کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9174 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/19 | اعضاء: 316548 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

به یاد دوران اوج زیمنس

زیمنس بزرگ‌ترین شرکت مهندسی در اروپا است و تقریباً ۱۷۰ سال تجربه را به دوش می‌کشد. تخصص این شرکت در میان محدوده‌ی گسترده کالاها شامل توسعه تجهیزات پزشکی، سیستم‌های اتوماسیون صنعتی، زیرساخت نورپردازی و لوازم برقی خانگی می‌شود و اگر به اندازه‌ی ما زمان خود را در اطراف تلفن‌های همراه سپری کرده باشید می‌دانید که زیمنس قسمت تلفن همراه هم داشت.

به یاد زیمنس؛ اینها به یادماندنی‌ترین گوشی‌های تلفن همراه ساخت زیمنس هستند


به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ زیمنس بیش از ۱۰۰ مدل تلفن همراه را به جهان عرضه کرد که برخی قابل‌توجه هستند مثلاً Siemens S10 که اولین گوشی با صفحه رنگی در جهان بود.

به یاد زیمنس؛ اینها به یادماندنی‌ترین گوشی‌های تلفن همراه ساخت زیمنس هستند
یا Siemens S55 که جزو اولین گوشی‌های دنیا بود که می‌توانست عکس بگیرد (البته با کمک دوربینی که به صورت جداگانه فروخته می‌شد). اما این لیست ادامه دارد.

به یاد زیمنس؛ اینها به یادماندنی‌ترین گوشی‌های تلفن همراه ساخت زیمنس هستند
یکی دیگر از گوشی‌های عجیب‌وغریب زیمنس S10 Active بود که در سال ۱۹۹۸ به بازار عرضه شد. این اولین گوشی مخصوص بیرون از خانه بود، به این معنی که می‌توانست ضربات و افتادن را تحمل کند و در برابر آب و گردوخاک هم مقاوم بود. علاوه بر این‌ها صفحه نمایش رنگی داشت که به کاربر اجازه می‌داد یادداشت‌های صوتی سریعی را ضبط کند.

به یاد زیمنس؛ اینها به یادماندنی‌ترین گوشی‌های تلفن همراه ساخت زیمنس هستند

زیمنس SL10 یک سال بعد از آن وارد بازار شد و پیشگام مدل جدیدی از تلفن همراه یعنی کشویی بود. دکمه‌های نرم و کاربردی آن زیر صفحه نمایش قرار داشت درحالی‌که صفحه کلید آن در جای دیگری جمع شده و در صورت نیاز مورد استفاده قرار می‌گرفت. این ویژگی به زیمنس اجازه داد که SL10 را به اندازه قابل توجهی جمع‌وجور بسازد. همچنین این گوشی مثل گوشی‌های قبل از خودش دارای صفحه نمایش رنگی بود.
به یاد زیمنس؛ اینها به یادماندنی‌ترین گوشی‌های تلفن همراه ساخت زیمنس هستند
سپس در ۲۰۰۱ زیمنس عناوین خبری را با ساخت Siemens SL45 به عنوان اولین گوشی با قابلیت پخش MP3 به خود اختصاص داد. با توانایی‌اش برای حافظه‌ی قابل ارتقا، مرورگر WAP، باتری لیتیوم یونی و اندازه‌ی جمع‌وجور به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های آن زمان شناخته می‌شد؛ و البته نیاز به گفتن هم نیست که یکی از گران‌ترین‌ها نیز بود.

زیمنس همچنین SL45i را تولید کرد که می‌توانست برنامه‌های جاوا اجرا کند و SL42 که مدلی ارزان‌تر و با گنجایش حافظه‌ی کمتر بود. جالب است بدانید ازآنجایی‌که این سه مدل از لحاظ سخت‌افزاری بسیار به هم شبیه بودند با انجام برخی دست‌کاری‌ها SL45 و SL42 می‌توانستند نرم‌افزار SL45i را اجرا کنند که به معنای کسب قابلیت اجرای برنامه‌های جاوا بود.
به یاد زیمنس؛ اینها به یادماندنی‌ترین گوشی‌های تلفن همراه ساخت زیمنس هستند

Siemens SX1 در دسامبر ۲۰۰۳ به عنوان اولین گوشی این کمپانی با سیستم‌عامل سیمبین سری ۶۰ عرضه شد. با پردازنده‌ی پر قدرت و پشتیبانی از برنامه‌های سیمبین تقریباً برای خود غولی به حساب می‌آمد.

به یاد زیمنس؛ اینها به یادماندنی‌ترین گوشی‌های تلفن همراه ساخت زیمنس هستند
افرادی که این گوشی را داشته‌اند احتمالاً Mozzies را به یاد می‌آورند – یک بازی تیراندازی که به‌صورت پیش‌فرض در گوشی نصب شده است. این بازی یک نشانه برای هدف گرفتن را در وسط صفحه نشان می‌داد و ویدیوی بازی از دوربین خود گوشی تأمین و به عنوان پس زمینه استفاده می‌شد. حرکت درون ویدیو تشخیص داده شده و باعث می‌شد نشانه در جهت مربوطه حرکت کند و به این روش بازیکن بتواند اهداف را هدف بگیرد. عجیب است که دکمه‌های Siemens SX1 در کناره‌های صفحه قرار داشت و تایپ کردن با آن زیاد راحت نبود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25118 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1393/11/21 تعداد مشاهده: 1994
کلید واژه ها: ,
سافت گذر