کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وب سایت گیت هاب تحت شدیدترین حملات DDoS

وب‌سایت محبوب آمریکایی GitHub که همه کدنویسان آن را می‌شناسند، در معرض حملات گسترده DDoS قرار گرفته که هدف از آنها بسته شدن بخش مربوط به ابزارهای مبارزه با سانسور است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ گیت هاب تحت گسترده‌ترین حملات DDoS در تاریخ این وب‌سایت قرار گرفته که گفته می‌شود از چین نشات می‌گیرند. این وب‌سایت کدنویسی یک مرجع بسیار محبوب برای پروژه‌های متنوع از موتور بازی‌ها یا اپلیکیشن‌های امنیتی و فریم‌ورک‌های اپلیکیشن تحت وب است و به طور گسترده توسط کمپانی‌های حوزه فناوری و برنامه‌نویسان برای توسعه و اشتراک‌گذاری ابزارها مورد استفاده قرار می گیرد. از روز پنجشنبه این وب‌سایت تحت حملات DDoS در مقیاسی وسیع قرار گرفته، به طوری که تیم GitHub مجبور شده تا با تمام توان در مقابل این حملات صف‌آرایی کرده و مشکلات ایجاد شده در دسترسی به وب‌سایت را از بین ببرد.

در پستی در وبلاگ گیت هاب در هفته گذشته اعلام شد که این حملات DDoS در تاریخ گیت‌هاب بی‌سابقه است. این حملات از روز ۲۶ مارس آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

گیت‌هاب می‌گوید که این حملات شامل تکنیک‌های مختلفی است. علاوه بر استفاده از تمام تکنیک‌های شناخته شده برای حملات DDoS برخی تکنیک‌های کاملا جدید نیز توسط مهاجمان به کار گرفته شده است. تیم گیت‌هاب می‌گوید:

ما فکر می‌کنیم هدف از این حملات متقاعد کردن ما برای حذف یک شاخه مشخصی از محتوا است.

احتمالا این شاخه‌ی خاص محتوا چیزی است که چین نسبت به آن حساس است. بر طبق گزارش وال استریت ژورنال بزرگترین ضربه‌ای که به میزان ترافیک گیت‌هاب وارد شده مربوط به موتور جستجوی چینی بایدو بوده است. متخصصان حوزه امنیت به این روزنامه گفته‌اند که این موضوع GitHub را در طول مدت حملات کاملا فلج کرده است.

به طور مشخص دو بخش گیت‌هاب مورد هدف قرار گرفته‌اند. یکی از آنها حوزه محتوایی است که توسط Greatfire.org اداره می‌شود؛ سازمان مبارزه با سانسور که ابزارهایی برای شهروندان چینی تولید می‌کند تا بتوانند فیلترها و سانسورهای دولتی (مشهور به دیوار آتش بزرگ چین) را دور بزنند. دومین ناحیه مورد حمله نیز مربوط به کپی‌های وب‌سایت چینی زبان نیویورک تایمز و چند دامنه ممنوعه دیگر در چین است.

توییت‌های گیت هاب

گیت‌هاب در توییتی اعلام کرده که به کمک تاکتیک‌های خنثی‌سازی متنوع در پی از بین بردن اثر این حملات است. موتور جستجوی بایدو نیز طی بیانیه‌ای هر گونه دخالت در این حملات را رد کرده و اعلام کرده که این وب‌سایت به هیچ عنوان به صورت عمدی در هیچ ارجاع آدرسی دست نداشته است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25825 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/01/11 تعداد مشاهده: 2073
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

میثم گرجیان 1394/01/20 06:09
حمید جان " ســـاپورت " نه !!! ثـــاپورت !!!
Hamid 1394/01/14 22:04
هه...به همین خیال باشن که بتونن جلوی دیداس رو بگیرن !!!
اون شخص یا اشخاصی که این دارن این سایت رو دیداس میکنن مطمئنا به کاره خودشون خیلی واردن !!!
فقط در یک صورت میشه جلوی دیداس رو گرفت که از یک یا چند آیپی محدود پکت ارسال بشه !!!
ولی زمانی که از هزاران آیپی جعلی { البته توسط نرم افزاری که ثاپورت لیست پروکسی های Http داشته باشه }
که امروزه دسترسی به همچین برنامه ای واقعا مثل آب خوردنه...
وقتی این حمله انجام بشه حتی قدرتمندترین کمپانی دنیا { Www.CloudFlare.Com } که سرویس آنتی دیداس ارائه میده , هم نمیتونه به هیچ عنوان جلوشو بگیره !!!!!!!
{ صرفا جهت اطلاع } و موفق باشین دوستان......