کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316404 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرویس مدیریت رمز عبور LastPass برای مک عرضه شد

lastpassmap-800x452

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ جای بحثی نیست که رمز عبور کلیدی‌تری نقطه‌ی هر حساب کاربری آنلاین است. بسیار توصیه در این خصوص شنیده‌ایم که نباید رمز عبور اکانت‌های مختلف را یکسان انتخاب کرد. اما مسأله اینجاست که اگر قرار است برای هر اکانت یک پسورد امن و مستقل انتخاب کنیم، نباید ابزاری مناسب برای مدیریت این اطلاعات نیز در اختیار داشته باشیم؟ طبیعتاً جواب مثبت است و سرویس‌های مختلفی را می‌توان برای این کار یافت. از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سرویس LastPass اشاره کرد.

LastPass جهت راحت‌تر کردن کاربری سرویس روش‌های مختلفی را برای استفاده پیش روی کاربران گذاشته است. شاید بتوان کاربردی‌ترین آن‌ها را افزونه‌هایی دانست که بر روی مرورگر نصب می‌شوند. اما شاید اطلاعات شما محدود به جزئیات لاگین یک اکانت اینترنتی نباشد. از این رو داشتن یک کلاینت Native بر روی سیستم عامل می‌تواند روش مناسب‌تری باشد. در همین راستا سرویس LastPass اعلام کرده است که بالاخره کلاینت تحت مک خود را برای ساده‌تر و سریع‌ترکردن کار مدیریت رمز عبور برای کاربران مک عرضه خواهد کرد.

امکانات اپلیکیشن مک LastPass متنوع است. این اپلیکیشن می‌تواند میزان امنیت رمز عبور اکانت‌هایتان را چک کند، امکان دسترسی به بانک اطلاعاتی‌تان در زمان‌های نبود دسترسی به اینترنت فراهم کند، برایتان رمزهای امن بسازد و به شما امکان جست‌وجوی سریع بین پایگاه داده‌ای که ایجاد کرده‌اید را بدهد.

هدف LastPass این است که بجای چندین رمز عبور، تنها یک رمز عبور که همان رمز اصلی ورود به LastPass است را بخاطر بسپارید. شعار این سرویس در صفحه‌ی اصلی وبسایت این است که LastPast رمز عبور اکانت‌هایتان را به یاد می‌سپارد تا شما تمرکز خود را روی چیزهای مهم‌تر زندگیتان بگذارید.

در صورتی که به فکر امنیت اکانت‌های آنلاین خود هستید، شاید LastPass همان ابزاری باشد که از همین امروز عصای دستتان خواهد شد. این سرویس اپلیکیشن آی‌اواس نیز دارد که به رایگان از این لینک قابل دریافت است. لینک دانلود نسخه‌ی مک ابزار نیز پس از عرضه‌ی عمومی به این پست اضافه خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24766 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/11/01 تعداد مشاهده: 2316
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر