کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین آیفون اپل دقیقاً هشت سال پیش در چنین روزی عرضه شد

درست ۸ سال پیش در چنین روزی، بازار گوشی‌های هوشمند دگرگون شده و انقلاب بزرگی را به خود دید.


iphone-3g

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ در هشتم تیرماه سال ۱۳۸۶ شرکت بزرگ اپل، اولین آیفون را با یک بدنه براق و صفحه نمایشی چند لمسی که در نوع خود انقلابی به شمار می‌رفت را عرضه کرد و با این کار دومینوی صنعت موبایل را که در دست شرکت‌های بزرگی چون نوکیا، بلک‌بری، سونی و موتورولا بود را به هم ریخت.

فروش اولین نسل آیفون قبل از عرضه در کشورهای انگلستان، فرانسه، آلمان، پرتغال، ایرلند و اتریش، به صورت انحصاری در اختیار اپراتور تلفن همراه AT&T در آمریکا بود. مدل ۸ گیگابایتی آیفون اولیه با قیمت ۵۹۹ دلار و تحت یک قرارداد ۲ ساله به فروش می‌رسید تا اینکه اپل ۲ ماه بعد، در شهریورماه ۱۳۸۶، قیمت آن را به ۳۹۹ دلار کاهش داد که با توجه به قیمت ۱۹۹ دلاری برخی از مدل‌های آیفون‌ کنونی، بازهم قیمت بالایی به شمار می‌رفت.

نکته جالب ماجرا اینجاست که هشتمین سالگرد عرضه اولین آیفون در حالی رقم می‌خورد که تنها یک روز به عرضه جهانی اپل موزیک باقی مانده است. عرضه اپل موزیک خود می‌تواند برای این شرکت یک دستاورد تاریخی باشد و نشان دهد که چقدر اپل به حضور در بازار موسیقی اهمیت داده و در کنار نامداران این حوزه نظیر اسپاتیفای، پاندورا، گوگل پلی موزیک و یوتیوب به رقابت بپردازد. بسیاری از مردم اولین استفاده از اپل موزیک را با آیفون خود تجربه خواهند کرد.

می‌توان گفت یکی از خاطره‌انگیزترین مراسم‌های دنیای فناوری مراسم معرفی اولین آیفون بوده که استیو جابز اجرای آن را بر عهده داشت و می‌توانید آن را اینجا به تماشا بنشینید.

اپل از آیفون ۳ جی و ۳ جی اس گرفته تا آیفون ۶ و ۶ پلاس، در این هشت سال ۱۰ مدل آیفون را معرفی کرده و توانسته بیش از صدها میلیون دستگاه از آن را به فروش برساند. آمارها در سه ماهه دوم سال جاری میلادی نشان می‌دهند که با وجود محصولات قدرتمندی چون آی‌پد، مک، فروشگاه آی‌تونز و سایر تولیدات اپل که هرکدام یک گوشه بازار مربوط به خود را در دست دارند، ۷۰ درصد درآمد این شرکت تنها از فروش گجت محبوب آیفون بوده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27095 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/04/09 تعداد مشاهده: 1626
سافت گذر
نظرات بینندگان

سید حسین دانش میرکهن 1394/04/09 15:42
سال 84 یا 85 بود نوکیای N95 داشتم . هشتصد هزار تومن خریده بودمش شتاب سنج و وای فای دیرکت و دوربین 5 مگا پیکسل زایس بسیار عالی با قابلیت فیلمبرداری 30 فریم بر ثانیه . ......
همیشه بازار موبایل و پیگیری میکردم تا اینکه یه روز دیدم یه گوشی تو بازاره که صفحه نمایش لمسی داره . در جا گوشیم و فروختم و اون و خریدم . فک کنم 700 هزار تومن . آوردمش خونه . با هیجان جعبه رو باز کردم . از اون لحظه ها فیلمبرداری هم کردم و الان فیلمش و دارم . بلوتوث نداشت ؟ تو اوج دوران بلوتوث بازی این گوشی بلوتوث نداشت . مثل این میمونه که الان یه گوشی بخری وای فای و اینترنت خط نداشته باشه که باهاش بری وایبر و واتس اپ و تلگرام و .... . رفتم تو دوربینش دیدم به طور کل تنظیمات که نداره هیچ ، فیلم برداری هم نمکرد !!!!!!!!!!!!!!! . داغ کردم از عصبانیت . درجا بردم پس دادمش و گوشی خودم و گرفتم . هنوز هم دارمش . تو دکوره پیش زیمنس SL45 و سامسونگ V200 .