6 این برنامه حذف شده است و این گزینه علاوه بر گزینه Use advanced browser integeration (استفاده از همسان سازی پیشرفته) است که در قسمت توضیحات این برنامه در سافت گذر با رنگ سبز نوشته شده است.

نظرات کاربران

Aard Dictionary

سلام، همین امروز خواستم بیا سایتتون و ازتون خواهش کنم که آپدیت جدید دیتابیس فارسی رو بزارید اما دیدم خودتون گذاشتینش! واقعا بینظیرید، ممنون

نظرات کاربران

آموزش دستورات T SQL

سپاس از اینکه هر چیزی رو بخواییم شما دارید و اصلش رو هم دارید بازم سپاس..........................

نظرات کاربران

AVG PC TuneUp

سلام ممنونم از این همه محبت برو بچهای سافت گذر دستتون درد نکنه

نظرات کاربران

VirtualBox

سلام بزرگواران.من حبیب هستم
aryaman عزیز شما بهتره به جای ctrl+alt+del از کلیدهای cntl+del استفاده کنی من یک ساله دارم باهاش کار میکنم.تو نرم افزار هم اگه دقت کرده باشی در منوی machine روبروی گزینه insert ctrl+alt+del نوشته host+del
یعنی همون ctrl+ del

نظرات کاربران

K Lite Mega Codec Pack

با سلام
ايندفعه من تعجب کردم چون ورژن جديد اين برنامه اومده بود تو سايتاي خارجي و تعجب من اين بود که سافت گذر اولين سايتي بود که برنامرو قبل از سايتهاي خارجي ميزاشت ولي اينبار نميدونم چرا عملکردشون يخورده ديرتر بوده
واقعن تعجب داره سافت گذر حداقل 1 روز زودتر از سايتهاي خارجي ورژن جديد برنامرو آپ ميکرد چي شده منم نميدونم شايد کار زياد باعث خستگي شده ولي بازم دستتون درد نکنه واقا زحمت ميکشين
با تشکر باي

نظرات کاربران

AV Music Morpher Gold

سلام من از تمام همکاران سایت سافت گذر تشکر میکنم برای اینکه هروقت از این سایت نرم افزار دانلود میکنم هیچ موردی نداره خیلی راحت کار میکنه واسه همین بیشتر تواین سایت نرم افزار دانلود میکنم

سایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت عالی softgozar


نظرات کاربران

Siemens SIMATIC STEP 7 Pro

با سلام من دانلود کردم بدون هیچ مشکلی نصب شد کرک هم کار میکنه
با تشکر فراوان از سایت سافت گذر.

نظرات کاربران

Java SE Runtime Environment

سلام
من برای برنامه نویسی اندروید نیاز به این برنامه دارم.نصب هم کردم ولی باز موقع اجرای برنامه پیغام میده که جاوا روی سیستم نصب نیست
من چیکار کنممممممممممممممم؟؟

نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

با سلام
واقعاً دستتون درد نکنه ، سایت سافت گذر واقعاً حرف نداره و بین تمام سایت های ایرانی حرف اول را می زنه .
با تشکر فراوان از مدیر سایت و همه دست اندرکاران این سایت عالی.
سیدعلی کاظمی

نظرات کاربران

Autodesk 3ds Max 2013 Product Update 6

به نظر من این بهترین سایت برای دانلود جون من بیش از 20 سایت دنبال این نرم افزار گشتم ولی همشون پولی بود!!!!!!!

سافت گذر

طنین فریاد «من عاشق محمدم» در شبکه‌های اجتماعی + تصاویر

در حالی که دشمنان اسلام با قدرت رسانه‌ای خود سعی دارند مسلمانان را در افکار عمومی تروریست نشان دهند، کاربران مسلمان شبکه‌های اجتماعی ضمن حمایت خود از حضرت محمد(ص)، انزجارشان از خشونت و تروریسم را فریاد زدند.

