کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کنسول بعدی نینتندو مبتنی بر اندروید خواهد بود

بر اساس گزارش‌های رسیده از وب‌سایت ژاپنی Nikkei، کنسول بعدی نینتندو که با نام رمز NX شناخته می‌شود، مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید خواهد بود. البته هنوز هیچ اطلاعات دقیقی راجع به این کنسول، زمان عرضه و قابلیت‌های آن منتشر نشده است. 

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ بر اساس گزارش یکی از کاربران انجمن نئوگَف و به نقل از منابع داخلی شرکت نینتندو  سیستم‌عامل کنسول نینتندو NX بر پایه اندروید خواهد بود. این حرکت و گذار به سمت یک سیستم عامل متن‌باز می‌تواند نشان از انعطاف نینتندو برای آزادی عمل بیشتر به توسعه‌دهندگان باشد. آزادی عملی که این اجازه را به توسعه‌دهندگان می‌دهد تا با ساخت محتوا روی کنسول نینتندو، بتوانند آن را روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها نیز منتشر کنند. 

این کنسول که با نام رمز NX شناخته می‌شود، اسفند ماه سال گذشته توسط نینتندو معرفی شد. نینتندو طی این کنفرانس خبری، از نقشه راه آینده خود صحبت و اعلام کرد که به ساخت بازی‌های موبایل خواهد پرداخت و از این کنسول بازی نام برد. نینتندو اطلاعات زیادی راجع به NX ارائه نکرد. سَمبُل و معرفی این سخت‌افزارِ جدید تعریفی جدید را با خود خواهد داشت و به عنوان یک کنسول جانشین برای نسل حاضر نخواهد بود.

در حالی که هنوز اطلاعات راجع به NX بسیار کم است، اما ایواتا، مدیر عامل نینتندو چندی پیش عنوان کرده بود که راهی متفاوت نسبت به گذشته را با دستگاه جدید در پیش خواهد گرفت. انتظار می‌رود نینتندو سال آینده میلادی اطلاعات بیشتری راجع به کنسول مرموز NX را با علاقه‌مندان به اشتراک بگذارد.

ظاهرا قرار است NX با سرویس عضویت جدیدی عرضه شود که به وسیله DeNA (یکی از غول‌های صنعت موبایل ژاپن) توسعه داده می‌شود و جای نینتندو کلاب را خواهد گرفت و دستگاه‌ها و پلتفرم‌های نینتندو و غیر نینتندو مانند تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها را یکی و متحد خواهد کرد. سرویس عضویت مجتمع، عنوانی است که نینتندو برای این سرویس در نظر گرفته است. چندی پیش، ایواتا در جریان کنفرانسی که با حضور سرمایه‌گذاران برگزار کرد،‌ کمی بیشتر به این سرویس کمتر شناخته‌شده پرداخت. 

ایده پشت این سرویس احداث یک پل ارتباطی نه تنها بین گوشی‌های هوشمند و کنسول‌های بازی (شامل کنسول در دست ساخت جدید نینتندو با نام رمز NX) بلکه شامل کامپیوترهای شخصی نیز می‌شود. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26670 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/11 تعداد مشاهده: 1130
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر