کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راهنمای استفاده از گوشی هوشمند اندرویدی با رایانه‌ی مک اپل

یکی از دلایلی که بسیاری از کاربرهای رایانه‌ی مک اپل، استفاده از آیفون را به گوشی‌های هوشمند اندرویدی ترجیح می‌دهند، یکپارچگی بدون محدودیت آیفون در عملکرد با سیستم عامل اپل است. در صورتی که به عنوان کاربر رایانه‌ی مک از دستگاه‌های اندرویدی استفاده کنید، در اغلب اوقات با ناتوانی‌هایی در عملکرد مک با دستگاه اندرویدی مواجه می‌شوید. اما با توجه به اینکه در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم،‌ دیگر انجام چنین کارهایی باید ساده باشد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ برای کاربران آیفون، همگام سازی موسیقی، فایل، لیست مخاطب‌ها، تقویم و دیگر موارد، به سادگی اتصال آیفون به مک و فشردن دکمه‌ی sync در آیتیونز است. اما در صورتی که کاربر دستگاه‌های اندرویدی باشید و سعی در اتصال آن به مک و بهره‌مندی از قابلیت‌هایی همچون همگام سازی یا انتقال فایل داشته باشید، باید بدانید که با فرآیند بسیار پیچیده‌ای روبه‌رو هستید! اما خوشبختانه راهکار‌هایی که بتوان به سادگی، گوشی هوشمند اندرویدی را به مک اپل متصل کرده و به همان آسانی استفاده از آیفون، از آن استفاده کرد، وجود دارد که در ادامه‌ی مقاله معرفی خواهیم کرد.

راهکارهای پیشنهادی ما شامل نرم‌افزارهای ویژه‌ و شخص ثالث برای انجام کارهای مختلفی مانند انتقال فایل و پشتیبان گیری در مک، به علاوه‌ی معرفی نرم‌افزارهای اندرویدی رسمی آن‌ها خواهد بود. نرم‌افزارهای مورد استفاده در این مقاله قادر به پشتیبانی از طیف وسیعی از دستگاه‌های اندرویدی هستند (برخلاف نرم‌افزارهای ویژه‌ی سازندگان، همچون اسمارت سوییچ سامسونگ و سینک منیجر HTC) که تقریبا در همه‌ی زمینه‌ها عملکرد بسیار خوبی دارند.

پشتیبان گیری از داده‌های گوشی هوشمند

پیشنهاد زومیت: Helium

Android in Mac OS X 1

اگر قصد پشتیبان گیری از داده‌های موجود در گوشی هوشمند اندرویدی را دارید، تا به امروز هلیوم برترین نرم‌افزار پشتیبان گیری بدون نیاز به روت کردن گوشی هوشمند به شمار می‌رود، که می‌توانید از آن در رایانه‌ی مک هم استفاده کنید. فعال کردن هلیوم نیازمند دانلود و نصب نسخه‌ی مک و اندرویدی نرم‌افزار و اتصال گوشی هوشمند به رایانه‌ی مک است، که فقط یک بار فعال می‌شود. بعد از طی کردن این مراحل، قادر به پشتیبان گیری از کل نرم‌افزارها یا فقط داده‌های مربوط به آن‌ها خواهید بود. در هردو حالت می‌توانید داده‌ها را در حافظه‌ی ذخیره سازی گوشی یا در سرویس‌های ابری همچون گوگل درایو، باکس و دراپ‌باکس ذخیره کنید.

در گوشی‌های هوشمند روت نشده، در صورت راه‌اندازی مجدد دستگاه، نیازمند فعال ‌سازی دوباره‌ی نرم‌افزار هلیوم خواهید بود. وجود این مورد در مقابل قدرت و رایگان بودن این ابزار، ایرادی ناچیز به شمار می‌رود!

انتقال فایل‌

بزرگترین تفاوت بین اندروید و iOS، در نحوه‌ی انتقال فایل بین گوشی هوشمند و رایانه است؛ به طوری که سیستم عامل iOS برای انتقال داده‌ها صرفا محدود به همگام سازی فایل به وسیله‌ی آیتیونز بوده اما در اندروید به جز همگام سازی، می‌توان با عمل کشیدن و رها کردن، داده‌ای را به حافظه‌ی تلفن اندرویدی منتقل کرد که دستورالعمل مخصوص به خود را دارد. اما در صورتی که به دنبال همگام سازی سریع موسیقی، عکس و ویدیو با رایانه‌ی مک هستید، با ادامه‌ی مقاله همراه باشید.

نرم‌افزار رسمی: Android File Transfer

Android in Mac OS X 2

عملکرد نرم‌افزار (Android File Transfer (ATF که محصول شرکت گوگل است، در سیستم عامل مک اپل تقریبا ناامید کننده است! این نرم‌افزار با بیشتر دستگاه‌های اندرویدی هنگام انتقال فایل‌های حجیم به مک مشکل دارد. با این وجود، نرم‌افزار یاد شده رابط کاربری تمیزی دارد که استفاده از آن را ساده‌تر می‌کند.

پیشنهاد زومیت: AirDroid

Android in Mac OS X 3

هنگامی که به خانه یا محل کار خود می‌رسید، به احتمال زیاد وقت یا حوصله‌ی جستجوی کابل USB برای اتصال گوشی به رایانه‌ی مک را نخواهید داشت. حتی اگر چنین نباشد، استفاده از تنها درگاه USB نوع C موجود در مک‌بوک جدید اپل برای اتصال گوشی، کاری هوشمندانه به نظر نمی‌رسد!