خبرگزاری فارس: طنین فریاد «من عاشق محمدم» در شبکه‌های اجتماعی+تصاویر

به گزارش سافت گذر به نقل از فارس: در پی توهین مجدد نشریه فرانسوی «شارلی ابدو»، مسلمانان و آزادگان جهان با برگزاری راهپیمایی‌ و یا راه‌اندازی کمپین‌هایی در فضای مجازی عشق و علاقه خود به حضرت محمد(ص)، «پیامبر مهربانی» و «رحمت عالمیان» نشان دادند.

در اولین واکنش‌ها حجت الاسلام شهاب مرادی، کارشناس فرهنگی کشورمان با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرام خود کمپین «من عاشق محمدم» را به زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی و فرانسوی راه‌اندازی و از عموم علاقه‌مندان دعوت کرد تا به این کمپین بپیوندند و آن را باز نشر دهند.

 

متن نوشته شده توسط شهاب مرادی به این شرح است:

سلام

من عاشق محمدم(ص)

روایت شده؛ بعد از رحلت رسول خدا، شخص نامسلمان و تازه واردی در مدینه، بعد از ملاقات و پرسش هایی از امیرالمومنین علی علیه السلام، وقتی پاسخ سخت ترین سوال هایش را گرفت از حضرت پرسید: آیا تو محمدی؟ مولا این سخن را محترمانه ندانست و فرمود: وای بر تو! "من بنده ای از بنده های محمدم" انا عبدٌ من عبیدِ محمّد- لذا به نظر میرسد شعار "من محمدم" شعار مودبانه ای نباشد.

 

در کنار پویش مردمی «من عاشق محمدم»، کمپین‌های مشابه دیگری به منظور یادآوری مهربانی حضرت رسول اکرم و انزجار از تروریسم در فضای مجازی به وجود آمد. کمپین «عشاق محمد» یکی دیگر از این پویش‌های مردمی است.

 

به فاصله تنها چند ساعت از راه‌اندازی این کمپین‌ها، هنرمندان، مجریان، ورزشکاران، مداحان و چهره‌های سرشناس دیگری در این پویش‌های مجازی، شرکت و با انتشار تصاویر و نوشته‌هایی محبت خود را به آخرین پیام آور صلح و مهربانی نشان دادند.

 


رضا صادقی، خواننده


آزاده نامداری، مجری


بهاره رهنما، بازیگر


حسین ماهینی،فوتبالیست


محمدرضا طاهری، مداح اهل بیت(ع)


سامان گوران، بازیگر


بهروز تشکر، مجری


کاوه سماک باشی، بازیگر


محسن پیرهادی، عضو شورای شهر تهران


محمودرضا قدیریان، مجری و گوینده


روح الله بهمنی، مداح اهل بیت(ع)


وحید یامین پور، مجری


بهادر مولایی، قهرمان وزنه برداری


علیرضا کمالی، بازیگر


حسین انتظامی، معاون وزیر ارشاد


داریوش فرضیایی(عمو پورنگ)، مجری


پیوستن ابراهیم حاتمی کیا، کارگردان به کمپین عشاق محمد(ص)

 

البته استقبال کم نظیر از این کمپین تنها به چهره های سرشناس کشورمان محدود نشد؛ موج خروشان پست‌ها و مطالب مسلمانان در شبکه‌های اجتماعی آن قدر عظیم بود که نمی‌توان به درستی تمام اتفاقات آن را پوشش داد، به ناچار تعداد بسیار اندکی از این پست‌ها در ادامه نمایش داده می‌شود:

 

به گزارش فارس، همزمان با برگزاری این کمین‌های اینترنتی در فضای مجازی، مسلمانان ایران و جهان نیز با راهپیمایی‌ و یا با در دست داشتن دستنوشته هایی حمایت خود را از پیامبر(ص) فریاد زدند.

 

 

کد خبر: 24685 گروه خبری: اخبار مناسبت ها منبع خبر: farsnews.com تاریخ خبر: 1393/10/27 تعداد مشاهده: 1593
سافت گذر
نظرات بینندگان

رحیمی 1393/11/08 21:52
درود خدا بر پیامبر مهربانیها
نبی الله شریفی 1393/11/08 16:27
ای دلیل خلقت بشر ای رسول مهربانی ها تو آنقدر جلیلی که اهانت مشتی رند و نابخرد را به دل نمیگیری واین بی صفتان بدانند ما چه شیعه چه سنی عاشق خود و خاندان پاکت هستیم و درود بر خاندان عصمت و زهراییت.
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
علیرضادزفولی 1393/11/08 13:30
قسم به وحدانیت خداکه من هرچه دارم از برکت صلوات برمحمد(ص)وآل محمد(ص)هست.
سمانه 1393/11/08 11:45
أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ

جان و روحم به فدایت یا محمد

I LOVE MUHAMMAD


به امر رب خود لبیک گوییم
به همراه ملائک جمله گوییم
سلام و رحمت حق بر محمد
اللهم صل علی محمد
سید رضا موسوی 1393/11/08 03:37
من عاشق **محمد**هستم
مجتبی شریفی 1393/11/08 01:22
جانم فدایت یا رسول الله (ص)...
اهانت کنندگان به وجود پاک و مقدست را لعن میکنم که رحمت هر دو جهانی...
I love MOHAMMAD
محمد 1393/11/07 20:00
من عاشق محمد(ص)هستم.
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
manam 1393/11/07 18:05
peace be upon Mohammad.
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
حمیدرضا حاجی لو 1393/11/07 13:36
ما بچه های ایران به کوری چشم دشمنان اسلام از عاشقان و جان بر کفان دفاع از حریم ولایت و اسلام و خصوصا حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله وسلم) پیامبر خوبی ها و مهرمانی ها هستیم
فاضل خلیجی 1393/11/07 10:26
من عاشق محمدم.
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
نوکر اهل بيت (ع) 1393/11/07 00:45
من عشاق حضرت محمد(ص)هستم
مرتضی نجفی 1393/11/06 22:41
#من عاشق محمدم (ص)*
مجتبی از خمین 1393/11/06 22:09
اللهم صل علی محمد وال محمد .....کور باد آنان که نمیتوانند ببینند نام محمد در جهان پیچیده......
khar magas 1393/11/06 18:03
من به نوبه خودم خوشحالم با اینکه این سیل عطیم از حمایت از پیامبر مهربانی بصورت عکس و پیام و نوشته صورت گرفت اما هیچ یک از مسلمانان هدف حمله تروریستی دشمنان قرار نگرفتند کسی گروگان گرفته نشد.شکر
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
امیری 1393/11/06 00:59
این دنیا و اون دنیا
عشق محمد بس است و آل محمد

fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
محمدحسین 1393/11/06 00:58
باتمام وجود تنها میتوانم بگویم لبیک یا محمد(ص) لبیک یا رسول الله.
prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
علی 1393/11/05 23:42
من محمد پیامبر مهربانی ها را دوست دارممممممم
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
علی احمدی 1393/11/05 16:31

