کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316144 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش تغییر شکلک‌های جدید وایبر به نسخه‌ی قبلی آن‌ها

بعد از بروزرسانی اپلیکیشن وایبر به جدیدترین نسخه، علاوه بر اضافه شدن شکلک‌های جدید، صورتک‌های قدیمی نیز از لحاظ ظاهری دچار تغییراتی شدند که این موضوع به نظر برخی از کاربران که به شکلک‌های اولیه‌ی وایبر عادت کرده بودند خوش نیامد. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید، این راهنما از زومیت را مطالعه کنید.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ وایبر در بروزرسانی آخر خود به بهانه‌ی سازگار کردن شکلک‌ها برای آیفون‌های جدید و کلیه گوشی‌هایی که از صفحه نمایش بزرگ‌تر و رزولوشن بالاتری برخوردار بودند دست به تغییرات گسترده‌ای در بخش صورتک‌ها زد و علاوه بر اضافه شدن شکلک‌های جدید، صورتک‌هایی که از قبل در نرم‌افزار موجود بودند را هم دست‌خوش تغییراتی کرد. اگر شما هم از افرادی هستید که علاقه‌ی زیادی به شکلک‌های تغییر یافته ندارید، ما به شما روش بازگرداندن نسخه‌ی قبلی شکلک‌ها را آموزش خواهیم داد.

در نرم‌افزار وایبر تمامی شکلک‌ها از لحاظ نام، ثابت هستند و تنها کار لازم استخراج شکلک‌ها از نسخه‌ی قبلی و جایگزینی آن در نسخه‌ی جدید این نرم‌افزار است. برای این کار شما باید هر دو ورژن جدید و قدیمی وایبر (5.1 به قبل) را در اختیار داشته باشید. سپس فرمت نسخه قدیمی را از apk به zip تغییر داده و فایل جدید را از حالت فشرده خارج کنید. بعد از انجام این کار به پوشه‌ی زیر بروید.

Viber(.zip)\assets\emoticons

در این پوشه تمامی صورتک‌های قبلی که مایل به برگشت آن‌ها هستید را انتخاب و به گوشی خود کپی کنید و با استفاده از فایل منیجری مانند ES که قابلیت نمایش فایل‌های مخفی را داشته باشد، فایل‌‌های انتقال داده شده را در مسیر زیر که شکلک‌های حال حاضر وایبر در آن قرار دارند کپی کنید. سپس یک بار وایبر را بسته و دوباره آن را اجرا کنید. مشاهده خواهید کرد که تمام شکلک‌های منتخب شما به حالت قبل در آمده است و در عین حال، شکلک‌های تازه اضافه شده به برنامه در جای خود باقی مانده‌اند.

SDCARD\Viber\media\ .emoticons

توجه داشته باشید در صورتی که نام فایل‌های استخراج شده از نسخه‌ی قدیمی وایبر با فایل‌های موجود در بخش SDCARD\Viber\media\.emoticons هم‌نام نبودند، ابتدا باید آن‌ها را با فایل های موجود در گوشی هم نام کنید و سپس اقدام به جایگزینی آن‌ها کنید. برای راحتی کار شما عزیزان ما فایل آماده شده‌ی این کار را در این لینک برای دانلود قرار داده‌ایم تا شما تنها نیاز به جایگزین کردن آن‌ها داشته باشید در فایل دانلودی دو پوشه قرار دارد که با توجه به نام شکلک‌ها در گوشی خود، از یکی از آن‌ها استفاده کنید.

نکته‌ی مهم برای کاربران گوشی آیفون: با توجه به این موضوع که گوشی‌های جیلبریک نشده‌ی آیفون فاقد فایل‌منیجر هستند انجام این تغییرات ممکن نخواهد بود. اما برای دوستانی که گوشی خود را جیلبریک کرده و و نرم‌افزار فایل‌منیجر را به صورت نصب شده دارند، تمام مراحل کار مانند بالا خواهد بود با این تفاوت که بعد از تغییر فرمت فایل ipa به zip و خارج کردن وایبر از حالت فشرده، شما نیاز به انتخاب شکلک‌ها در چند پوشه‌ی مختلف با نام‌های Emoticons_16.bundle تا پوشه‌ی Emoticons_90.bundle خواهید داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24917 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/11/11 تعداد مشاهده: 2019
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر