کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با معرفی گلکسی اس 6 پلاس چه آینده‌ای سامسونگ دارد؟

گزارش‌های منتشر شده خبر از معرفی گلکسی اس ۶ پلاس با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی می‌دهند. اما این اتفاق چه معنایی برای سامسونگ دارد و چه آینده‌ای پیش روی این شرکت خواهد بود؟


به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ شاید به یاد داشته باشید که سال گذشته نیز احتمال می‌رفت سامسونگ گلکسی اس ۵ پرایم را معرفی کند، اما این اتفاق نیفتاد و بعدها خبرهایی از معرفی سری جدید گلکسی اس اف منتشر شدند اما هیچ یک از این شایعات نیز به حقیقت نپیوستند. امسال نیز با گذشت یک سال از آن شایعات، دوباره خبرهایی از معرفی گلکسی اس ۶ پلاس به گوش می‌رسند و این بار انتظار می‌رود این گوشی صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی خمیده مانند اس ۶ اج داشته باشد.

شایعات همواره در واقعیت به وقوع نمی‌پیوندند اما امکان معرفی گلکسی اس ۶ پلاس خبری جذاب است که می‌تواند معانی مختلفی برای شرکت سامسونگ داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این موارد بپردازیم.

گوشی ویژه

بنابر خبرهای منتشر شده گلکسی اس ۶ پلاس از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. از سایر مشخصات فاش شده می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ اشاره کرد که هم اکنون در الجی جی ۴ مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین رابط کاربری این گوشی مانند بقیه‌ی پرچم‌داران سامسونگ تاچ ویز خواهد بود که از اندروید ۵.۱.۱ بهره می‌برد.

galaxy-s6-edge-plus-1

اضافه شدن گوشی جدید به سری گوشی‌های سامسونگ

سامسونگ در نظر داشت با معرفی گلکسی اس ۵ پرایم در سال گذشته، کاستی‌های اس ۵ را در زمینه‌ی طراحی، پردازنده و رزولوشن صفحه نمایش جبران کند، اما تغییراتی که در گلکسی اس ۶ پلاس مشاهده می کنیم تغییراتی بسیار جزئی هستند. البته گوشی جدید سامسونگ نشان می‌دهد که این شرکت از طراحی سری اج خود و استقبالی که از آن شده، راضی است. عامل مهم دیگر این است که کاربران در کشورهای آسیایی و به خصوص چین علاقه‌ی فراوانی به گوشی‌های با صفحه نمایش بزرگ دارند. از طرفی وجود گوشی آیفون ۶ پلاس با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خطر بزرگی برای سامسونگ در بازارهایی مانند بازار چین است.

galaxy-s5-colors-9 0

صفحه نمایش بزر‌گ‌تر در گلکسی اس ۶ پلاس می‌تواند به معنای باتری بزر‌گ‌تر باشد و مشکل باتری نسبتا ضعیف گلکسی اس ۶ را نیز حل کند.

اما نکته‌ی شک برانگیز دیگر استفاده‌ی سامسونگ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ است، در حالی که پردازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ مورد استفاده در گلکسی اس ۶ بر روی کاغذ بسیار بهتر عمل کرده است. هر چند الجی نشان داده است که اسنپدراگون ۸۰۸ به راحتی می‌تواند از پس سنگین‌ترین کارها نیز برآید. البته با توجه به سابفه‌ی سامسونگ احتمال معرفی نسخه‌ی دیگری از اس ۶ پلاس با پردازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ نیز وجود دارد، چرا که این شرکت در سال‌های قبل دو نسخه‌ از گوشی‌های خود را معرفی می‌کرد که از دو نوع پردازنده‌ی مختلف اکسینوس و اسنپدراگون استفاده می‌کردند.

سامسونگ اهدافی را با معرفی اس ۶ پلاس در سه ماهه حاضر، دنبال خواهد کرد. اول این‌که این شرکت احتمالا جای خالی در سری گوشی‌های خود می‌بیند که معتقد است نوت ۵ نخواهد توانست آن را پر کند و دلیل دوم این‌که احتمالا سامسونگ قصد دارد با معرفی نسخه‌ی بزر‌گ‌تر گلکسی اس ۶ سهمی از بازار آیفون ۶ پلاس را از آن خود کند.

