کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی ناشناخته‌ای از ال‌جی تست Geekbench را گذراند

گوگل بدون توجه به فروش نسبتا کمی که گوشی‌های نکسوس این شرکت داشته‌اند، قصد دارد نسخه‌های جدیدی را با همکاری ال‌جی و هوآوی معرفی کند. در خبری که امروز منتشر شده، گوشی جدید و ناشناخته‌ای از ال‌جی که تست Geekbench را پشت سر گذاشته مشاهده می‌کنیم و احتمال می‌رود یکی از دو گوشی نکسوس ۵ (۲۰۱۵) ‌ال‌جی یا ال‌جی‌ جی ۴ پرو باشد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ در عکس جدید منتشر شده، گوشی جدیدی با شماره مدل LGE LG-F660L را مشاهده می‌کنیم که شباهت زیادی به شماره مدل ال‌جی جی ۴ (F500L) دارد. تست بنچمارک Geekbench اطلاعات زیادی از نام واقعی و ظاهر این گوشی در اختیار ما قرار نداده است اما می‌توان اطلاعاتی درباره‌ی سخت‌افزار و سیستم عامل این گوشی مرموز از آن استخراج کرد. از این مشخصات می‌توان به استفاده از پردازنده‌ی شش هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸ در کنار ۴ گیگابایت رم اشاره کرد. این دو در کنار هم توانسته‌اند امتیاز تک هسته‌ای ۱۰۸۲ و چند هسته‌ای ۳۲۹۸ را بدست آورند که شباهت زیادی به امتیازات کسب شده توسط جی ۴ دارند. همچنین گوشی جدید ال‌جی به صورت پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید نسخه‌ی ۵.۱.۱ بهره خواهد برد. همان طور که انتظار دارید، حدس می‌زنیم این گوشی یکی از دو گوشی نکسوس ۵ (۲۰۱۵) و یا جی ۴ پرو باشد.

LG G4 Pro or nexus 5 2015 benchmark leak

جی ۴ پرو پرچم‌دار نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ ال‌جی خواهد بود. بنابر گفته‌ مدیر بخش موبایل ال‌جی، چو جون‌هو، این شرکت قصد معرفی پرچم‌دار دیگری با مشخصاتی بهتر از جی ۴ را در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ دارد و به نظر می‌رسد F600L می‌تواند شایسته‌ی این عنوان باشد. البته اگر این گوشی جی ۴ پرو باشد، شایعات گذشته مبنی بر استفاده از اسنپدراگون ۸۲۰ در جی ۴ پرو را رد خواهد کرد.

تشخیص گوشی در حال حاضر بسیار سخت و هرگونه حدسی تقریبا ناممکن است. بهتر است برای قضاوت دقیق‌تر منتظر اطلاعات جدید در روزهای آینده باشیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27368 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/04/26 تعداد مشاهده: 1358
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر