کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سیری اپل چگونه صدای شما را در مکان‌های شلوغ تشخیص میدهد؟

تمام دستیاران صوتی شبیه به سیری، کورتانا و الکسا، در تشخیص صدای انسان در محیط ساکت خوب عمل می‌کنند، اما در محیط شلوغ و پر سروصدا چندان جالب نیستند.


cocktailsensor-970-80

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ سیستم شنوایی انسان قادر به تمرکز بر یک صدا در محیط‌های شلوغ است و تا همین چند وقت پیش کامپیوترها از چنین توانایی بی‌بهره بودند. به لطف کار محققان در دانشگاه Duke شرایط عوض خواهد شد. آن‌ها درحال‌توسعه و ساخت میکروفونی هستند که می‌تواند صداهای اضافی را از محدوده توجه خود خارج کند.

مؤثر، قابل‌اعتماد و ارزان

آن‌ها از فراماده (ماده‌ای که چینشی با طرح‌های تکراری دارد و رفتار عجیبی را از خود نشان می‌دهد) و تکنیکی به نام سنجش فشاری استفاده کرده‌اند تا میکروفون جهت صدا را پیدا کرده و از سایر اصوات جدا کند.

نمونه اولیه تا الآن در اندازه 15 سانتی‌متری تولید شده است، اما محققین باور دارند که می‌توان آن را تا اندازه‌ای کوچک کرد که برای استفاده در گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های مشابه مناسب باشد. Abel Xie، نویسنده اصلی مقاله‌ای که در آن به شرح اقدامات آکادمی ملی علوم پرداخته شده می‌گوید:

ما سیستم سنجشی را اختراع کرده‌ایم که می‌تواند به صورت مؤثر، ارزان و قابل‌اعتماد به حل مشکلی که تکنولوژی مدرن به صورت روزانه با آن سروکار دارد بپردازد. ما باور داریم که این می‌تواند به بهبود کارایی دستگاه‌هایی که با صدا کار می‌کنند مثل گوشی‌های هوشمند و کنسول‌های بازی کمک کرده و درعین‌حال پیچیدگی سیستم را کاهش دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27777 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/05/24 تعداد مشاهده: 1687
سافت گذر