کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316220 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۸ ویژگی منحصر به فرد ویندوز فون

اگر هم‌اکنون قصد خرید یک گوشی هوشمند نه‌چندان گران‌قیمت را داشته باشید، بدون شک بعد از مراجعه به بازار با انبوهی از گوشی‌های مبتنی بر اندروید و در پله‌ای پایین‌تر با محصولات اپل مواجه می‌شود؛ اما اگر کمی بیشتر دقت کنید گوشی‌هایی با ظاهری خاص و متفاوت در رنگ‌هایی شاد را خواهید یافت که از سیستم‌عاملی به نام ویندوز فون بهره می‌برند.

ویندوز فون

متأسفانه جو حاکم بر اکثر بازارها به دلایلی نامعلوم بر ضد این پلتفرم است، بر همین اساس ما قصد داریم در ادامه ۸ قابلیتی که با مهاجرت از ویندوز فون به اندروید از دست خواهید داد را بازگو کنیم.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ در ابتدای راه باید این نکته را ذکر کنیم که در چند روز آینده یا دقیق‌تر بگوییم اول بهمن ماه قرار است از نسخه جدید ویندوز فون که نسخه موبایلی ویندوز ۱۰ هست رونمایی شود. پیش‌تر به‌طور مفصل راجع قابلیت‌های ویندوز ۱۰ با شما سخن گفته‌ایم، اما یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که با معرفی نسخه نهایی ویندوز ۱۰ انتظار می‌رود توسعه‌دهندگان بتوانند یک برنامه را بر روی دستگاه‌های مختلف از گوشی هوشمند گرفته تا سیستم‌های رومیزی به اجرا درآورند.

برنامه های رسمی و غیر رسمی

بر کسی پوشیده نیست که فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز فون هنوز جا برای پیشرفت دارد، اما این وضعیت رو به بهبود است. به قول معروف نا امیدی مادر اختراعات است و این جمله بدون شک در مورد توسعه‌دهندگان ویندوز فون به درستی صدق می‌کند. اگر یک برنامه محبوب در فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز فون وجود نداشته باشد شما می‌توانید مطمئن باشید که عده‌ای در حال توسعه آن و حتی بهتر از آن هستند.

ویندوز فون

شاید وجهه خوبی نداشته باشد، اما درواقع همین موضوع یکی از مسائل موردعلاقه بسیاری‌ها درباره ویندوز فون است. درست است که برنامه رسمی Snap Chat اکنون در فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز فون وجود ندارد اما یک برنامه غیررسمی از این سرویس هست که بسیار بهتر از نسخه اصلی اندرویدی عمل می‌کند. این موضوع در رابطه با نسخه رسمی اینستاگرام که چندی پیش برای ویندوز فون عرضه شد هم صدق می‌کند. مطمئناً صدها انتخاب جایگزین برای توییتر وجود دارد اما در اندروید خدمات آن‌قدر سریع ارائه می‌شوند که متأسفانه  تلاش برای عرضه نسخه مشابه از بین می‌رود.

شخصی سازی

در تصویر بالا کورتانا در سه رنگ متفاوت مشاهده می‌شود. کاشی های بسیاری از برنامه‌ها چه در تصویر زمینه و چه در رنگ عمومی سیستم می‌توانند شاهد تغییرات زیادی باشند و لذت نامحدودی را در اختیار کاربر قرار دهند. شخصی‌سازی همیشه کاری سرگرم کننده‌ای بوده است. بدون شک با تفکری از که از ویندوز فون در بین عموم القا شده، به این سادگی نمی‌توان حرفی از برتری ویندوز فون در قسمت شخصی‌سازی در برابر اندروید به میان آورد.

ویندوز فون

درست است که شما نمی‌توانید قالب کلی یا شکل آیکون‌های ویندوز فون را تغییر دهید اما می‌توانید عکس زمینه صفحه اصلی و رنگ کلی سیستم‌عامل را عوض کنید. این دو امکان تغییرات بسیار چشمگیری را ایجاد می‌کنند.

شاید فکر می‌کنید در اندروید لانچرهای زیادی با امکان تغییر تم اصلی وجود دارد؛ اما سهولت تغییر رنگ قسمت‌های اصلی در ویندوز فون فوق‌العاده است و نیازی به هک کردن سیستم‌عامل نیز وجود ندارد.

مدریت مصرف انرژی

یکی از کاربردی‌ترین مواردی که با خرید یک گوشی اندرویدی است دست خواهید داد، قابلیت Battery Saver در ویندوز فون است. این قابلیت زمانی ملموس‌تر می‌شود که شما به شارژر دسترسی نداشته باشید. وقتی این ویژگی فعال است امکاناتی که مصرف زیادی از باتری دارند را خاموش می‌کند.

