کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9204 | مشاهده و دانلود: 740283867 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/01 | اعضاء: 316799 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه‌ی نسخه‌ی اینترنتی رایگان آفیس مایکروسافت

غول نرم‌افزاري مايكروسافت نسخه آنلاين رايگاني از برنامه آفيس خود به‌نام "آفيس وب اپس" را راه‌اندازي كرد.

مايكروسافت در جهشي به سوي رايانش ابري، سرويس Office Web Apps را كه نسخه آنلاين رايگان ورد، اكسل، پاورپوينت و وان نوت است، راه‌اندازي كرد.

كاربران مي‌توانند بدون خريد نرم‌افزار، اسناد ورد، صفحه گسترده، اسلايد شو و يادداشت‌ها را ايجاد، بازبيني و به اشتراك بگذارند. اين برنامه‌ها از طريق يك مرورگر اينترنتي اجرا مي‌شود كه آن‌ها را در تمامي رايانه‌ها از قبيل ويندوز يا مكينتاش و بدون نياز به نصب نرم‌افزار آفيس قابل دسترس مي‌كند.

برنامه "آفيس وب اپس" با نسخه‌هاي قديمي آفيس نيز سازگار است. راه‌اندازي نسخه رايگان از آفيس اقدام بزرگي از سوي مايكروسافت به شمار مي‌رود.

اين شركت در سال مالي گذشته از مجموعه نرم‌افزاري آفيس 19 ميليارد دلار درآمد كسب كرد اما رشد محبوبيت نرم‌افزارهاي اينترنتي رقيب از جمله Google Docs، مايكروسافت را به واكنش واداشته است.

نسخه‌هاي اينترنتي نرم‌افزار آفيس بازتاب نگرش مايكروسافت به رايانش ابري است كه در آن نرم‌افزار و داده به‌جاي رايانه، به‌صورت آنلاين ذخيره شده و از دستگاه‌هايي مانند تلفن همراه، رايانه لوحي و رايانه دسكتاپ قابل دسترس هستند.

برنامه‌هاي تحت وب مايكروسافت در نسخه جديد هات ميل نيز گنجانده شده‌اند و اين شركت سايتي به‌نام Docs.com را راه‌اندازي كرده كه امكان اشتراك‌گذاري اسناد در فيس بوك را فراهم مي‌كند.

سرويس جديد مايكروسافت كه در office.live.com قابل دسترس است، امكانات كم‌تري نسبت به نسخه پولي آفيس اين شركت كه در رايانه‌ها نصب مي‌شود، دارد. به عنوان مثال ورد رايگان تمامي امكانات بازبيني و اظهارنظر مشاهده شده در نسخه پولي را ندارد.

مايكروسافت فروش آفيس 2010 به شركت‌ها را كه نسخه پولي جديد از محصولات آفيس است، در ماه آوريل آغاز كرد و اكنون فروش نسخه ويژه مصرف‌كنندگان عادي نيز براي كاربران خانگي و شركت‌هاي كوچك آغاز شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2477 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ITshow-news تاریخ خبر: 1389/03/20 تعداد مشاهده: 1117
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر