کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9148 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316109 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

پیشنهاد سافت گذر: در نشر اسلام ناب محمدی (ص) در جهان سهیم باشیم

قال رسول الله (صلی الله علیه و آله)

یَا عَلِیُّ وَ ایْمُ اللَّهِ لَأَنْ یَهْدِیَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ عَلَى یَدَیْكَ رَجُلًا خَیْرٌ لَكَ مِمَّا طَلَعَتْ عَلَیْهِ الشَّمْسُ وَ غَرَبَتْ

ای علی، به خدا سوگند اگر یك نفر به دست تو هدایت شود، برای تو بهتر از آن چیزی است كه خورشید بر آن طلوع و غروب می کند.



http://fatimatv.ir/Image/Base/fatima.png

گروه فاطیما با هدف نشر معارف اسلامی در جهان تشکیل شده است و با توجه به گستردگی زبان اسپانیایی در جهان تصمیم گرفته شد که در فاز اول در این حوزه فعالیت کنیم. این گروه از افرادی تشکیل شده است که دغدغه ی کار فرهنگی و نشر معارف اسلامی را دارند و خالصانه خود را به هر نحوی وقف این کار شریف کرده اند تا بتوانیم تحت نام حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) انجام وظیفه کنیم.

فعالیت گروه فاطیما بدون وابستگی به هیچ گونه موسسه و یا ارگانی در رمضان سال 1393 به طور جدی آغاز شد و با بررسی شرایط و کارهای انجام شده در جامعه هدف به این نتیجه رسیدیم که علی رغم زحمات گسترده ای که در این حوزه به برکت انقلاب اسلامی و قیام امام خمینی (ره) انجام شده درقسمت آموزش ویدیویی اسلام به زبان اسپانیایی هنوز فعالیت مناسبی صورت نگرفته است تصمیم بر این شد که با استفاده از دانشمندان و طلاب بومی منطقه و حمایت معنوی و علمی از این عزیزان توسط علماء و دانشمندان ایرانی تحول جدیدی در عرصه تبلیغ ایجاد شود و سرعت تبلیغ شیعه افزایش پیدا کند.

در ابتدا این طرح با آقای شیخ سهیل اسعد مطرح شد و وقتی که ایشان با تجربه زیاد خود از این طرح استقبال کردند و فرمودند که منطقه به این طرح نیاز خواهد داشت ما کار ضبط ویدیو رابه لطف خداوند آغاز کردیم . عنصر بسیار مهم در فعالیت ما پیدا کردن و کنار هم قرار دادن افراد متخصص و مخلص در هر حوزه کاری بود تا بتوانیم چنین حرکت بزرگی را ایجاد کنیم.

نام حضرت فاطمه (سلام الله علیها) برکت زیادی در کار ما ایجاد کرده و خود به خود افراد علاقه مند در مسیر این حرکت قرار می گرفتند و گروه فاطیما روز به روز بزرگ تر،حرفه ای تر و جدی تر به کار خود ادامه می داد. هزینه های این فعالیت بوسیله یک گروه در واتساپ که متشکل از دوستان و آشنایان بود تامین می شد.

موسسه اندیشه ملل با در اختیار گذاشتن استودیو کمک بسیار بزرگی در شکل گیری این حرکت به ما کردند، همچنین دیگر اعضای گروه فاطیما که در بحث فنی (طراحی،کدنویسی و وررد محتوا) خالصانه این حرکت را جلو می بردند باعث شدند که این حرکت با هزینه بسیار اندکی شکل بگیرد که قطعا بدون خواست و مشیت الهی و لطف و عنایت ائمه اطهار امکان چنین فعالیتی نبود. خروجی کار ما که در روز مبعث افتتاح شده است خود ملاکی بر این ادعای ما خواهد بود.

گروه فاطیما آماده همکاری با همه ی موسسات و افراد علاقه مند در نشر معارف اسلامی است و باید هر چه بزرگ تر و حرفه ای تر کار را پیش ببریم و گروه فاطیما روز به روز گسترده تر شود تا بتواند به تعهد خود که رساندن کلام اهل بیت به تک تک انسان های جهان است عمل کند انشالله.

سایت fatimatv.es اولین پروژه گروه فاطیما جهت تبلیغ اسلام به زبان اسپانیایی می باشد. اینجا


شما هم می توانید در تولید و نشر معارف اسلامی سهیم باشید و به گروه فاطیما بپیوندید. ان شاالله این آثار باقیات الصالحات برای تمام کسانی باشد که به هر نحوی به شکل گیری، توسعه و تداوم این حرکت کمک کردند.

لازم به تاکید است که این گروه مورد تایید و حمایت مدیریت سافت گذر می باشد و سافت گذر این اطمینان را به شما می دهد تا تمام حمایتهای مالی شما در جهت تولید و نشر محتوای ناب اسلامی در جهان صرف می گردد.

جهت حمایت های مالی خود از گروه فاطیما می توانید مبلغ مورد نظر خود را از طریق این لینک پرداخت نمایید.

التماس دعا

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27102 گروه خبری: اخبار مناسبت ها منبع خبر: fatimatv.ir تاریخ خبر: 1394/04/10 تعداد مشاهده: 1663
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

مصطفی 1394/04/10 18:21
سلام .
اگه حتی یک نفر هم ملحق نشه مهم نیست.
باور کنید همین که اینقدر تو این وضعیت نامناسب فرهنگی به این مسائل اهمیت میدین و خدای بزرگ شاهده کافیه.
بی نهایت سپاسگذارم
حمیدرضا 1394/04/10 01:10
بسم الله الرحمن الرحیم
أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ

سلام خیلی ممنون
انشاءالله سربلند باشیدlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1394/04/10 00:45
صلوات
ناشناس 1394/04/10 00:44
ماشاالله. عالیه