کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316440 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش انتقال تصاویر، آموزش Restore و BackUp به کمک آیتیونز

در بخش‌ قبل, با نحوه انتقال موزیک‌ها و ویدیوها به کمک نرم افزار آیتیونز آشنا شدید. اما نرم افزار آیتیونز امکانات بسیار دیگری دارد که در این بخش به آن‌ها خواهیم پرداخت. با ما برای یادگیری قدم به قدم نحوه Restore کردن, ایجاد فایل پشتیبان و همچنین انتقال تصاویر از آیفون و آیپد همراه شوید.

اگر بخش‌های قبلی مقالات آموزشی ما برای استفاده از آیفون و آیپد را مطالعه کرده باشید، اکنون باید آشنایی و دید خوبی را نسبت به نرم افزار آیتیونز و نحوه انتقال فایل‌های موزیک و فیلم‌ها از آن به دست آورده باشید. با ما در بخش‌های بعدی همراه باشید علاوه بر تکمیل آموزش آیتیونز، به وعده خود برای معرفی راه‌حل‌های آسان‌تر عمل کنیم.

Restore و بروزرسانی دستگاه: 

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ آیتیونز به محض اتصال دستگاه، شروع به جستجو برای دریافت آخرین بروزرسانی‌های سیستم عامل می‌کند. در هر صورت شما می‌توانید بروزرسانی‌ها را دانلود و نصب کنید یا آن‌ها را فقط دانلود کنید یا حتی هیچ کاری با این بروزرسانی‌ها نداشته باشید.

بروزرسانی دستگاه: بروزرسانی دستگاه‌های اپل معمولا به دو طریق صورت می‌گیرد. با هم به این دو مورد خواهیم پرداخت.

بروزرسانی: در حالت اول به صورت معمول با فشردن دکمه Update‌ آخرین آپدیت‌های نسخه iOS  مخصوص دستگاه شما برایتان دانلود و نصب می‌شود. در این حالت نه فایل‌هایتان پاک می‌شود و نه سیستم از نو  بازسازی می‌شود و در واقع تنها باگ‌ها و مشکلاتی که برای آن‌ها بروزرسانی ارائه شده است رفع می‌گردد.

summary-device-update

Restore: گزینه دوم Restore است. این عمل در واقع، سیستم عامل قبلی شما را پاک و نسخه جدید آن را مجددا و از نو  اجرا می‌کند. با کلیک بر روی این گزینه آیفون آخرین نسخه از سیستم عامل iOS را پیدا کرده و آن را دانلود می‌کند. سپس سیستم عامل قبلی شما را پاک و سیستم عامل جدید را جایگزین می‌نماید. توجه داشته باشید که در این حالت اطلاعات دستگاه به طور کامل پاک خواهد شد و همه تنظیمات به حالت کارخانه بازخواهد گشت. این گزینه مناسب زمانی است که سیستم عامل شما دچار مشکلات جدی شده و امکان بروزرسانی معمول وجود ندارد یا اینکه می‌خواهید به طور کامل دستگاه خود را از نو داشته باشید.

summary-device-restore

 در هنگام Restore،‌ یک حالت دیگر هم وجود دارد و آن هم زمانی است که خودتان‌ آخرین نسخه سیستم عامل را بر روی سیستم دانلود کرده و به صورت جداگانه ذخیره کرده‌ و قصد ریستور به آن را دارید. در این حالت بعد از باز کردن آیتیونز و رفتن به بخش آپدیت, باید کلید شیفت بر روی کیبورد در ویندوز  نگاه داشته و سپس فایل مربوط به نسخه آیفونتان را که دانلود کرده‌اید اجرا کرده تا آیتیونز آن را نصب نمایید. توجه داشته باشید که این کار تفاوتی با ریستور حالت قبلی ندارد و تنها تفاوت آن اینجا است که شما فایل سیستم را باید خودتان دانلود و به آیتیونز بدهید در حالی که در حالت معمول اپل خودش فایل مخصوص دستگاه شما را پیدا و نصب می‌کند. در صورتی که آشنایی کافی با این کار ندارید, بهتر است ریستور را به صورت خودکار که در حالت قبل بدان اشاره شد, انجام دهید.