ویندوز فون

در این حالت برنامه‌ها در پس‌زمینه  فعال نمی‌مانند، ایمیل‌ها به‌روز نمی‌شوند،‌ کاشی‌های زنده غیرفعال می‌شوند اما امکانات اصلی مانند تماس و پیامک کماکان به کار خود ادامه می‌دهند.

در ویندوز فون ۸.۱ ویژگی Battery Saver بهتر شده است. حالا شما تصمیم می‌گیرید هنگامی که ویژگی ذخیره انرژی روشن است چه برنامه‌هایی در پس‌زمینه گوشی فعال بمانند. البته گوگل قابلیتی مشابه Battery Saver را به نسخه ۵ اندروید اضافه کرده است، اما این کجا و آن کجا.

کنترل صدا

بسیاری‌ها از نحوه کنترل صدا در اندروید بیزار هستند، زیرا باید دائماً صدا را برای موارد غیر دلخواه تغییر دهند. در برخی دستگاه‌های قدرتمندتر مانند Nexus 7 آیکون تنظیمات کوچکی هست که به شما اجازه می‌دهد صدای فایل‌های مدیا و اعلانیه ها را تغییر دهید. اگر گوشی هوشمند شما به هر دلیلی از این آیکون محروم است، تنها می‌توانید صدا را برای تمام قسمت‌ها به‌صورت یکجا تغییر دهید.

ویندوز فون

ویندوز فون در این زمینه بهتر عمل می‌کند، تنها کافیست دکمه تغییر ولوم را فشار دهید تا بتوانید صدای Media + Apps را به‌صورت دستی تنظیم کنید. همچنین با باز کردن منوی کشویی می‌توان میزان صدای سایر قسمت‌ها همچون زنگ و اعلانیه ها را تنظیم کرد، حتی گزینه مجزایی برای روشن و خاموش کردن حالت ویبره دستگاه تعبیه شده است.

روان مثل کره

اگر یک‌بار هم با گوشی‌های میان رده متنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون کار کرده باشید، بدون شک از اجرای بی‌عیب و نقص اپلیکیشن ها شگفت زده شده‌اید. اندروید از روزهایی که یک تلفن پر از اشکال و لگ بود راه طولانی را پیموده اما هنوز جا برای پیشرفت دارد. برگ برنده دیگر ویندوز فون اجرای روان و بدون مشکل اکثر برنامه‌ها حتی بر روی گوشی‌هایی پایین رده است.

smooth-butter

باید اعتراف کنیم در نکسوس ۵ که یکی از پرچم‌داران اندرویدی به شمار می‌آید لگ زیادی دیده نمی‌شود، اما این همه‌ی آن چیزی نیست که باید باشد. پس برای بهترین خرید، پیشنهاد می‌کنیم گشت کوتاهی در بازار بزنید تا با آخرین مدل سری لومیا آشنا شوید.

وجود دکمه سخت افزاری تصویر برداری

دکمه اختصاصی سخت‌افزاری برای دوربین، قابلیتی است که بسیاری از تولیدکنندگان آن را نادیده می‌گیرند. برخی از گوشی‌های اندرویدی با دکمه سخت‌افزاری دوربین ارائه می‌شوند اما اکثر آن‌ها از این ویژگی محروم‌اند، اما مایکروسافت از تولیدکنندگان می‌خواهد که همیشه این دکمه را در نظر بگیرند. داشتن یک دکمه دو مرحله‌ای برای دوربین در گوشی‌های هوشمند به شدت مفید خواهد بود.

ویندوز فون

این دکمه نه تنها برای فوکوس و ثبت تصاویر پویاتر مفید است بلکه با استفاده از آن می‌توان هنگامی که  گوشی قفل است هم دوربین را راه اندازی کرد. اکثر گوشی‌های مبتنی بر اندروید در صفحه لاک اسکرینشان میانبری برای راه‌اندازی دوربین دارند اما این روش به راحتی فشار دادن یک دکمه روی دستگاه نیست.

گوشی‌های مختلف الگوریتم‌های متفاوتی برای عکاسی دارند و همین امر سبب سردرگمی کاربر می‌شود، اما در گوشی‌های ویندوزفونی تنها کافی است دکمه مخصوص دوربین را فشار دهید تا لحظه‌ای به یاد ماندنی ثبت گردد.

 عملگر چند وظیفه ای

بدون اغراق باید بگوییم که نحوه نمایش MultiTasking در ویندوز فون از اندروید زیباتر و قابل اعتماد تر است. شما در گوشی ویندوز فونی یک تصویر کامل از برنامه‌های در حال اجرا می‌بینید و نه یک لیست از آنها؛ این به نظر سریع‌تر و مطمئن‌تر خواهد بود.

ویندوز فون

گاهی اوقات وقتی  در مولتی تسکینگ اندروید بر روی برنامه‌ای تپ می‌کنید آن برنامه باز نمی‌شود. به لطف قدوم اندروید آب‌نبات‌چوبی شیوه مولتی تسکینگ کارتی برگشته، اما بازهم نمی‌توان تصویری کاملی از برنامه در حال اجرا داشته باشید.