نرم‌افزار اِیردروُید که نام آن معرف خوبی از قابلیت‌های آن است، اجازه‌ی اتصال بی‌سیم رایانه‌ی مک به دستگاه اندرویدی از طریق فناوری وای‌فای را به کاربر می‌دهد. با استفاده از این نرم‌افزار قادر به انتقال و مدیریت فایل، نصب نرم‌افزار، تماس از طریق مک بدون لمس گوشی و از این دست موارد خواهید بود. همچنین، موجه‌ترین دلیل استفاده از ایردروید، همگام سازی تمام و کمال اعلانیه‌ها برای مواقعی که امکان مشاهده‌ی آن‌ها از روی گوشی هوشمند وجود ندارد، است. در چنین مواقعی قادر به مشاهده و حتی پاسخ دادن به اعلانیه‌ها از روی مک خواهید بود. فرض کنید که در جلسه‌ای هستید و فقط به رایانه‌ی مک دسترسی دارید؛ در این مواقع حساس، بدون اطلاع کسی می‌توانید از طریق نمایشگر مک، اعلانیه‌های گوشی هوشمند اندرویدی را مشاهده کرده و سریعا به آن‌ها پاسخ دهید.

همگام سازی موسیقی، عکس و ویدیو

پیشنهاد زومیت: doubleTwist (آیتیونز اندروید!)

Android in Mac OS X 4

همگام سازی موسیقی، عکس‌ها و فیلم‌های موجود در دستگاه اندرویدی با نرم‌افزارهای مورد استفاده در مک از طریق آیتیونز، فرآیندی فوق‌العاده سخت است. ساخت نرم‌افزار همگام سازی و انتقال فایل به همان سادگی استفاده از آیتیونز برای آیفون، چالشی برای توسعه دهندگان بود که بالاخره با دابل‌تویست به سرانجام رسید.

به دلیل سادگی کار با نرم‌افزار دابل‌تویست و توانایی در انجام همه‌ی کارهای مشابهی که آیتیونز برای آیفون انجام می‌دهد، این نرم‌افزار را آیتیونز اندروید نامیده‌اند. استفاده از دابل تویست قطعا ساده‌ترین راه برای همگام سازی داده‌های دیجیتالی اندروید با رایانه‌ی مک است.

همگام سازی فایل‌های چند رسانه‌ای موجود در آیفون با آیتیونز یا نرم‌افزار Photos اپل به خصوص اگر از نسخه‌های قبلی آیتونز استفاده کرده باشید، بسیار ساده است. با وجود دابل‌توست برای دستگاه‌های اندرویدی، احتمالا کاربرهای آیفون به شما حسودی خواهند کرد! این نرم‌افزار قادر به اتصال بی‌سیم از طریق فناوری وای‌فای و باسیم به وسیله‌ی کابل USB به دستگاه اندرویدی است. برای استفاده از اتصال بی‌سیم، نیازمند پرداخت ۴.۹۹ دلار برای افزونه‌ی همگام سازی بی‌سیم خواهید بود که می‌توانید فرآیند همگام سازی را در پس‌زمینه و به طور خودکار هم انجام دهید.

همگام سازی لیست مخاطب‌ها، تقویم و ایمیل

پیشنهاد رسمی و زومیت: سرویس‌های گوگل

Android in Mac OS X 5

دلیل کلیدی برای همگام سازی لیست مخاطب‌ها، تقویم و یادداشت‌ها با استفاده از سرویس‌های گوگل این است که به جای همگام سازی دستی، می‌توانید به صورت بی‌سیم و یکجا، اقدام به همگام سازی با همه‌ی دستگاه‌های اندرویدی بکنید. همچنین، گوشی‌های اندرویدی به صورت کارخانه‌ای برای همگام شدن با سرویس‌های گوگل تنظیم شده‌اند؛ این قابلیت بخشی از هسته‌ی سیستم عامل اندروید است.

پیاده سازی دقیق عمل همگام سازی با رایانه‌ی مک به نرم‌افزارهای مورد استفاده‌ی کاربر بستگی دارد. به عنوان مثال برخی از کاربرها ترجیح می‌دهند که از مجموعه‌ی آفیس و سرویس ایمیل مایکروسافت بهره ببرند که دستورالعمل مخصوص به خود را دارد. اما برخی هم خواستار استفاده از اکوسیستم اپل هستند که می‌توانید دستورالعمل همگام سازی نرم‌افزارهای گوگل با رایانه‌ی مک را در وبسایت گوگل مشاهده کنید.

جدا از اینکه، از چه برنامه‌ای برای دسترسی به داده‌های خود روی مک استفاده ‌می‌کنید، پیشنهاد قطعی ما استفاده از مجموعه‌ی گوگل است. به‌طور حتم انتخاب با شما است اما هیچ اکوسیستمی مانند سرویس‌های گوگل با اندروید یکپارچه نیست؛ و این عنصری کلیدی در تبادل یکپارچه بین دستگاه‌ها محسوب می‌شود. با توجه به این که در حال گذار به دنیای ذخیره سازی ابری و بی‌سیم هستیم، توانایی اتصال و همگام سازی بدون نیاز به کابل، تبدیل به یک ضرورت خواهد شد؛ پس بهتر این است که از نرم‌افزارهای دارای فناوری اتصال بی‌سیم بهره ببرید.

نرم‌افزارهای معرفی شده در این مقاله فقط بخشی از انبوه ابزارهای موجود بود. با اینکه ابزارهای پیشنهادی اندک ما می‌تواند بسیاری از نیازهای کاربرها را برطرف کند، اما نرم‌افزارهای دیگری هم در این زمینه‌ها وجود دارد که ممکن است تناسب بیشتری با نیاز شما داشته باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27825 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/05/27 تعداد مشاهده: 1834
سافت گذر