کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316484 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آمار و ارقامی از خطوط تلفن ثابت

گراهام‌بل از ده‌ها سال قبل به عنوان مخترع تلفن معرفی شده بود و در این روز توانست نخستین تماس موفق راه دور را به نتیجه برساند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ تصور کنید گراهام بل اگر صد سال پیش تلفن را اختراع نکرده بود چه می شد. تصور کنید اگر در حال حاظر تلفن وجود نداشت چه می شد چقدر زندگی ها تغییر می کرد.

تلفن ثابت

این اختراع بزرگ چقدر دنیای فناوری را متحول کرد. ابزار محبوبی که صد سال پیش باعث تعجب همگان شد. از زمان برقراری نخستین تماس صوتی ۱۰۰ سال می‌گذرد و اگرچه این روزها مردم با خطوط ثابت تلفن کمتر سروکار دارند، اما اختراع گراهام‌بل همچنان یکی از پرکاربردترین ابزارها در سراسر جهان محسوب می‌شود.

سازمان جهانی مخابرات(ITU) چندی پیش با انتشار گزارشی اعلام کرد ضریب نفوذ تلفن‌های ثابت برای پنجمین سال متوالی کاهش یافته است و سال ۲۰۱۴ در حالی به پایان رسیده که تعداد خطوط ثابت تلفن در جهان نسبت به سال ۲۰۰۹ میلادی بیش از ۱۰۰ میلیون عدد کمتر شده است.

اتحادیه جهانی مخابرات همچنین در گزارش مربوط به کشورهای جهان اظهار داشت که ایران در سال ۲۰۰۰ میلادی ۹٫۴ میلیون خط ثابت تلفن را در اختیار داشته که این رقم در پایان سال ۲۰۱۳ میلادی به ۲۹٫۶ میلیون عدد رسیده است.

بر اساس این گزارش گفته می‌شود در حالی که سال ۲۰۰۰ ضریب نفوذ خطوط ثابت تلفن در ایران ۱۴٫۳۹ درصد بود، این رقم برای سال ۲۰۱۳ میلادی ۳۸٫۳۳ درصد محاسبه شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25039 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/11/16 تعداد مشاهده: 1893
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر