کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316139 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هدف از سرویس نامحدود و رایگان Google Photos چیست؟

آیا تاکنون مقایسه‌ای میان هزینه‌ای که شرکت‌های مختلف در ازای میزبانی یک ترابایت عکس دریافت می‌کنند انجام داده‌اید؟ این هزینه به‌طور سالیانه برای آی‌کلاد ۲۴۰ دلار است، دراپ باکس ۱۰۰ دلار و مایکروسافت وان‌درایو ۸۴ دلار دریافت می‌کنند. اما این هزینه برای گوگل به صفر می‌رسد. در واقع میزبانی این حجم تصاویر بر روی دسکتاپ، اندروید و iOS توسط گوگل به‌طور رایگان انجام می‌شود.


google-photos1

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ شرکت گوگل اعلام کرده محصول جدید Google Photos این شرکت فضای بی‌نهایت رایگان برای عکس‌ها و تصاویر ویدئویی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تنها محدودیت موجود آن است که عکس‌های شما باید زیر ۱۶ مگاپیکسل و ویدئوها نیز تا رزولوشن تمام اچ‌دی باشند.

در صورتی که عکس‌ها و ویدئوها بزرگ‌تر باشند گوگل به‌طور خودکار اقدام به فشرده‌سازی آن‌ها می‌کند اما این شرکت تضمین کرده هیچ افت کیفیتی بر روی این عکس‌ها و تصاویر شاهد نخواهیم بود. با توجه به بهره‌گیری از قابلیت پشتیبان‌گیری خودکار در برنامه‌های اندروید و iOS هیچ نگرانی از بابت از دست رفتن اطلاعات خود نخواهید داشت.

google-photos-price

عکس‌ها، منبع طلای کامپیوتری گوگل!

در حالی که دیگر سرویس‌ها همچنان به‌دنبال درآمد زایی مستقیم از عکس‌ها و تصاویر ویدئویی هستند، گوگل روندی متفاوت را در پیش گرفته است. فلیکر یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد اما مجبور خواهید بود صفحات مملو از تبلیغات را از شریک تجاری آن یعنی یاهو مشاهده کنید. آمازون نیز فضای ذخیره‌سازی نامحدود را به‌طور رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد اما پیش از هرچیز مجبور به خرید حساب یک‌ساله ۹۹ دلاری خواهیدبود.

شرکت گوگل درآمد بالایی از تبلیغات مرتبط با جستجوی کاربران داشته و به‌همین دلیل از قابلیت ذخیره تصاویر به‌طور رایگان و آن‌هم به‌طور بلندمدت پشتیبانی خواهد کرد. این شرکت به‌خوبی می‌داند که این تصاویر همچون معدن طلایی، با ارزش هستند. این تصاویر مملو از اطلاعاتی هستند که می‌توانند هدف‌ساز تبلیغات این شرکت باشند.

این شرکت با توجه به تکنولوژی پیشرفته خود در کنار سیستم‌های هوش مصنوعی و دیگر موارد می‌تواند آنچه کاربران انجام می‌دهند، مکان گرفتن عکس و موارد دیگر را در عکس‌ها تشخیص دهد و نهایتا اطلاعات مورد نیاز شما را در قالب تبلیغات در پیش روی شما قراردهد.

google-io-20150192

برنامه ارائه‌شده توسط گوگل حتی وظیفه خطیر ویرایش و اصلاح عکس‌ها را نیز برای شما انجام می‌دهد تا نتیجه کار مطابق میل شما شود. اگرچه تکنولوژی که Computer Vision نامیده می‌شود هنوز به مرحله تکامل نرسیده اما بنابرگفته مدیر ارشد گوگل، شروع به‌کار این فرایند در آینده منجر به روند رو به رشد آن خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26644 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/03/10 تعداد مشاهده: 1722
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر