کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316109 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

گوشی ۶ اینچی Vibe Max لنوو مجهز به قلم استایلوس است

تا پیش از این شایعاتی در رابطه با معرفی ۵ گوشی جدید لنوو با نام‌های  Vibe X3, Vibe S1, Vibe P1, Vibe P1 Pro و Vibe Shot. در نمایشگاه موبایل بارسلونا که حدود یک هفته دیگر برپا خواهد شد، به گوشی می‌رسید، اما امروز مشخصات ششمین و بزرگ‌ترین عضو این خانواده که با نام Vibe Max شناخته می‌شود نیز به بیرون درز داده شد.


Lenovo-New-Vibe-Series

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ نمایشگاه MWC 2015 بسیار نزدیک است و شرکت‌های مختلف در حال آماده‌سازی محصولات خود برای این رویداد بزرگ هستند. در این میان برخی اوقات، خواسته یا ناخواسته اطلاعات محصولات جدید به بیرون درز پیدا می‌کند. محصولات به بیرون درز پیدا کرده لنوو در این جایگاه قرار دارند، امروز پنج مدل S1، X3، P1 و P1 Pro همراه با مدل Max با پسوند Vibe فاش شد.

به عقیده وب‌سایت MXPhone، گوشی هوشمند Vibe Max بزرگ‌ترین محصولی خواهد بود که لنوو با خود به MWC 2015 می‌آورد. Vibe Max از صفحه‌نمایشی ۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا همان QHD بهره خواهد برد. نکته قابل توجه اینکه Vibe Max اولین گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ساخت لنوو خواهد بود که همراه خود قلم استایلوس مخصوصی با نام AnyPen همراه دارد. هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با قلم AnyPen و وظایف آن در دست نیست، اما انتظار می‌رود این قلم استایلوس نیز همانند S Pen انجام وظیفه کند.

ازجمله قابلیت‌های دیگر احتمالی گوشی هوشمند Vibe Max می‌توان به دارا بودن اسکنر اثرانگشت، قابلیت اتصال از طریق NFC و باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. در حال حاضر هیچ‌گونه تصویر تأیید شده و یا اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با این محصول و گوشی‌هایی که لنوو با خود به MWC 2015 خواهد آورد در دست نیست، در نتیجه تنها کاری که از ما در این مقطع زمانی برمی‌آید صبر پیشه کردن خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25284 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/12/03 تعداد مشاهده: 1766
سافت گذر