summary-device-restore

نکته مهم: توجه داشته باشید که اپل تنها و تنها اجازه نصب آخرین نسخه از iOS را می‌دهد و به صورت معمول امکان ریستور به ورژن‌های قدیمی‌تر نیست. همچنین در صورتی که فایل سیستم عامل را خودتان دانلود کرده و از این طریق ریستور می‌کنید، توجه داشته باشید که سیستم عامل آیفون یا آيپد باید مطابق با مدل دستگاه شما که GSM یا CDMA است باشد. در واقع دانلود و نصب نسخه اشتباهی ممکن است شما را به ریستور مجدد وادار کند. بنابراین اگر مدل دقیق دستگاه را نمی‌دانید بهتر است قبل از دانلود سری به اینترنت بزنید یا دستگاه را از طریق آيتیونز به صورت خودکار بروزرسانی کنید.  

گرفتن فایل پشتیبان یا BackUp: 

تهیه نسخه پشتیبان از طریق آیتیونز یکی دیگر از قابلیت‌های مهم و کاربردی آن است. در واقع تهیه منظم بک‌آپ می‌تواند شما را مطمئن کند که اطلاعاتتان در جایی امن ذخیره شده‌اند و از دست نخواهند رفت.

summary-device-backup

  • برای گرفتن بک‌آپ تنها کافی است تا بر روی نام دستگاه بروید و از آنجا از بخش Summary وارد شوید.
  • در این صفحه می‌توانید اطلاعات مهم و حیاتی دستگاه مثل  IMEI و ... را مشاهده کنید.در وسط این صفحه گزینه Backup Now دیده می‌شود. با کلیک بر روی این گزینه، عملیات پشتیبان گیری همان لحظه آغاز خواهد شد.
  • همچنین شما می‌توانید فایل‌های پشتیبان خود را در کامپیوتر خود و یا در سرویس iCloud ذخیره کنید. در صورتی که بخواهید فایل‌های پشتیبان شما به صورت اتوماتیک در سیستم خودتان ذخیره شود از قسمت سمت چپ دکمه  Backup Now، گزینه This Computer‌ را انتخاب کنید.  اگر هم می‌خواهید، فایل‌های پشتیبانتان را در آی‌کلاد که سرویس ابری جهت ذخیره سازی فایل‌های اپل است، مورد استفاده قرار دهید، گزینه iCloud را به جای گزینه This Computer‌ انتخاب کنید.
  • در پایین این صفحه گزینه‌های دیگری همچون انتقال اطلاعات بین آیتیونز و دستگاه از طریق وای‌فای یا سینک خودکار دیده می‌شود.

آموزش انتقال تصاویر:

شاید ساده‌ترین و راحت‌ترین کاری که می‌توانید از طریق اتصال آیفون و آیپد به کامپیوتر انجام دهید، انتقال تصاویر باشد. در واقع بعد از اولین اتصال دستگاه به کامپیوتر، پیغامی مبتنی بر Do you Trust This PC نقش می‌بندد که از شما سوالی مبنی بر اینکه به دستگاه متصل شده اعتماد دارید یا خیر می‌پرسد. بعد از آن شما تنها کافیست  که گزینه Trust را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، درایور مربوط به آیفون یا آیپد در My Computer ایجاد می‌شود و شما می‌توانید تصاویرتان را از آنجا به کامپیوتر منتقل کند.

sync-photos copy

این کار را از طریق آیتیونز نیز می‌توان انجام داد. برای انتقال تصاویر از طریق آیتیونز نیز ابتدا از منوی سمت چپ، وارد دستگاه شده و در سربرگ Photos‌ تصاویری که قصد انتقال آن‌ها را دارید، انتخاب کنید. 

امیدواریم در این آموزش‌ها توانسته باشیم شما را در استفاده بهتر از آیفون یا آیپدتان یاری کرده باشیم. دنباله این مقالات آموزشی به نرم افزار iTools خواهد پرداخت. این نرم افزار به هیچ وجه محدودیت‌های اپل را ندارد و استفاده از آن نیز بسیار ساده و روان است! همچنین خیالتان راحت باشد که هیچ نیازی به جیلبریک ندارد! پس در مقاله بعدی با ما برای معرفی این نرم افزار و آموزش استفاده از آن همراه باشید.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26694 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/13 تعداد مشاهده: 2638
سافت گذر