کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

این تصاویر جدید نشان دهنده کار اسکایپ در ویندوز ۱۰ است

همان‌طور که شاید از گوشه و کنار شنیده‌اید، با آمدن ویندوز ۱۰، اسکایپ هم سر و سامانی می‌گیرد و به این سرویس پیام‌رسان در کامپیوتر شخصی، تبلت و گوشی خود دسترسی خواهید داشت. سرویس اسکایپ مستقیماَ در بخش‌های پیام‌ها، تماس‌های صوتی و تماس‌های ویدیویی قابل اجراست و دیگر نیازی به دانلود برنامه و نصب آن نیست.


w10_pc_people_contactcard_Skype

New-screenshots-Skype-in-Windows-10-02

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ رقابت سرویس‌های ارتباطی روز به روز در حال داغ‌تر شدن است و شرکت‌های مختلف، سرویس‌های پیام‌رسان مخصوص خود را انتشار می‌دهند به طوری که گوگل سرویس هنگ‌اوت، اپل سرویس iMessage، بلک بری سرویس BBM و فیسبوک نیز سرویس واتس‌آپ را ارائه داده است.

New-screenshots-Skype-in-Windows-10-01

w10_phone_skyp

اکنون زمان آن فرا رسیده‌است که یک سرویس پیام‌رسان قابلیت اجرا در تمام پلت‌فرم‌ها را داشته باشد. بر خلاف اپل، که استفاده از سرویس iMessage را تنها منحصر به محصولات خود کرده است، اسکایپ در تمام گجت‌ها و پلت‌فرم‌ها قابل اجرا خواهد بود. مایکروسافت با صرف هزینه ۸.۵ میلیارد دلار در سال ۱۳۹۰، اسکایپ را از آن خود ساخته است.

بنابراین استفاده از اسکایپ نه تنها ازطریق گجت‌های ویندوزی بلکه در محیط‌های اندروید، آیفون و مک نیز می‌توانید با دوستان خود درارتباط باشید. با اسکایپ جدید همراه ویندوز ۱۰، می‌توانید با استفاده از نوار وظیفه مستقیما پیام رایگان فرستاده و بر روی گوشی همراه خود نیز، پیام‌های متنی ارسال کنید و تماس اسکایپ به اسکایپ رایگان برقرار نمایید.

ما منتظر هستیم که با موج گسترده‌ای از استقبال کاربران در برابر ویندوز ۱۰ مواجه شویم. ویندوز ۱۰ قرار است در پاییز راه‌اندازی شود اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست. این سیستم عامل نسل جدید با ارائه حسن سابقه در کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها، یکپارچه‌سازی با کورتانا، شخصی‌سازی منوی استارت و مرورگر جدید، به مدت ۱ سال برای تمام کاربران ویندوز ۷ و نسخه‌های بالاتر رایگان خواهد بود.

تا چند ماه آینده، پیش‌نمایش کاملی از اسکایپ ارائه خواهد شد. با پیوستن به برنامه Windows Insider در شکل‌گیری اسکایپ جدید سهیم باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24841 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/11/06 تعداد مشاهده: 1962
سافت گذر