کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با محافظان شکست‌ناپذیر ای‌دیتا به استانبول سفر کنید!

شرکت آونگ به مناسبت ماه رمضان مسابقه‌ای ویژه با جوایزی ویژه تدارک دیده است. این مسابقه در قالب سری مسابقه‌های «کارآگاهان خبره»ی آونگ برگزار می‌شود و این بار به شکل بازی جذاب طراحی شده است.


avang-ramadan-contest


به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ در این مسابقه
، هاردهای ضد آب و ضد ضربه‌ی ای‌دیتا (که نام «شکست‌ناپذیران» را برای خود برگزیده‌اند)، در نقش شخصیت اصلی بازی ظاهر شده‌اند و بازیکنان باید با استفاده از این شخصیت‌ها مجموعه‌ای از امتیازهای مثبت را جمع‌آوری و موانع موجود را پشت سر بگذارند. در پایان هم رکوردی که بازیکن به دست می‌آورد، در جدول رده‌بندی بازی به نمایش در می‌آید.

شرکت آونگ قصد دارد در انتهای مدت برگزاری این مسابقه (از ابتدای ماه رمضان تا روز عید سعید فطر)، به کسی که بتواند بهترین رکورد را در این بازی به دست بیاورد، یک تور استانبول هدیه کند. به نفر دوم نیز یک کنسول بازی ایکس‌باکس وان تعلق خواهد گرفت.

اما اگر آن‌قدرها خوش‌شانس نبودید و نتوانستید بهترین رکورد را به دست بیاورید، نگران نباشید! زیرا همچنان شانس برنده شدن جوایز دیگر را دارید! در انتهای دوره‌ی برگزاری این مسابقه، شرکت آونگ به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان در این مسابقه‌ی هیجان‌انگیز، تعدادی پاوربانک هدیه خواهد داد.

از هم‌اکنون تا روز عید سعید فطر فرصت دارید تا از طریق سایت آونگ و صفحه‌ی ویژه‌ی «بازی محافظان شکست‌ناپذیر» وارد این مسابقه شوید و رکورد خودتان را در آن ثبت کنید. از طریق همین صفحه می‌توانید در جریان جزئیات بازی و نحوه‌ی انجام آن قرار بگیرید.

یادتان نرود که دوستان و آشنایان خودتان را هم به این بازی دعوت کنید، چون هرچه که باشد هیجان و جذابیت این بازی‌ها با کَل‌کَل کردن و کُری‌خوانی چندین برابر می‌شود!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26994 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/04/04 تعداد مشاهده: 1342
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد بصیری 1394/04/30 23:56
بازی خوبیه
lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet