کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316140 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Acer Chromebase: رایانه رومیزی با سیستم‌عامل کروم

از رایانه‌های رومیزی All-in-One به عنوان گجتی مابین کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ‌ها یاد می‌شود. این دستگاه‌ها معمولاً از سخت‌افزارهای لپ‌تاپی بهره می‌برند و دارای صفحه‌نمایش‌ لمسی هستند.


Acer outs all-in-one Chrome OS touchscreen desktop

بزرگ‌ترین مزیت All-in-One ها عدم نیاز به کیس و اسپیکر می‌باشد. در اصل رایانه‌های رومیزی All-in-One به طور کامل نه لپ‌تاپ هستند، نه تبلت و نه پی‌سی؛ به عبارتی دارای تمام ویژگی‌های کامپیوترهای خانگی می‌باشند، در حالی که جثه آن‌ها به‌اندازه‌ی یک مانیتور عریض می‌باشد. غریب به اتفاق این دستگاه‌ها از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کنند، اما امروز ایسر نمونه متفاوتی از AIO را با نام Chromebase به نمایش گذاشت که با مشخصاتی متفاوت به جای ویندوز از سیستم‌عامل متن باز کروم بهره می‌برد.

همان‌طور که در جریان هستید کروم بوک ها، در اصل دستگاه‌هایی هستند که سرویس‌های تحت وب گوگل بهره می‌برند و به خودی خود توانایی انجام عملیات خاصی را ندارند. سیستم‌عامل کروم برای کاربرانی طراحی شده‌ است که بیشتر زمان خود را در اینترنت سپری می‌کنند. از آنجا که از AIO ها اکثراً در فروشگاه‌ها و مراکز تجاری استفاده می‌گردد و این مراکز تحت رویه خاصی فعالیت می‌کنند، این سؤال پیش خواهد آمد که Acer Chromebase برای کدام قشر از کاربران مفید خواهد بود؟

از مسائل حاشیه‌ای که بگذریم، Acer Chromebase به صفحه‌نمایش ۲۱.۵ اینچی IPS با وضوح فول اچ‌دی تجهیز گردیده و پردازنده قدرتمند Tegra K1 قرار است در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم نقش قلب تپنده آن را بازی کند.AIO جدید ایسر از داشتن فضای ذخیره‌سازی داخلی محروم بوده، اما خریداران آن می‌توانند از ۱۰۰ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ابری گوگل درایو مستفیض شوند.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان دارا بودن درگاه‌های USB 3.0 و USB 20، بلوتوث داخلی نسخه ۴، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای‌فای، وب‌‌کم با وضوح اچ‌دی و اسپیکرهای استریو ۳ واتی اشاره کرد. هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت در نظر گرفته شده برای Acer Chromebase در دست نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25852 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/01/15 تعداد مشاهده: 1535
اخبار مرتبط
سافت گذر