ماه فروماند از جمال محمد سرو نباشد به اعتدال محمد
قدر فلک را کمال و منزلتی نیست در نظر قدر با کمال محمد
وعده‌ی دیدار هر کسی به قیامت لیله‌ی اسری شب وصال محمد
آدم و نوح و خلیل و موسی و عیسی آمده مجموع در ظلال محمد
عرصه‌ی گیتی مجال همت او نیست روز قیامت نگر مجال محمد
وآنهمه پیرایه بسته جنت فردوس بو که قبولش کند بلال محمد
همچو زمین خواهد آسمان که بیفتد تا بدهد بوسه بر نعال محمد
شمس و قمر در زمین حشر نتابند نور نتابد مگر جمال محمد
شاید اگر آفتاب و ماه نتابند پیش دو ابروی چون هلال محمد
چشم مرا تا به خواب دید جمالش خواب نمی‌گیرد از خیال محمد
سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی عشق محمد بس است و آل محمد
محمد وزیری دوزین 1393/11/05 10:24
لبیک یا رسول الله(صلی الله علیه و آله و سلم)
توحین به شما بزرگوار از روی عجز و ناتوانی منافقان و دشمنان شماست و می خواهند آتش عشق به شما در دلهای عشاق مسلمان را با فوت دهانهایشان خاموش کنند و چه نادانند که این شعله عشق را هرگز نمی توانند خاموش کنند بلکه باعث شعله ور تر شدن آن در سایر قلوب انسانهای مسلمان و چه بسا سایر ادیان دیگر خواهد شد انشاء الله
فرزاد-م 1393/11/05 09:06
فداک روحی یا محمد!
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ناشناس 1393/11/05 02:20
اللهم صل علی محمد و آل محمد(درود خدا بر محمد مصطفی (ص)و خاندان پاک ومطهرش)
حسين عبدى زاد 1393/11/05 00:17
باسلام وخسته نباشیدبه تمام دوست دارن پىامبر(ص).درروایتى ازامام معصوم داریم فرمودندخداونددشمنان ماراازاحمق هاقرارداده است.وسلام.
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
عبدالله فرازیان 1393/11/04 23:14
من عاشق محمدپیامبرمهربانی وخوبیهاهستم محمد پیامبری که رحمت برجهانیان میباشد.اللهم صل علی محمدوال محمد.
محب آل الله 1393/11/04 22:10
بأبی انت و أمی یا رسول الله
ولايتي اصغر 1393/11/04 19:33
لبیک یارسول الله فدایی ایین وسنت پیامبرم
همه نامها محمدند. 1393/11/04 11:55
السلام علیک یا محمد رسول الله.آنان که نمیدانند وکورندوجاهل وناخواسته یا خواسته برطبل جهالت دشمنان محمد نبی صل الله میکوبند بدانند که محمد بانی آفرینش بشر است وخداوند انسان را به خاطر محمدصل الله آفریدیعنی سرچشمه خلقت انسان محمد است.اللهم صل الی محمد و آل محمد وعجل فرج...من عاشق محمد نبی اللهم...خدایا دوستت داریم برای خلقت این گوهر بیبدیل عالم...
khaan 1393/11/04 01:01
..خدا یا شکرت ..
ناشناس 1393/11/03 19:50
قربونت برم یا رسول الله...
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
عمران شیردل 1393/11/03 18:16
من عاشق محمد (ص) هستم، جانم بارها فدای ایشان.I Love Mohammad
f 1393/11/03 17:15
من عاشق حضرت محمد هستم....
مهدی 1393/11/03 16:22
درود بر پیامبر مهربانی ها و خاندان پاکش ...
و درود بر سایت خوب سافت گذر
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
فرهاد کاظمی 1393/11/03 00:15
همه هستی عاشق محمد و آل محمد صل الله علیهم اجمعین هستند
و همین عشق مارا به عشق بینهایت الهی میرساند انشاالله
من عاشق محمدم من عاشق رسول الله هستم من عاشق خیر خلق الله هستم
مصطفی رحیمی نژاد 1393/11/03 00:11
صلی الله علیک یا رسول الله.

صلی الله علیک یا رحمه للعالمین جمیعا

درود بر تو ای پیامبر مهربانی ها و خوبی ها

تو را به حق فرزندان بزرگوارت، از سر تقصیرات ما بگذر.

مسعود رضایی 1393/11/02 23:38
بسم الله انسانهایی که درزیستن نکبت بارخود ضعف دارند همیشه سعی براین دارند که بااهانت وتهمت ودروغ بوی متعفن خودرا با تخریب دیگران بر طرف سازند . اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
موسی الرضا حسین ابادی 1393/11/02 13:52
لبیک یا رسول الله
محمد ح سلیمانی 1393/11/02 12:51
یا رحمت للعالمین
اسماعیل سهرابی 1393/11/02 12:05
اللهم صل علی محمد و آل محمد(درود خدا بر محمد مصطفی (ص)و خاندان پاک ومطهرش)
prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
بهرام جوادزاده 1393/11/02 11:05
عشق به ولایت عشق به تمام خوبیهاست.عاشق نام ومرام ومنش ونبوت وکرامت وعطوفت وسخاوت ورسالت و.........آن جلوه نور خداوندم .بر جمال گل گل گلش صلوات.الهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
جواد یادگاری 1393/11/02 10:54
سلام و درود بر محمد و آل محمد
من یه ایرونی که عاشق محمده هستم و افتخار میکنم که یه مسلمان ایرانی پیرو محمدم
درود بر پیامبر رحمت و عطوفت
سلیمانی 1393/11/02 10:02
درود بر پیامبر مهربانی ها، حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم
محمد امیرزاده 1393/11/02 01:17
با تلاش در جهت شناخت خصایل پیامبر مهربانی ها محمد مصطفی(ص) وعمل به آن عطر رحمت و مهربانی را به آزادی خواهان جهان هدیه دهیم
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
حسن طوسی 1393/11/01 22:01
من قلبا عاشق محمد و اهل بیت اون بزرگوار هستم و تا زنده ام عاشق میمانم
این عاشقی موهبتی از جانب خدا که به من اعطا شده قدرشو باید دانست یا علی
علیرضا 1393/11/01 21:31
من به عشقت ای عشق همه عالمیان نام دوفرزندم را محمدجوادومحمدمهدی نهادم.
مریم مرادی 1393/11/01 19:08
مـــــژده ایـــدل کــه مـهــیــن آیـت یــزدان آمــد

مــشــعــل راه هـدا خـتــم رســـولان آمـد

تـا زنـــده پـــرچـــم تــوحـیــد بـهـر بـــام و دری

بـهـر نــابـودی اصــنـــام شــتــابـان آمــد

مـسـلـمـیـن را بـده از قـول خــــداونـــد نــویـــد

اشــرف خـلـق جـهـان نـیـر تــابـــان آمـد

به همه دشمنان ایران و اسلام می گوییم که هرگز نمی توانید خصلتی را که پیامبر در دلهای ما ایجاد کرده ازبین ببرید پس سعی بی جا نکنید وشما هم مسلمان شوید زیرا بااین قبیل کارها بیشتر مارا عاشق پیامبر واسلام وایران و رهبر می کنید
محمّد(ص) وارث پیغمبران است / که او سلطانِ شهرِ دلبران است

به حق فرمود حق لایزالی/ محمّد(ص) علت خلقِ جهان است
hossein palasi 1393/11/01 18:24
من عاشق محمد رسول الله هستم.
شاید این حرف مرا کسی نخواند ولی حداقل علاقه ی وافر درونی ام به پیامبر مهربانی ها را ابراز کردم.
متاسفانه هر چقدر مادیات پیشرفت می کند معنویات در زیر پا له می شود
علیرضا برخورداری 1393/11/01 15:38
فقط انسانها، و نه انسان نماها، می توانند حقیقت خلقت والاترین و برترین انسان را درک کنند.
درود بر نورانی ترین و با عظمت ترین بنده خدا حضرت محمد مصطفی (ص)
فرشته کریمی 1393/11/01 13:33
أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ- درود برپیغمبر خدا
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
محمد ملکوتی 1393/11/01 13:25
تا دنیا دنیاست محمد(ص) دوست داشتنی است و در آن دنیا شافع ماست . قربانت یا محمد
محمد 1393/11/01 11:45
عشق یعنی محمد که تمام عالم زوجود او به وجود آمد سلام بر خاتم پیامبران
امیدعلی سوری 1393/11/01 11:44
نام محمد (ص) چراغ روشنی بخش زندگی تمام بشریت است . خداوند لعنت کند توهین کنندگان به ساحت مقدس رسول اکرم (ص)
ملیحه قاسمی 1393/11/01 09:27
من عاشق پیامبرمهربانی هاحضرت محمدمصطفی(ص)هستم وباتمام وجودم پیامبرم رادوست دارم برای سلامتی امام زمان مدافع دین اسلام صلوات الهمصل علی محمد وال محمد.التماس دعا
ملیحه قاسمی 1393/11/01 09:19
من عاشق پیامبرمهربانی هاحضرت محمدمصطفی(ص)هستم وباتمام وجودم پیامبرم رادوست دارم برای سلامتی امام زمان مدافع دین اسلام صلوات الهمصل علی محمد وال محمد.التماس دعا
prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
محمدرضا عربی 1393/11/01 09:08
سلام جان من و فرزندانم فدای محمد(ص) الگوی انسانیت و بندگی
م. علیزاده 1393/11/01 08:14
یا الله یا محمد (ص)
درود و رحمت خداوند بر بنده پاک و مهربان خداوند. صلوات بر حضرت محمّد (ص)
و انشاءالله که دسیسه های کشورهای استعمارگر به خودشون برگرده و ناکام بشن.
در پناه حق
حیدری 1393/11/01 07:18
آرزوی محمد(ص) هدایت همه، حتی شارلی هاست...
سهیل 1393/11/01 06:53
من عاشق پیامبر مهربانی ها ، حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم هستم.
اللهم صل علی محمد و آل محمد
آوا فربد 1393/11/01 00:06
یُریدُونَ أَنْ یُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ یَأْبَى اللَّهُ إِلاَّ أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ (آیه 32 سوره توبه )
می خواهند نور خدا را با دهانهایشان خاموش کنند وخداونددست بر نمی دارد جز تا وقتی که نور خود را تمام و کامل کند، اگر چه کافران کراهت داشته باشند.
نور حق به خاموشی نمی گراید و اسلام برای ابد پیروز است لبیک یا رسول الله
من عاشق محمد (ص) هستم.
طالب تاجیکی 1393/10/30 22:25
توهین به ادیان الهی شرم آور است نه آزادی
داود 1393/10/30 20:36
جانم به قربانت یا محمد
م.صدر 1393/10/30 20:11
دشمنان باید آرزو را که سهل است حتی فکر تضعیف مسلمانان را به گور خواهند برد وقتی خونمان را فدای نام محمد خواهیم کرد.
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
حسن دولابی 1393/10/30 18:49
درود بر پیامبر رحمت ،محمد.
حسن جباری 1393/10/30 17:18
توهین به حضرت محمد کار اسونی نیست بلکه مبارزه با دل مسلمین جهان هست وهمهی اونها نفرین شده اند
رضا مقدمی 1393/10/30 16:36
به عاشق محمد آخرین پیامبر خدا هستم و اطمینان دارم دین اسلام در جهان فراگیر خواهد شد
انشاالله
اللهم صلی علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم
حیدرحبیبی 1393/10/30 14:49
درود بر همه.

