کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316282 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساعت هوشمند هوآوی گواهینامه FCC را دریافت کرد

ماه گذشته اعلام شد که بخاطر برخی مسائل مرتبط با اندروید ور، هوآوی ساعت هوشمند خود را با تاخیر به بازار عرضه خواهد کرد و در آن زمان صحبت از شهریور یا مهر به عنوان زمان عرضه این ساعت هوشمند شد. حالا خبر رسیده که این ساعت گواهینامه FCC‌ را دریافت کرده بنابراین احتمالا زودتر از پیش‌بینی ها به بازار خواهد آمد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ ساعت هوشمند هوآوی در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۵ در بارسلونا معرفی شد. این ساعت هوشمند که از سیستم عامل اندروید ور بهره می‌برد مجهز به نمایشگر دایره‌ای شکل امولد با رزولوشن ۴۰۰ در ۴۰۰  با تراکم پیکسلی ۲۸۶ پیکسل در اینچ  است.  

نمایشگر این ساعت هوشمند ۴۲ میلیمتر قطر دارد و هواوی معتقد است که این ساعت هم برای خانم‌ها و هم آقایان وسوسه کننده است. این ساعت هوشمند که از فولاد ضدزنگ ساخته شده است در ۳ رنگ طلایی، نقره‌ای و سیاه روانه بازار خواهد شد. پردازنده اسنپدراگون ۴۰۰ به همراه ۵۱۲ مگابایت رم از دیگر مشخصات سخت افزاری این ساعت هوشمند است.

 سنسور ضربان قلب، شمارشگر قدم‌ها و سنسوری که تعداد کالری‌هایی که کاربر سوزانده را می‌شمارد از جمله سنسورهای سلامتی بکار رفته در  ساعت هوشمند هوآوی هستند. قیمت این ساعت هوشمند هم طبق گزارش‌ها از ۳۸۶ دلار آغاز می‌شود و تا ۴۴۱ دلار برای نسخه طلایی ادامه دارد.  

با توجه به این که ساعت هوشمند هوآوی در نهایت گواهینامه FCC‌ را دریافت کرده است احتمالا این ساعت هوشمند زودتر از زمان از پیش تعیین شده یعنی زودتر از مهر یا حتی شهریور به بازار عرضه می‌شود. هوآوی باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته است و این ساعت از وای فای نیز پشتیبانی می‌کند. در واقع همین اتصال وای فای است که باعث می‌شود تا FCC‌ نگاهی به این ساعت هوشمند بیاندازد. بخصوص که قرار است ساعت هوشمند هوآوی در آمریکا هم به فروش برسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27327 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/04/24 تعداد مشاهده: 1554
سافت گذر