کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9174 | مشاهده و دانلود: 738706045 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/19 | اعضاء: 316553 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ گوشی تاشو و هوشمند Philipe را معرفی می‌کند

در حالی که تب گوشی‌های هوشمند با نمایشگر تمام لمسی و سخت‌افزار متنوع همه جا را فرا گرفته است و دیگر خبری از گوشی‌های تاشو یا کشویی نیست، به نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ قصد دارد با تلفیق یک گوشی تاشو و امکانات یک گوشی هوشمند، محصولی جدید به نام Philipe را روانه بازار کند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ شاید کمتر کسی تصور می‌کرد دوباره بتوان گوشی‌های تاشو را در بازار دید، ولی به نظر می‌رسد سامسونگ و برخی از تولیدکنندگان دیگر با آگاهی از این که هنوز در بازارهایی چون کشور چین، گوشی‌های تاشو محبوبیت زیادی دارند، قصد دارند گوشی‌های هوشمند تاشو را معرفی کنند. این محصولات از همان طراحی تاشو و کیبوردهای T-9 بهره خواهند گرفت ولی نمایشگر دوم آنها تمام لمسی خواهد بود.

قطعا چنین گوشی‌هایی در دیگر نقاط دنیا فروش خوبی را تجربه نخواهند کرد ولی همواره بازار چین اوضاع متفاوت‌تری دارد و کمپانی سامسونگ قصد دارد به زودی یک گوشی تاشوی هوشمند را با مدل SM-G9198 وارد بازار کند. براساس برگه واردات این محصول به دفتر سامسونگ در کشور هند، نام گوشی تاشوی کره‌ای‌ها فیلیپِ خواهد بود که با آنچه تصور می‌کردیم فرق دارد. این سبک طراحی را اواخر سال 2014 میلادی از سوی سامسونگ دیده بودیم و برخی از کاربران با شنیدن خبر معرفی این گوشی شگفت‌زده شده بودند. حالا نکته جالب اینجاست گوشی تاشوی فیلیپ دارای مشخصات فنی قابل قبولی است که در حال حاضر روی گوشی‌های قدرتمند بازار شاهد آن هستیم.

گفته می‌شود این محصول به یک پردازنده 6 هسته‌ای اسنپدراگون 808، پردازنده گرافیکی Adreno 418، رم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد و سیستم عامل در نظر گرفته شده برای آن اندروید 5.1.1 آبنبات چوبی است که هنوز به صورت رسمی روی هیچ دستگاهی جز گوشی‌های سری نکسوس گوگل دیده نشده است. اما نکته جالب‌تر اینجاست که گوشی فیلیپه در عین ناباوری از همان سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی گلکسی اس 6 در کنار دوربین سلفی 5 مگاپیکسل بهره می‌برد. به نظر می‌رسد این گوشی با فرم‌فکتور دور از انتظار خود به زودی عرضه شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26705 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/13 تعداد مشاهده: 1439
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر