کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316157 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی میان‌رده Mi 4i شیائومی رسما معرفی شد

امروز کمپانی شیائومی که از آن به عنوان اپل چین یاد می‌شود، طی رویداد اختصاصی خود در کشور هند از گوشی میان‌رده Mi 4i با سخت‌افزار قابل قبول و قیمت بسیار مناسب رونمایی کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ هوگو بارا - مدیر سابق گوگل که از دو سال پیش در شیائومی مشغول به کار شده، در جریان این رویداد از گوشی میان‌رده Mi 4i با طراحی برگرفته از Mi 4 ولی با بدنه پلاستیکی مشابه آیفون 5 سی در رنگ‌های جذاب رونمایی کرد. شیائومی اعلام کرده حرف 'i' در نام این دستگاه از ابتدای کلمه India (هند) گرفته شده و نشان می‌دهد که در ساخت گوشی از کشور هند و فرهنگ آن الهام گرفته شده است. به نظر می‌رسد این گوشی در ابتدا فقط در کشور هند عرضه شود.

Xiaomi-Mi-4-official-images

از مهمترین مشخصات فنی گوشی Mi 4i شیائومی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • - رابط کاربری MIUI در کنار اندروید نسخه 5 آبنبات چوبی
  • - نمایشگر 5 اینچی ساخت Sharp/JDI ژاپن با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل (Full HD)
  • - پردازنده 8 هسته‌ای نسل دوم اسنپدراگون 615 کوالکام
  • - 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی
  • - بدنه پلی‌کربنات
  • - دوربین 13 مگاپیکسلی (با سنسورهای سونی یا سامسونگ) با لنز f/2.0 و فلاش دو رنگ
  • - دوربین جلوی 5 مگاپیکسل با لنز f/1.8
  • - باتری 3٫120 میلی آمپر ساعتی که نسبت به پرچمدارهای هم‌اندازه 38 درصد بزرگتر است

نکته جالب در مورد گوشی Mi 4i شیائومی به باتری آن برمی‌گردد که اگرچه نسبت به باتری Mi 4 کوچکتر است، ولی ظرفیت بیشتری دارد. هم چنین شیائومی پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع را با یک شارژر 2 آمپر 5 ولتی به گوشی Mi 4i اضافه کرده که در یک ساعت باتری را 40 درصد شارژ می‌کند.

شیائومی حالت HDR دوربین خود که یکی از بهترین نمونه‌ها است را باز هم بهبود بخشیده و قابلیت‌های دیگری چون تقویت خودکار گاما، اصلاح رنگ و عکاسی بدون نویز در شرایط نور کم را به دوربین خود اضافه کرده است.

Performance

شیائومی قلب تپنده گوشی Mi 4i را یک تراشه اسنپدراگون 615 جدید که نسل دوم این پردازنده با عملکرد بهتر نسبت به نسل اول است، در نظر گرفته که یک نمونه 64 بیتی با 4 هسته Cortex A53 و فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex A53 با فرکانس کاری 1.1 گیگاهرتز و مصرف انرژی کمتر خواهد بود.

Performance-2

Performance-1

جالب است بدانید که این پردازنده به طور کامل توسط کوالکامِ هند طراحی شده است که یک بار دیگر علت اهمیت شیائومی به این کشور را نشان می‌دهد.

گوشی Mi 4i شیائومی قرار است خارج از قرارداد اپراتوری و به صورت آنلاک با قیمتی در حدود 200 دلار در تاریخ 10 اردیبهشت از طریق فروشگاه آنلاین Flipkart (نسخه هندی مشابه فروشگاه آمازون) ابتدا وارد بازار کشور هند و سپس در دیگر بازارهای آسیایی به فروش برسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26194 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/02/05 تعداد مشاهده: 1708
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر