کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316476 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت اپلیکیشن شخصی سازی TileArt# را منتشر کرد

امروز مایکروسافت یک اپلیکیشن جدید با نام TileArt# در فروشگاه ویندوزفون منتشر کرده است. این اپلیکیشن به کاربر اجازه می‌دهد تا خیلی راحت تصویر مورد علاقه خود را بر روی صفحه خانگی قرار دهد و به شخصی سازی آن بپردازد. 

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اپلیکیشن کاربردی که مایکروسافت به تازگی عرضه کرده حتی به کاربر اجازه می‌دهد صفحه خانگی گوشی هوشمند ویندوزفونی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. 

TileArt-Windows-Phone

پنج ویژگی اصلی این اپلیکیشن به شرح زیر است:

  • ساخت کاشی مورد علاقه خود
  • آپلود تصاویر شفاف PNG
  • دسترسی رایگان به گالری TileArt#
  • اشتراک گذاری صفحه خانگی با دوستان

این برنامه را می‌توانید از اینجا به صورت رایگان دانلود کنید. مایکروسافت همچنین برنامه‌ای برای رقابت جهانی TileArt Talenthouse# ساخته تا بتواند در این مسابقه چهار نفر از بهترین انیماتور‌ها، تصویرگران و طراحان جامعه Talenthouse را پیدا کند. مایکروسافت در این باره می‌گوید:

اگر فکر می‌کنید توانایی خیره کردن چشم‌های ما را دارید، ساخته‌های خود را در گالری TileArt# قرار دهید، این تصاویر و ساخته‌های شما توسط ده‌ها میلیون دوست‌داران لومیا در سرتاسر جهان دیده خواهد شد. جایزه اصلی که {در پایان مسابقه} اهدا خواهد شد شامل یک کیت دیجیتال برای هنرمندان است. همچنین یک لومیا ۹۳۰، یک صفحه اختصاصی در اپلیکیشن TileArt# و سرفیس پرو با قیمت ۱۵۰۰ دلار از دیگر جوایز این مسابقه است. لازم است طرح‌های خود را تا ۲۴ فوریه ارسال کنید. سپس رای گیری تا ۲۷ مارس به پایان خواهد رسید و برندگان در ۳۱ مارس اعلام خواهند شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25028 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/11/16 تعداد مشاهده: 2148
سافت گذر