کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بینگ به نسخه موبایل بهینه شده سایت ها اولویت می دهد

مایکروسافت اخیرا اعلام کرد که الگوریتم جدیدی برای موتور جستجوی بینگ به منظور جستجوی سایت‌ها انتخاب کرده است. در این روش جدید، موتور بینگ به سایت‌هایی اولویت می‌‌دهد که از نسخه‌ی موبایل بهینه شده برخوردار باشند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ پیش از این گوگل از الگوریتمی استفاده می‌کرد که به نسخه‌ی بهینه‌ شده‌ی موبایل سایت‌ها امتیاز می‌داد. مایکروسافت هم علاقه‌ی خود را برای این الگوریم سال پیش نشان داده بود. به نظر می‌رسد این کمپانی از سال پیش روی این الگوریتم کار کرده و حال برنامه‌ی موتور جستجوی خود را جهت شناسایی نسخه‌ی خوب یا بد سایت‌ها برای موبایل، نشان می‌دهد. اگر هنگام جستجو در بینگ، متوجه تگِ Mobile-friendly شده باشید، متوجه می‌شود که مایکروسافت این الگوریتم را اجرا کرده و سایت‌های بهینه شده برای موبایل را شناسایی می‌کند. به همین دلیل، چنین سایت‌هایی را با تگِ Mobile-friendly مشخص و برجسته می‌کند.

bbing

 اما به چه روشی وب‌سایت‌ها به عنوان نسخه‌ی بهینه شده شناخته می‌شوند؟ به نظر می‌رسد مایکروسافت در این الگوریتم به موارد خاصی تکیه کرده است. اولین مورد Navigation است. در این مورد، الگوریتم بینگ سایز دکمه‌ها، لینک‌ها و منوهای سایت را چک می‌کند. هیچ کاربری دوست ندارد زمانی که روی لینک یا عنصر خاصی در وب‌سایت کلیک می‌کند، اشتباها دکمه یا لینک دیگری کار کند. مورد دوم و سوم هم خوانایی و اسکرول شدن سایت است که در این موارد به سایز فون وب‌سایت و تنظیمات نمایش آن‌ها تمرکز شده است. یک وب‌سایت بهینه شده برای موبایل، باید محتوای خوانا و قابل نمایش داشته باشد که کاربر بتواند در گوشی هوشمند خود، به صورت دستی به مطالب مورد نظر زوم کرده و به صورت افقی سایت را اسکرول کند. آخرین مورد هم سازگاری است؛ سازگاری وب‌سایت‌ها یکی از اصلی‌ترین موارد بهینه‌سازی نسخه‌ی موبایل وب‌سایت‌ها است. توسعه دهندگان وب باید تمامی ماژول‌ها و افزونه‌های شخص ثالث وب‌سایت‌ها همانند محتوای فلش و پلاگین‌ها را برای مهاجرت به HTML5 آماده کرده و پشتیبانی از کراس پلتفرم را هم محیا کنند.

موارد توضیح داده شده، روش کلی الگوریتم بینگ است. بسیاری از کاربران بازخوردهایی را ارائه کرده‌اند که بر اساس آن‌ها از نسخه‌ی بهینه شده‌ی موبایل سایت‌ها بسیار راضی و خوشنود هستند و ترجیح می‌دهند از وب‌سایت‌هایی بازدید کنند که نسخه‌ی بهینه شده‌ی موبایل را دارند. مایکروسافت با در نظر گرفتن این موضوع، به وب‌سایت‌هایی که نسخه‌ی موبایل بهینه شده را دارند امتیاز داده و در رتبه‌بندی به آن‌‌ها اولویت می‌دهد. 

علاوه بر این، مایکروسافت به این نکته هم اشاره می‌کند که کوئری‌های جستجو که بهینه شده نیستند، در رتبه‌بندی سایت‌ها تاثیری خواهند داشت. به همین دلیل، کاربران هنگام جستجو در بینگ با نتایج دلخواه بیشتری در اولین جستجو مواجه می‌شوند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26429 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/02/28 تعداد مشاهده: 1481
سافت گذر