فقط یک کلام:

صلوات.
هادی داوری 1393/10/30 14:21
جهان را حق به عشقش آفریده / وجودش کلِ هستی را خریده
بگویم از مه رویِ محمّد / کسی زیباتر از او را ندیده . . .
اخطاربه کلیه کسانیکه این عمل زشت راانجام داده اند.
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
عباس هوشیار 1393/10/30 11:01
سلام بر پیامبر محبت و مهربانی و لعنت بر دشمنان احمق و نادان
ابوجهل ها،ابوسفیان ها،یزید ها هنوز هستند
عمر و عاص ها هنوز از خریت مردم به اصطلاح به تکامل رسیده غربی
به راحتی استفاده میکنند.
لعنت خدا و هر چه در زمین و آسمان است بر اهانت کنندگان به پیامبر بزرگ اسلام
و تمامی ادیان الهی
prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
محمدرضا اشرف زاده 1393/10/30 09:17
توهین به ادیان الهی شرم آور است نه آزادی
akbar lotfi 1393/10/30 08:50
لبیک یا محمد (ص)
درود بر محمد(ص) پیامبر مهربانی ؛ صلح و دوستی و درود بر خاندان پاک و مطهر ایشان
الهم صل علی سیدنا و مولانا محمدا و آل محمد و عجل لولیک فرج ،انشاءا...
prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
عبدالحکیم قره قوزی 1393/10/30 00:18
من عاشق >>> محمدم <<<
الهم صل علی محمد و آل محمد
کریمی 1393/10/29 21:49
درود بر پاکترین انسانهای روی زمین و در راسشان ابرمرد تاریخ حضرت محمد (ص) - آنان که از تو ای رسول خدا دل خوشی ندارند دل در گرو شیطان سپرده اند و بس - مرگ بر اینچنین بشرهایی
ابوالفضل حیدرپور 1393/10/29 19:57
محمد(ص) نور دلها است
محمد 1393/10/29 19:53
من عاشق کسی هستم که خدا فرمود ای احمد اگر تو نبودی هستی را خلق نمی کردم
سيد علي ميرعباسي 1393/10/29 17:34
چه کسی می‌تونه با دلیل خلقت کائنات و حبیب آفرینش هستی، دشمنی کنه، که هر که با آل محمد(ص) و علی (ع) درافتاد، ورافتاد.
اینها همینکه میخان ارزشی پیدا کنند، از این نوع تبلیغات استفاده می‌کنند و برایشان جنبه منفی یا مثبت مهم نیست و فقط مطرح شدن مدنظرشان است.
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد (ص) و آل محمد(ص) و آخر تابع له علی ذلک.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اجعلنا من اعوانه و انصاره و العن اعدائهم اجمعین.
مسعود 1393/10/29 15:34
من عاشق محمد (ص) پیامبر مهربانی هستم.
سید حسین برزگری 1393/10/29 08:41
نام احمد نام جمله انبیاست
چون که صد آمد نود هم پیش ماست
I love Muhammad
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
مهدی مرادپور 1393/10/29 08:10
دراین دنیای فانی بهترازجان ندارم هزاران بارجانم فدای محمد(ص)بعدفدای ائمه ی معصومین(ع)بعدهم فدای رهبر(م-ی)نوه ام نازنین زهرا-خودم مهدی-فرزندانم-سجاد-محمد-رضاجان همگی مافدای راه محمد(ص)اگردههانوه هم خدابهم مرحمت فرمایداسم همه ازروی اسم ائمه(ع). (والسلام)
مجید 1393/10/29 02:31
الهم صل علی محمد و آل محمد
سعید ده یادگاری 1393/10/29 02:03
I Love Mohammad
بوباش 1393/10/29 00:02
کور شود دیده ای که نتواند عشق محمد(ص)را ببیند«اللهم صلی علی محمد و ال محمد»
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
میثم 1393/10/28 23:04
عشق و قلبی یا محمد

