کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316213 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تایپ آسان در گوشی‌ها با کیبورد TextBlade

تایپ‌کردن در گوشی‌های‌هوشمند و تبلت‌ها امری دشوار است. کیبوردهای نرم‌افزاری در این گجت‌ها حدود نیمی از فضای صفحه‌ی نمایش را اشغال می‌کند و کیبوردهای سخت‌افزاری نیز عملکرد مناسبی نداشته و حجم زیادی را اشغال می‌کنند. کمپانی WayTools کیبوردی را با عنوان TextBlade تولید کرده که اندازه‌ی آن کوچک‌تر از آیفون ۴ بوده و بسیار خوش‌دست به نظر می‌رسد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ کیبورد سخت‌افزاری تولید شده توسط کمپانی WayTools که TextBlade نام دارد نصف اندازه‌ی آیفون ۴ است و از این‌رو می‌توان آن را به‌راحتی حمل کرد. شاید از خود بپرسید که تایپ کردن با این کیبورد بسیار دشوار خواهد بود، اما کمپانی توسعه‌‌دهنده‌ی آن مدعی است که به‌دلیل استفاده از فناوری خاص در تولید این محصول، تایپ کردن با تکست‌بلید بسیار راحت است.

همانطور که در تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، کیبورد مورد نظر از دوقسمت تشکیل شده که هر قسمت از وجود چهار کلید سخت‌افزاری هوشمند بهره می‌برد. هر کلید از قابلیت چند لمسی استفاده می‌کند که از این‌رو می‌توان روی کلید‌های بزرگ براحتی تایپ کرد. در کنار دو قطعه‌ی کیبورد، یک استند نیز در صورت درخواست مشتری ارائه می‌شود که می‌توان تبلت یا گوشی‌هوشمند را روی آن قرار داد تا بتوان با دیدن صفحه‌ی نمایش براحتی تایپ کرد.

TextBladeInt

تکست‌بلید با یافتن مکان دقیق لمس انگشت روی هر کلید، حرف مورد نظر را شناسایی می‌کند و این موضوع باعث می‌شود تا از تایپ‌کردن حرف‌های دیگر جلوگیری شود. همچنین می‌توان با استفاده از قابلیت لمس‌هوشمند، به‌راحتی کلید‌های ترکیبی را نیز در این کیبورد مورد استفاده قرار داد. حاشیه‌ی کلید اسپیس نیز که در واقع همان کلید بزرگ تحتانی است، امکان تایپ نماد‌ها و اعداد را میسر می‌کند.

براساس ادعای کمپانی سازنده‌ی این کیبورد، علی‌رغم کوچک بودن اندازه‌ی این کیبورد، فضای زیادی در اختیار هر انگشت قرار دارد. برخلاف کیبوردهای قابل حمل موجود در بازار کاربر در زمان تایپ با این کیبورد تجربه‌ای مشابه کیبوردهای سنتی را خواهد داشت.

همانطور که در ویدئو نیز مشاهده می‌کنید، می‌توان در هر دقیقه ۱۰۰ کلمه را وارد کرد. همچنین استفاده از ویژگی دوم یعنی تایپ نماد‌ها و اعداد با استفاده از حاشیه‌ی کلید اسپیس نیز تکست‌بلید را در مقایسه با کلید لپ‌تاپ‌ها در وضعیت بهتری قرار می‌دهد.

تکست‌بلید یک گجت مفهومی نیست و می‌توان آن را ‌هم‌اکنون با قیمت ۹۹ دلار خریداری کرد. این کیبورد را می‌توان در کنار گجت‌های اندروید و iOS‌ مورد استفاده قرار داد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24707 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/10/29 تعداد مشاهده: 1505
کلید واژه ها: , , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر