کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

گلکسی اس 5 نئو با طراحی جدید آماده پیش‌فروش است!

در طول سال‌های گذشته شرکت سامسونگ به‌روش‌های مختلف مانند عرضه مجدد محصول با تغییرات جزئی و کاهش قیمت و یا افزودن ویژگی‌های جانبی باعث احیای محصولات پیشین خود شده است.


galaxy s5 neo

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ در چند ماه گذشته حرف و حدیث‌های مختلفی در خصوص یک نسخه جدید از گلکسی اس 5 به‌ویژه مدل Neo این دستگاه هوشمند منتشر شده است اما در روز جاری بالاخره با توجه به خبرهای منتشر شده از وجود گلکسی اس 5 نئو اطمینان حاصل کردیم و البته شاهد تغییرات جدیدی در ظاهر این دستگاه هوشمند هستیم.

گلکسی اس 5 نئو از صفحه‌نمایش 5.1 اینچی تمام اچ‌دی از نوع SuperAMOLED، پردازنده 1.6 گیگاهرتزی Exynos 7580 هشت هسته‌ای، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. علاوه بر این موارد، تاییدیه IP67، دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت، دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو، باتری قابل تعویض 2800 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 5.1 از ویژگی‌های دیگر این دستگاه هوشمند است. اطلاعات دیگری در خصوص امکان بهره‌گیری از سنسور تشخیص اثرانگشت منتشر نشده است اما نمایشگر میزان ضربان قلب همچنان در این دستگاه وجود دارد.

این دستگاه هوشمند با کد SM-G903F و با قیمت 480 دلار روانه بازار خواهد شد و آن‌طور که از شواهد پیداست تا پایان ماه جاری میلادی شاهد حضور آن در بازار خواهیم بود. این گوشی در رنگ‌های سیاه، آبی تیره، طلایی و نقره‌ای در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

همان‌طور که مطمئنا تاکنون متوجه شده‌اید مدل نئو در مقایسه با نسخه اس 5 معمولی تغییراتی نیز داشته است. نسخه معمولی گلکسی اس 5 از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 801 ( یا 805) بهره می‌برد اما در دستگاه جدید، سامسونگ از تراشه اکسینوس ساخت خود استفاده کرده است. دوربین جلویی نیز از 2 مگاپیکسل به 5 مگاپیکسل رسیده است تا شاهد نمونه‌ای مشابه Galaxy A8 باشیم.

شاید مهم‌ترین تغییرات را باید در ظاهر و طراحی این دستگاه هوشمند جستجو کنیم. در این دستگاه هوشمند شاهد جایگزینی یو‌اس‌بی پورت 3.0 با نسخه شماره 2.0 آن هستیم و درپوش ضد آب به‌منظور پوشاندن پورت نیز حذف شده است. مدنظر داشته باشید که گلکسی اس 5 مینی نیز از پورت یو‌اس‌بی 2.0 باز بهره می‌برد. این درپوش یکی از نقاط ضعف گلکسی اس 5 عنوان شده بود و مطابق گزارش‌های منتشر شده این درپوش به راحتی جدا می‌شد و یا پس از مدتی استفاده از دستگاه دیگر به‌خوبی در جای خود قرار نمی‌گرفت.galaxy-s5-neo-germany-1

یکی دیگر از تغییرات موجود، بهره‌گیری از طرحی زیبا در ظاهر دستگاه است. درب پشتی نیز شاهد تغییراتی بوده تا الگویی زیباتر بر روی آن نقش ببندد. یکی از نکات منفی در خصوص این گوشی را باید قیمت تقریبا بالای آن در بازاری دانست که گلکسی اس 5 اصلی را می‌توان اکنون با قیمت پایین‌تری تهیه نمود. از سوی دیگر تراشه Exynos استفاده شده در این دستگاه نیز احتمالا توانایی ضبط ویدئوهای 4K را نخواهد داشت. اگرچه این دستگاه هوشمند هنوز به‌طور رسمی از سوی سامسونگ معرفی نشده است اما بهره‌گیری یا عدم وجود یک سنسور تشخیص اثرانگشت می‌تواند چالشی دیگر برای آن باشد.

تا زمان معرفی رسمی این محصول در چندروز و یا هفته آتی، همچنان تصور محصولی نهایی از گلکسی اس 5 نئو امکان‌پذیر نمی‌باشد. با این اوصاف همان‌گونه که می‌دانیم این محصول در آلمان عرضه خواهد شد و پس از آن در اروپا در معرض فروش قرارخواهد گرفت اما عرضه جهانی آن همچنان در هاله‌ای از ابهام قراردارد. این گوشی هوشمند در حال حاضر در لیست محصولات وب‌سایت آلمانی Belsimple قرارگرفته و چندین و چند فروشگاه آلمانی آنلاین نیز تصاویری از این محصول را منتشر و آن‌را آماده پیش‌فروش کرده‌اند.galaxy-s5-neo-germany-4

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید برای کاربرانی که از حضور گلکسی اس 6 بدون امکان استفاده از کارت حافظه جانبی و باتری قابل تعویض نا امید شده‌اند آیا گلکسی اس 5 نئو می‌تواند به عنوان گزینه‌ای جدید مدنظر قرارگیرد یا خیر؟! از سوی دیگر باید دید آیا قیمت عرضه این محصول به‌گونه‌ای خواهد بود تا کاربران را مشتاق تعویض گوشی هوشمند فعلیشان کند؟! این‌ها پرسش‌هایی هستند که تنها با عرضه این محصول، پاسخ‌های آن را خواهیم یافت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27720 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/05/20 تعداد مشاهده: 1574
کلید واژه ها: ,
سافت گذر