کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9147 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/29 | اعضاء: 316095 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

فیفا ۱۶ برای پی اس ویتا و نینتندو ۳DS منتشر نخواهد شد!

استودیوی بازی‌سازی EA Sports اولین اطلاعات از فیفا ۱۶ را هفته‌ی گذشته منتشر کرد. بر اساس این اطلاعات که مهم‌ترین قسمت آن، تایید حضور تیم‌های بانوان در فیفا ۱۶ بود، این بازی برای کنسول‌های دستی دو شرکت سونی و نینتندو عرضه نخواهد شد.


fifa-16-womens-teams-640x359

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ فیفا ۱۶ برای پلی‌استیشن ویتا و نینتندو ۳‌دی‌اس، دو کنسول دستی سونی و نینتندو که دو سرگذشت کاملا متفاوت را در طی چند سال حضورشان در بازار تجربه می‌کنند، عرضه نمی‌شود. الکترونیک آرتز، همچنین اعلام کرد که علاوه بر این دو کنسول، فیفا ۱۶، درست مثل فیفا ۱۵ برای نینتندو وی‌یو نیز عرضه نخواهد شد.

همچنین با این‌که سخنگوی شرکت رسما خبر عدم عرضه‌ی بازی برای کنسول‌های دستی را اعلام کرده است، مشخص نیست که این خبر شامل حال تلفن‌های همراه هم می‌شود یا خیر.

فیفا سال گذشته برای کنسول‌های دستی ویتا و ۳‌دی‌اس عرضه شده بود و طرفداران این عنوان منتظر ادامه یافتن این سنت بودند. الکترونیک آرتز اما نقشه‌های دیگری دارد.

فیفا ۱۶ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ نیز در کنار پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. مثل هر سال، باید در شهریور ماه منتظر این بازی و تغییرات بزرگ آن باشیم. انتظار می‌رود در E3 بیشتر از این بازی بشنویم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26686 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/03/12 تعداد مشاهده: 1794
کلید واژه ها: , , , , , , ,
سافت گذر