کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

متصل شدن ساعت‌های هوشمند به آی‌دیوایس‌های اپل

علاقه‌مند به استفاده از ساعت‌های هوشمند مجهز به Android Wear هستید اما بخاطر ناسازگاری این دستگاه‌ها با آیفونتان اقدامی در این زمینه نمی‌کنید؟ به لطف کار و تلاش چند وقت اخیر یکی از دولوپرها به نام MohammedAG به زودی این قابلیت که بتوان دستگاه آیفون را به هر ساعت هوشمند مجهز به Android Wear متصل کرد فراهم خواهد شد.

android-wear-interface

این برنامه‌نویس به تازگی ویدیویی در سرویس یوتیوب منتشر کرده است که در آن نمایش نوتیفیکشن مسیج دریافتی آیفون ۶ بر روی ساعت هوشمند Moto 360 را به نمایش می‌گذارد. این ویدیو را می‌توانید در زیر تماشا کرده و یا از طریق این لینک دانلود کنید.

این دولوپر طوری موفق به دستکاری فایل‌های مربوطه شده که نتیجه‌ی آن سازگاری کامل دستگاه‌های مبتنی بر Android Wear با سیستم نمایش نوتیفیکشن رسمی اپل شده است. این ارتباط از طریق متصل‌کردن APIهای نوتیفیکشن سنتر سیستم عامل آی‌اواس و APIهای فناوری بلوتوث نسل ۴.۱ بر روی اندروید به همدیگر به دست آمده است. APIهای به کار رفته برای این کار همان‌هایی هستند که شرکت Pebble از آن‌ها جهت سازگارکردن ساعت‌های هوشمند خود با آیفون‌ها و آیپدها بهره می‌برد.

توسعه‌دهنده‌ی این ساز و کار در توضیحات خود آورده است که حداقل روند فعال‌سازی ابتدایی بر روی ساعت هوشمندی که قصد متصل‌کردن آن به آی‌دیوایس را دارید باید از قبل طی شده باشد. اگر چه در صورتی که به دنبال روت‌کردن ساعت هوشمند اندرویدیتان باشید می‌توانید این روند را دور بزنید، اما ایرادی که در مرحله‌ی فعلی می‌توان به ساز و کار پیاده شده گرفت (و انتظار نمی‌رود به این سادگی حل شود) این است که برای نصب اپلیکیشن بر روی ساعت هوشمند اندرویدیتان به هر حال نیاز به یک گوشی اندرویدی خواهید داشت.

اگر چه آیفون نمایش‌داده‌شده در تصویر فوق جیلبریک‌شده است، اما MohammedAG اعلام کرده است که کاربران آی‌دیوایس‌های جیلبریک‌نشده نیز قادر به دریافت نوتیفیکشن‌های گوشیشان بر روی ساعت هوشمند مبتنی بر Android Wear خود خواهند بود. بسته‌های APK مورد نیاز برای فعال‌کردن امکان فوق به زودی به طور عمومی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25304 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/12/04 تعداد مشاهده: 1558
سافت گذر