کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316256 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا آیپد پرو می‌تواند وضعیت فروش تبلت‌های اپل را بهتر کند؟

فروش آیپد در سراشیبی سقوط افتاده است. تبلتی که شروعی طوفانی داشت حال سال به سال فروش کمتری را تجربه می‌کند. با این حال تیم‌کوک، مدیر عامل اپل، این موضوع را نمی‌پذیرد و این کاهش فروش را موقتی می‌داند. چند وقتی است شایعه ساخت و عرضه آیپد بزرگ ۱۲.۹ اینچی مطرح شده، آیا این تبلت بزرگ می‌تواند فروش اپل و تبلت‌ها را دست‌خوش تغییر کند؟

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ یکی از تحلیل‌گران دقیق و آشنا با موقعیت اپل با نام مینگ-چای کو از موسسه KGI Securities اصلا به نجات بخشی آیپد پرو اعتقادی ندارد و می‌گوید تا سال ۲۰۱۵ فروش آیپد‌های اپل حتی تا ۳۰ درصد بیشتر از سال گذشته نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

این تحلیلگر در یادداشتی که در روز جمعه از وی منتشر شده، فروش آیپد در سال جاری میلادی را تنها ۴۵ میلیون واحد پیش‌بینی کرده است. این مقدار دقیقا با افت فروش ۳۰ درصدی آیپد نسبت به فروش سال ۲۰۱۴ برآورد می‌شود.  

اما آیپد پرو یا پلاس ۱۲.۹ یا ۱۲.۲ اینچی می‌تواند در این مسیر معجزه‌ای به وجود آورد؟ «کو» بر این باور است که یک آیپد ۱۲.۹ اینچی نمی‌تواند «کمک معنا‌داری» به مقدار فروش برساند. او همچنین باور دارد دومین افت فروش محسوس تبلت اپل در سه ماهه دوم با ۵۲.۷ درصد و رسیدن تعداد فروش آیپد به ۱۰.۱ میلیون واحد صورت می‌گیرد و پس از آن سومین سقوط فروش در سه ماهه سوم با رسیدن تعداد فروش به ۷ یا ۸ میلیون واحد ادامه پیدا می‌کند.

این عدد‌ها برای محصولی که اپل خود آن را پایه گذاری کرده بسیار بد به حساب می‌آیند اما کو در این زمینه پیش‌بینی‌های بسیار دقیقی داشته است. برای مثال مینگ چای کو در سه ماهه قبل تعداد آیفونی که اپل خواهد فروخت را بهتر از همه تحلیلگران با مقدار ۷۳ میلیون پیش‌بینی کرد؛ که در واقع اپل ۷۴.۵ میلیون آیفون را توانست به فروش برساند. این مقدار واقعی با مقدار پیش‌بینی این تحلیلگر بسیار نزدیک است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25086 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/11/20 تعداد مشاهده: 1409
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر