کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزوده‌شدن قابلیت نمایش مثال برای لغات به اپلیکیشن وردتایم

Screen Shot 2015-02-15 at 5.40.58 PM

زمانی که قصد یادگیری لغت دارید، پارامترهای مختلفی را می‌توان ذکر کرد که هر یک به نوعی می‌توانند کمک‌کننده‌ی فرآیند یادگیری باشند. مواردی نظیر شنیدن تلفظ صوتی لغت، دیدن معناهای متعدد آن، دیدن مثال برای آشنایی با نحوه‌ی به کار رفتن لغت در جمله، شنیدن لغت در مکالمات روزمره و مواردی از این دست. هر چند این راهکارها کمک‌کننده هستند، اما برخی از آن برای یادگیری لغت چنان اساسی هستند که نمی‌توان آن‌ها را صرفاً امکاناتی جانبی تلقی کرد. در اپلیکیشن وردتایم که چندین ماه است در اختیار مشتاقان یادگیری لغت قرار گرفته است سعی کرده‌ایم این الزامات را فراهم کنیم تا تجربه‌ی یادگیری لغت برایتان به چیزی به مراتب بهتر از آن چه تا به حال دیده‌اید تبدیل شود. در همین راستا امروز شاهد عرضه‌ی آپدیتی هستیم که یک قطعه‌ی دیگر از پازل یادگیری را تکمیل می‌کند: افزوده‌شدن قابلیت نمایش مثال برای لغات در قالب جمله.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ در نسخه‌ی منتشرشده‌ی اخیر وردتایم (۲.۱.۰) قابلیت نمایش مثال در صفحه‌ی مرور تعبیه شده است. برای استفاده از این امکان (پس از آپدیت‌کردن اپلیکیشن) کافی است نخست بر روی کادر نمایش معنا تپ کنید تا معنای لغت برای مرور نمایش داده شود، سپس انگشتتان را بر روی معنا گذاشته و به سمت چپ یا راست بکشید تا حداکثر ۴ مثال برایتان نمایش داده شود. می‌توانید با سوایپ به چپ و راست بین مثال‌ها حرکت کنید و از تک‌تک آن‌ها برای درک مفهوم صحیح لغت و نحوه‌ی به کاربردن آن لغت در مکالمات و نوشتار بهره ببرید:

 

IMG_1614

 

این قابلیت در اکثر روش‌های یادگیری لغت یک موضوع اساسی به شمار می‌رود. به طوری که گاهی پیش می‌آید که معنای دقیق لغت را به یاد نیاورید، اما با در خاطر داشتن مثال‌هایی که فرا گرفته‌اید از بابت درک مفهوم لغت اطمینان داشته باشید. از همین رو تلاشمان را بر پیاده‌سازی آن گذاشتیم و در نتیجه از امروز می‌توانید هر لغتی که قصد یادگیری آن با وردتایم را دارید به همراه مثال‌هایی کاربردی برای آن فرا بگیرید.

 

اساسی‌ترین تغییر صورت‌گرفته در نسخه‌ی ۲.۱.۰ افزوده‌شدن قابلیت نمایش مثال است، اما این بدین معنا نیست که امکانات دیگری پیدا نخواهید کرد. یکی از امکانات مهم اضافه‌شده‌ی جدید قابلیت دریافت معنای انگلیسی در کنار قابلیت دریافت معنای فارسی است. در نسخه‌ی ۲.۰.۰ تپ‌کردن بر روی دکمه‌ی دریافت معنا در صفحه‌ی افزودن لغت معنای فارسی لغت نوشته‌شده را استخراج می‌کرد؛ اما در نسخه‌ی ۲.۱.۰ پس از تپ‌کردن بر روی دکمه‌ی دریافت معنا این امکان را خواهید داشت که مشخص کنید قصد دریافت معنای انگلیسی لغت را دارید یا معنای فارسی آن را.

