کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Meizu احتمالاً شریک تجاری نوکیا خواهد بود

دیروز نوکیا با اعلام اینکه به دنبال یک شریک تجاری و سازنده برای گوشی‌های هوشمند آینده خود است، تیتر اخبار را پر کرد. این شرکت فنلاندی اضافه کرد که باور دارد انجام معامله‌ای برای صدور مجوز، راه صحیحی برای بازگشت به این صنعت رقابتی است.


Meizu_Nokia

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ حالا به نظر می‌رسد سرنخی از اینکه چه کمپانی به این شرکت کمک خواهد کرد پیدا شده است. امروز، کمپانی Meizu در صفحه رسمی Weibo خود، بازگشت نوکیا را تبریک گفت. بااینکه این حرکت به اندازه کافی مشکوک بود، این شرکت در پست دیگری تصویری را منتشر کرد که ممکن است از نوعی شراکت بین نوکیا و Meizu خبر دهد.

meizu-welcomes-nokia

در این تیزر به تاریخ ۲۵ تیر که فردا است اشاره‌شده و در پایین تصویر می‌توان عبارت «عصر طولانی ماشین‌های هوشمند ۱۱۱۰» (ممکن است به نوکیا ۱۱۱۰ اشاره کند) را مشاهده کرد. این می‌تواند به نوعی همکاری بین دو شرکت اشاره کرده باشد.

Meizu-Nokia1

حتی اگر نوکیا و میزو با یکدیگر همکاری و شراکت کنند، نوکیا تا پایان ۱۰ دی امسال نمی‌تواند گوشی‌های هوشمند خود را تولید کرده و به فروش برساند. این شرکت تنها می‌تواند بعد از دی‌ماه، به تولید گوشی‌ها با نام خود بپردازد.

اما نوکیا با تولید گوشی‌های محکم و قوی مثل گوشی ۱۱۱۰ خود که feature phone محسوب می‌شد، معروف شد. این گوشی تا به امروز با فروش ۲۵۰ میلیون دستگاه در سرتاسر دنیا، از پرفروش‌ترین گوشی‌های تاریخ بوده است. پس بنابراین تیزر، به نظر می‌رسد میزو و نوکیا تولید گوشی که مانند ۱۱۱۰ پرفروش باشد را هدف گرفته‌اند.

این اولین بار نیست که درباره احتمال همکاری میزو و نوکیا می‌شنویم. البته در آن زمان، Li Nan مدیر اجرایی میزو اعلام کرد که این‌ها شایعه‌ای بیش نیست؛ اما با توجه به صفحه Weibo این شرکت که همکاری احتمالی نوکیا و میزو را خبر داده، می‌توانیم انتظار تولید گوشی شبیه به نسخه عالی از MX5 را داشته باشیم که مشتری‌های بین‌المللی پیدا کند. اطلاعات بعدی درباره این شرکت و گوشی احتمالی به‌زودی منتشر خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27361 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/04/25 تعداد مشاهده: 1590
سافت گذر