کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

از این پس اندروید M را با نام «Marshmallow» خواهید شناخت!

هفتم خرداد ماه بود که گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود Google I/O 2015 از آخرین نسخه سیستم عامل همراه خود با عنوان اندروید M رونمایی کرد. همان موقع مشخص شد که M تنها مخفف نام نسخه بعدی اندروید است و حالا انتظار به پایان رسیده و گوگل دقیقا نامی را که می‌شد برای این نسخه پیش‌بینی کرد را برای آن برگزیده و رسما اعلام کرده است.


10+am+Official+Announce_G_FB+copy

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ بنا به سنت همیشگی گوگل ششمین نسخه از سیستم عامل اندروید را با قرار دادن مجسمه‌ای در جلوی ساختمان مرکزی‌اش معرفی کرده است.

ap_resize

حالا همه می‌دانند که اندروید M کوتاه شده‌ی اندروید مارشملو یا پف‌نبات است و با اینکه هنوز برای استفاده عموم حاضر نشده و گوگل نسخه بعدی نسخه پیش‌نمایش ان را عرضه کرده، این شرکت در حال تشویق توسعه‌دهندگان به آماده کردن برنامه‌هایشان برای این نسخه از اندروید است.

البته این نام نباید چندان غافلگیرکننده باشد چراکه بیشتر افراد همین نام را حدس زده بودند. گوگل همچنین ویدئویی را در خصوص این نسخه از اندروید منتشر کرده که همین پائین می‌توانید آن را به تماشا بنشینید.

همچنین گوگل نسخه سوم پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان را منتشر کرده است. گفته‌شده که این نسخه پیش‌نمایش، تقریباً نهایی است و باید تا زمانی که نسخه نهایی تا دی‌ماه منتشر شود، پایدار باشد.

حالا چگونه می‌توان اندروید پف‌نبات Dev Preview 3 را به دست آورد؟ اگر نسخه دوم پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان یا DP2 را داشتید، اعلان یا نوتیفیکیشنی دریافت می‌کنید که بدون نیاز به انجام فلش، همه کارها را انجام خواهد داد. تمام دستگاه‌هایی که از DP2 پشتیبانی می‌کردند مثل نکسوس 5، نکسوس 6، نکسوس 7 و نکسوس Player، در اینجا هم پشتیبانی می‌شوند؛ پس جای نگرانی نیست.

گوگل SDK جدیدی برای اندروید پف‌نبات نیز منتشر کرده است. حقیقت جالبی در پشت آن قرار دارد: این نسخه از اندروید مستقیماً به عدد 6.0 می‌رود. تصور می‌شد که نهایتاً به نسخه 5.2 ارتقا داده شود، اما انتخاب 6.0 به این معنی است که گوگل این به‌روزرسانی را نسبتاً بزرگ در نظر می‌گیرد.

همچنین جدیدترین API به همراه کد نهایی را برای آزمایش دریافت می‌کنید. امولاتور خوبی هم در آن وجود دارد که اگر دستگاهی که بتواند DP3 را اجرا کند در اختیار ندارید، می‌توانید از آن کمک بگیرید. اگر از برنامه اندروید استودیو استفاده می‌کنید، به SDK Manager وارد شوید و چیزهای تازه را دریافت کنید.

اگر از توسعه‌دهندگان نیستید نگران نباشید، گوگل طبق برنامه این نسخه از اندروید را در اختیار عموم قرار می‌دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27831 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/05/27 تعداد مشاهده: 1665
سافت گذر