لیست برنامه هایی پویاتر

آخرین موردی که با صرف‌نظر کردن از خرید یک گوشی مبتنی بر ویندوز فون از داست خواهید داد، لیست برنامه‌های عمودی و روتین است. اکثر افراد در مورد صفحه اصلی ویندوز فون و کاشی‌های زنده‌اش اطلاعاتی دارند، اما اگر در صفحه اصلی به سمت راست سوایپ کنید لیست کاملی از برنامه‌ها را به‌صورت عمودی و به شکل آیکون به همراه اسم آن‌ها می‌بینید.

ویندوز فون

برنامه‌ها بر اساس الفبا مرتب شده‌اند و با تپ روی یک حرف می‌توانید به حرف دیگری در لیست جهش کنید. نسبت به شیوه ترتیب چینش برنامه‌ها در نسخه‌های مختلف اندروید، ترتیب قرارگیری و پیدا کردن برنامه مورد نظر در ویندوز فون به مراتب آسان‌تر است.

به همین دلیل برای کارکرد روزمره در اندروید، مجبور به استفاده از یک لانچر کمکی همانند Yahoo Aviate launcher خواهید بود که برنامه‌ها را بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف نمایش می‌دهد. البته در گوشی‌های سامسونگ هم به یمن وجود رابط کاربری تاچ ویز، می‌توان حالت پیش‌فرض اندروید را به لیست عمودی تبدیل کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24768 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/11/01 تعداد مشاهده: 2143
سافت گذر
نظرات بینندگان

هادی اوسطی 1393/11/02 00:54
با سلام
بنده به شخصه بعد ازسیمین ویندوزفون رو انتخاب کردم و لومیا ۵۲۰ اولین پایین رده با ویندوزفون ۸ رو شروع کردم و حالا ویندوزفون ۸.۱ با آپدیت دنیم رو دارم که کلا با آپدیت به ۸.۱ انقلابی جدید توی گوشی به وجود اومد شاید برای خیلی ها نرم افزارها مهم باشه که تا حدود زیادی در ویندوزفون وجود داره قبول دارم کمی از نظر نرم افزاری نسبت به بقیه سیستم عامل های گوشی کم لطفی شده در حقش اما نکات مثبتی داره که بهتره بقیه دوستان هم بدونن
۱. روانی در حدی که حتی با رم ۵۱۲ میتونی بازی سنگین ۱.۶ گیگی اسفالت ۸ اونم فول گرافیک بدون ذره ای لنگ رو اجرا کنید
۲. رابط کاربری ساده و دلچسب
۳. کاشی زنده که اطلاعات مفید رو درمورد برنامه میده بدون اجرای اون
۴. نصب نرم افزار روی رم بدون اشغال کردن حافظه داخلی و انتقال کامل برنامه ها همراه با دیتای کامل انها
۵. روان شاید باور نکنید تقریبا یکساله این گوشی رو دارم و آرزوی یکبار هنگ رو روش داشتم تا ببینم هنگ کردنش چه شکلیه اما نشد که نشد
۶. نصب نرم افزار صرفا با تایید از استور خود ماکروسافت که این همان امنیت نرم افزاری و زیست بوم این سیستم عامل
۷. کورتانابانمک و بامزه و هم هوشیار و کلا متخصص در مورد جستجو چه در گوشی و چه در اینترنت
۸. ای پی پی کرنر که کلا گوشی شما رو طوری برنامه ریزی میکنه برای تنظیمات منو و ....
۹. هزار ایتم دیگه که نمیتونید توی هیچ سیستم عامل گوشی دیگه معادلش رو حتی پیدا کنید
با تشکر از این سایت در مورد این مطلب.
اسماعیل جاسمی 1393/11/01 10:46
سلام و خسته نباشید
دستتون درد نکنه بابت این مطلب
روزانه از سایتتون استفاده می کنم و لی تا حالا کم دیدم از ویندوزفون بگین
امیدوارم بیشتر مطلب بزارین ممنونlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
علیرضا غفوری 1393/11/01 09:52
خدایشش ویندوز فون خیلی سر تر از اندروید هست اما مشکلاتی هم داره
فقط یک همراه بانک براش اومده
نرم افزازاش نسبت به اندروید کمتره
اما خدایشش خیلی روان
لومیا 820 دارم اصلا هنگی نداره
lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
امیر نوروزپور 1393/11/01 09:41
با تشکر از مطب جالبی که فراهم کردید.
از نقات قوت ویندوزفون می توان به امنیت بسیار بالای آن اشاره کرد.
ولی در کل پیشنهاد می کنم روان بودن سیستم عامل را همه امتحان کنند که واقعا بی نظیر است.