 

IMG_1613

 

معنای انگلیسی‌ای که برای لغات استخراج می‌شود از دیتابیس موسسه‌ی معتبر کمبریج گردآوری می‌گردد. ویژگی خاص این توضیحات در آن است که در کنار کامل و گسترده بودن، توضیحات به طور شفاف و ساده‌ای داده می‌شود. به طوری که حتی اگر دانش نه چندان زیادی از زبان انگلیسی داشته باشید نیز می‌توانید از سیستم یادگیری لغت به صورت انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید تا روند بهبود دایره‌ی واژگانتان سریع‌تر از پیش شود.

 

پس از این دو قابلیت، سایر تغییرات نسخه‌ی جدید را می‌توان در دو دسته‌ی بهبودها و رفع اشکالات دسته بندی کرد. این تغییرات به شرح زیرند:

 

بهبودها:

- جایگزین‌شدن بنرهای درون‌اپی با پیغام‌های هشدار.

- بهبود رابط کاربری بخش تنظیم یادآور مرور.

- بهبود رابط کاربری بخش مرور جهت هماهنگ‌شدن با قابلیت جدید نمایش مثال.

- بهینه‌سازی کدهای بخش ادیت جهت افزایش سرعت ویرایش لغات.

- بهینه‌سازی کدهای بخش آرشیو و افزایش سرعت لود جعبه‌ها.

- بهینه‌سازی الگوریتم حذف لغات از بخش آرشیو برای افزایش سرعت کار.

- پیاده‌سازی دقیق‌تر صفحه‌ی دانلود دسته‌جمعی تلفظ لغات و نمایش روند دانلود از شروع تا پایان.

- بهبود روند دریافت معنا در بخش افزودن و ویرایش لغات و رفع مشکل پاسخگونبودن محیط تا اتمام دریافت.

- بهبود روند دریافت تلفظ آنلاین در هنگام مرور و رفع مشکل پاسخگونبودن محیط تا اتمام دریافت.

- هدایت خودکار به بخش مرور با انتخاب گزینه‌ی “ادامه‌ی مرور” در پنجره‌ی تشخیص ناتمام‌ماندن مرور.

 

رفع اشکالات:

- رفع باگ غیرفعال‌ماندن لغت پس از گوش‌دادن به تلفظ ماشینی.

- رفع باگ عدم پایبندی عنوان بخش مرور به محدودیت دسترسی روزانه.

- رفع مشکل فعال ماندن سایدبار با وجود ناتمام‌ماندن مرور که موجب مشکلات مختلف می‌شد.

- رفع باگ آپدیت‌نشدن لیست پس از حذف لغات در بخش آرشیو.

- رفع مشکل کرش به هنگام دانلود دسته‌جمعی تلفظ لغات مجموعه‌ی شخصی.

 

در صورتی که وردتایم را پیش از این خریداری کرده‌اید، کافی است اپلیکیشن سیبچه را باز کنید و به بخش آپدیت‌ها بروید. از این قسمت می‌توانید نسخه‌ی جدید، با امکانات بیشتر و پایدارتر ۲.۱.۰ را دانلود و نصب کنید.

اگر تا به امروز به سراغ وردتایم نرفته‌اید، به دور از هرگونه تملق می‌توانیم بگوییم که به مقطعی رسیده‌ایم که می‌توان به این اپلیکیشن به عنوان یک ابزار قدرتمند برای یادگیری لغت تکیه کرد. از این رو اگر در اندیشه‌ی راهی کارا و جدید برای یادگیری لغت هستید، می‌توانید از طریق لینک زیر وردتایم را خریداری کرده و به جمع کاربران فعلی اپلیکیشن بپیوندید:

 

دریافت اپلیکیشن ورد تایم از فروشگاه سیبچه

 

در نسخه‌های آینده با امکانات بیشتر لذت استفاده از عنوانی که از آن حمایت می‌کنید را برایتان بیشتر خواهیم کرد. در صورتی که علاقه‌مند به پیگیری روند توسعه‌ی اپلیکیشن و اطلاعات یافتن سریع از تغییرات نسخه‌های آینده‌ی وردتایم هستید می‌توانید حساب کاربری جدید اپلیکیشن را در سرویس توییتر از این آدرس دنبال کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25223 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/11/28 تعداد مشاهده: 1784
سافت گذر