لبیک یا رسول الله ص
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
وحید امیرپور 1393/10/28 22:56
عالی . نشر بدید .
من عاشق محمدم (ص)
محسن مهرآذر نوین 1393/10/28 22:49
برجمال محمد مصطفی ص صلوات
فرهاد سهرابی 1393/10/28 21:49
بی وجود نازنین محمد (ص) عشق وانسانیت می میرد،وجودی که خداوند به او فرمود به جانت قسم محمد اینان(دنیا پرستان)در مستی دنیا دچار اشتباه شده اند.ننگ بر مسؤلان صهیونیستی مجله ی فرانسوی
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
امین مرادی 1393/10/28 21:13
سلام به تمامی عاشقان محمد
تمامی کافران بدانند که دریا با دهن زدن سگ کثیف نمی شود ‍ پیامبر رحمت دریای بی کران رحمت و برکت هستند وبعد از هزارو چهار صد سال هنوز عاشقان محمد جان را فدایش می کنند وما هم هزار بار جان خود وعزیزانمان را قربان یک تار موی او می کنیم
درود ورحمت خدا بر محمد وآل واصحاب او
نریمانی 1393/10/28 18:14
دنیا خودرا مدیون پیامبر میداندماهمه عاشق پیامبریم
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
یعقوبعلی جلالیان 1393/10/28 16:20
محمد ،چشمه جوشان مهربانی وهرچه خوبی در جهان مادی ومعنوی است .
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
عزیزالله رحمت پور 1393/10/28 16:16
من عاشق محمد (ص) هستم. « اللهم صلی علی سیدنا محمد و علی آله و صحبه و سلم »
مهدی 1393/10/28 15:08
بلند بگو :
صلوات بر محمد و آل محمد
مهدی مرادپور 1393/10/28 14:09
من آنقدرحضرت محمد(ص)رادوست دارم که اسم نوه ام رانازنین زهراگذاشته ام تااسم ام ابیها(س)زنده بماندوسرزبانهابچرخداگرخدادههانوه هم بهم عطافرمایداسم همه راازروی اسم ائمه ی معصومین میگزارم.(والسلام)
آرش ستوده 1393/10/28 12:33
I LOVE MUHAMMAD
حسین 1393/10/28 11:07
جانم فدای پیامبرم محمد(ص)
ما مسلمین به توصیه پیامبر عظیم الشانمان همه پیامبران را دوست داریم
هرچند مدعیان پیروی از حضرت عیسی(ع) و موسی(ع) ، و از روی نادانی و تنگ نظری و کفر و الحاد اقدامی جاهلانه انجام دهند.
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1393/10/28 10:59
عَنْ مُعَلَّى بْنِ خُنَیْسٍ قَالَ سَمِعْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ ع یَقُولُ إِنَّ اللَّهَ تَبَارَکَ وَ تَعَالَى یَقُولُ مَنْ أَهَانَ لِی وَلِیّاً فَقَدْ أَرْصَدَ لِمُحَارَبَتِی وَ أَنَا أَسْرَعُ شَیْ‏ءٍ إِلَى نُصْرَةِ أَوْلِیَائِی.
معلى بن خنیس، گوید: شنیدم امام صادق (ع) مى‏فرمود: راستى خداى تبارک و تعالى مى‏فرماید:
هر که یک دوست از من اهانت کند، محققاً به نبرد با من کمین گرفته است و من به یارى دوستانم از همه چیز شتابان ترم.
الکافی، ج‏2، ص: 351
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
مهدی 1393/10/28 10:36
من عاشق روی زیبای محمدم وبه نوبه ی خود این کارراسریعا محکوم می کنم آنها که این زشتی را انجام می دهند هم ازدنیا وهم ازآخرت رانده شده اند لعنت خدا برچنین آدم هایی که بدون هیچ عقل ومنطقی دست به چنین کارهایی می زنند
داریوش ربانی 1393/10/28 10:15
لَقَدْ جَآءَکُمْ رَسُولٌ مِّنْ أَنْفُسِکُمْ عَزِیزٌ عَلَیْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیْکُمْ بِالْمُؤْمِنِینَ رَءُوفٌ رَّحِیمٌ. التوبه، 128

رسولی از خود شما بسویتان آمد که رنجهای شما بر او سخت است؛ و اصرار بر هدایت شما دارد؛ و نسبت به مؤمنان، رئوف و مهربان است.

♠ ما نمی فهمیم٬ دل ِ مهتابی را که از سر مهربانی به پیاله های مست و کوچک ما سر زده هر شب!! ♠

چون از مردم است به دردها و مشکلات آنان آشنا است؛ " مِنْ اَنفُسِکم"
از هر گونه ناراحتی ، رنج و زیان مردم سخت ناراحت می‌شود؛ "عَزیزعلیه مَا عَنتم"
عشق بسیار به خیر و سعادت ، پیشرفت و بزرگی ، مجد و هدایت مردم دارد؛ "حَریصٌ عَلیکم"
نسبت به مؤمنین مهربانی و رأفت خاصی دارد؛ " بِالمُؤمِنینَ رَؤفٌ رَحیم"

♥ لبیک یا رسول الله ♥
بهمن عبادی 1393/10/28 09:38
بسم الله الرحمن الرحیم

أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ
محمد ابراهیم 1393/10/28 08:58
سلام و رحمت بی انتهای خدا بر حضرت محمدمصطفی و خاندان پاکش
بهزاد مراقی 1393/10/28 08:51
سلام بر پیامبر مهر و رحمت. و سلام بر سلاله پاک و مطهرش.
به امید ظهور حجت خدا.
مصطفی 1393/10/28 08:44
سلام
وَ ما أرسَلناکَ إلّا رَحمهً لِلعالَمین (قرآن کریم)

نحن عشاقُ محمّد (ص)

ما عاشقان محمد (ص) هستیم

درود بر همه مسلمین جهان و آزادگان و آزاداندیشان

با تشکر از سافت گذر
روح اله همائی 1393/10/28 07:19
*-من عاشق محمدم-*مرحبا به همه مسلمانان دنیاخیلی عالیه
کویر 1393/10/28 06:51
نگار من به مکتب نرفتو به مساله اموز صد مدرس شد
من عاشق محمدم (ص)
نام و نام خانوادگی:
نظر شما:
لطفاً فارسی بنویسید
ایمیل:
نام پایتخت ایران؟
» ایمیل وارد شده نمایش داده نمی شود و فقط برای ارتباط با شما مورد استفاده قرار می گیرد.