اگر گلکسی اس ۶ پلاس در راه باشد چه پیامدی برای نوت ۵ خواهد داشت؟

البته در حال حاضر معرفی گلکسی اس ۶ پلاس با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی در حد شایعه است و نمی‌توان از آن مطمئن بود. اما اگر معرفی اس ۶ پلاس در سپتامبر به وقوع بپیوندد، نوت ۵ که در اکتبر سال جاری معرفی خواهد شد، باید گجتی فراتر از یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ و قلم استایلوس باشد. سری نوت سامسونگ همواره گوشی سردمدار این شرکت بوده و یک فبلت رده بالا و قدرتمند بوده است. معرفی تقریبا همزمان اس ۶ پلاس با نوت ۵ می‌تواند به این معنی باشد که نوت ۵ به همراه باتری قابل تعویض و درگاه افزایش حافظه معرفی خواهد شد، ویژگی‌هایی که بسیاری از طرفداران سامسونگ چشم انتظار بازگشت دوباره‌ی آن به گوشی‌های این شرکت هستند.

نتیجه‌گیری در مورد موفقیت اس ۶ و اس ۶ اج در حال حاضر دشوار است اما خبرگزاری هرالد کره جنوبی گزارش داده است که گوشی جدید ‌پرچم‌دار سامسونگ مانند نسخه‌های دو سال قبل آن یعنی اس ۵ و اس ۴ به فروش رفته است، که به معنای فروش حدود ۱۰ میلیون عدد از این گوشی در یک ماه اول عرضه‌ی آن است. احتمالا با معرفی اس ۶ پلاس سامسونگ در نظر دارد فروش خود را بالا برده و بتواند با سری جدید گوشی‌های آیفون که در چند ماه آینده معرفی خواهند شد، رقابت کند.

مورد آخر این‌که گلکسی اس ۶ پلاس یک گوشی با قیمت پایین و صفحه‌ی بزرگ مانند گلکسی مگا نخواهد بود. هر چند انتخاب پردازنده می تواند کمی گمراه کننده باشد اما خمیدگی دو لبه‌ی صفحه نمایش بسیار پرهزینه است. پس نباید انتظار داشت که سامسونگ گوشی جدید خود را با قیمت پایینی به فروش برساند.

این شایعات در سال‌های قبل نیز وجود داشتند

galaxy-s6-edge-note-edge-fronts

باید به یاد داشت که کار کردن سامسونگ بر روی گوشی با صفحه نمایش بزر‌گ‌تر به معنای معرفی قطعی آن نیست چرا که سازندگان گوشی‌های هوشمند برخی اوقات با کار بر روی پروژه‌هایی جدید به مشکلات یا نکات منفی برمی‌خورند و در میانه‌ی راه از معرفی آن صرفنظر می‌کنند. البته این امکان نیز وجود دارد گوشی جدید سامسونگ در بازارهای خاصی معرفی شود و در تمامی بازارهای جهانی عرضه نشود.

معرفی گوشی‌های پرچم‌دار توسط سامسونگ همواره توجهات دنیای اندروید را به سمت این شرکت معطوف می‌کند و معرفی اس ۶ پلاس نیز می‌تواند این توجهات را بار دیگر به سمت سامسونگ جلب کند. به علاوه سامسونگ می‌تواند با عرضه‌ی این گوشی سهمی بزرگ در بازار چین نصیب خود کند و کابران در سراسر دنیا که در انتظار گوشی با صفحه نمایش بزرگ و بدون قلم استایلوس از این شرکت هستند را نیز خشنود کند. اما اگر این شرکت در نظر دارد اس ۶ پلاس را در سطح جهانی معرفی کند، باید دقت کافی را داشته باشد تا فروش گوشی‌های اس ۶ و نوت ۵ خود را تحت تاثیر قرار ندهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26899 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/27 تعداد مشاهده: 1580
کلید واژه ها: ,
سافت گذر