کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316474 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چهار نباید برای اینترنت محل کار

این روزها کمتر کسب و کاری وجود دارد که بدون اینترنت بتواند چابک و فعال عمل کند، حتی شرکت‌هایی که کسب و کار آن‌ها هیچ رابطه مستقیمی با آی‌تی و کامپیوتر ندارند. بسیار شنیده‌ایم کیفیت اینترنت سرویس دهندگان در ایران مشابه یکدیگر است. اما بستر و تکنولوژی انتقال، نقطه تمایز پررنگی در کیفیت و ثبات سرویس به خصوص برای مصارف تجاری است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اما اینترنت مناسب کسب و کارها مطمئنا با اینترنت مصرفی منازل یا دانشجویان متفاوت است. سرویس مناسب باید دارای چه مشخصاتی باشد؟ در ادامه مطلب با چهار نباید سرویس اینترنت برای کسب و کارها آشنا شوید.

چهارنباید، برای اینترنت کسب وکارها

"سرویس‌های اشتراکی"

سرویس اشتراکی را فراموش کنید؛ سرویس‌های اشتراک گذاری شده غیرقابل اعتمادترین نوع سرویس برای کسب وکارها هستند، به خصوص محل‌هایی که اینترنت را بین چند کارمند تقسیم می‌کنند. فکر کنید پهنای باند شما به خودی خود حداقل بین 8 نفر تقسیم شده است و حالا شما هم آن را با چند نفر دیگر تقسیم کنید !!!

"اینترنتی حجمی ؟؟!"

سرویس‌های دارای محدودیت حجم، آزادی عمل تجاری را از شما می‌گیرند، فارغ از این که باید دائم نگران تمام شدن حجم سرویس خود و طی پروسه زمان‌بر خرید حجم و تمدید باشید و در این زمان پرسنل کسب و کار،  شما بی‌کار می‌مانند، به این فکر کنید به یک فایل حجیم مثل iso و ویندوز نیاز دارید این فایل در حدود 3 تا 4 گیگابایت حجم دارد ... از یک سو هزینه حجم اضافه و از سوی دیگر هزینه سفارش از بازار و پیک موتوری و ... "اگر هم به سرویس اشتراکی نامحدود فکر می‌کنید،  باز به مورد قبلی توجه کنید !!!"

"ADSL , ADSL+, ADSL2+"

ADSL هرگز !!!: مطمئنا می‌دانید ADSL مخفف Asymmetric digital subscriber line است، به معنی اشتراک خط دیجیتال ( نامتقارن) در این گونه سرویس‌ها پهنای باند مورد نظر به صورت نامتقارن ارسال و دریافت می‌شود یعنی اگر 12 مگابیت سرعت داشته باشید این سرعت Download است و سرعت Upload معمولا خیلی کمتر است. شاید فکر کنید نیازی به آپلود یا ارسال فایل ندارید؛ یعنی تا به حال پیش نیامده یک فایل حجیم را ضمیمه ایمیل کنید و با مشکل مواجه شوید...

"وایمکس؟!! حتی برای خانه هم پیشنهاد نمی‌شود"

سرویس وایمکس حتی به خوبی پاسخگوی مشترکان خانگی نیست و به خاطر عدم پوشش یکنواخت و تاثیرپذیری بالای این نوع سرویس باوجود هرگونه نویز فرکانسی حتی داخلی می‌تواند در کار شما تداخل ایجاد کند و ترافیک بالای تعداد کاربران وایمکس در نزدیکی آنتن‌ها موجب افت شدید سرعت می‌شود (مطمئنا بیشتر در ساعات اداری و در مناطق خاصی از شهر از این سرویس استفاده می‌شود)

راه‌حل پتیاک: "اینترنت پرسرعت، پهنای باند اختصاصی"

شرکت پتیاک دارای مجوز ISDP به شماره 148-1216 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه دهنده سرویس‌های مبتکرانه AirDSL برای مشترکان خانگی و تجاری است. این سرویس به صورت نقطه به نقطه (Point to Point) ارائه و پهنای باند خالص در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مزایای پهنای باند اختصاصی پتیاک:

• ارسال و دریافت 100% متقارن

• نبود Cache Server در مسیر پهنای باند

• برقراری ارتباط نقطه به نقطه مستقیم بی سیم توسط لینک رادیویی

• کنترل سرویس توسط نرم افزار‌های مدیریت اینترنت "Accounting" که موجب افزایش کیفیت و کاهش موانع ارتباطی می‌شود

• ارائه IP اختصاصی به تعداد نیاز مشتری

• امکان برقراری لینک ارتباط داخلی بین نقاط مختلف با هزینه بسیار پایین

• قیمت به صرفه رقابتی نسبت به دیگر ارائه کنندگان سرویس

• تسهیلات در ارائه تجهیزات (به صورت امانی یا اقساط)

پتیاک به عنوان یکی از خوش‌نام‌ترین سرویس دهنده‌های اینترنت خانگی در شمال شهر تهران از چند سال پیش شناخته می‌شود، در حال حاضر با توسعه خدمات پهنای باند اینترنت اختصاصی برای مصارف تجاری پوشش سرویس‌های پهنای باند اختصاصی خود را در سراسر تهران گسترش داده و با پوشش حداکثری، خدمت‌رسان کسب وکار‌های تهران است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26633 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/10 تعداد مشاهده: 1669
کلید واژه ها: ,
سافت گذر