کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316151 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۲۰ مورد از زیباترین و خلاقانه‌ترین اپلیکیشن‌های اندروید و iOS

تنوع اپلیکیشن‌های دستگاه‌های هوشمند آنقدر زیاد است که گاهی کاربر را در انتخاب نهایی خود سردرگم می‌کند. اما همیشه بهترین‌ها وجود داشته و قابل شناسایی هستند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ چه ویژگی‌هایی از یک اپلیکیشن توجه کاربران را به خود جلب می‌کند؟ زیباترین اپلیکیشن‌های سال آنهایی بوده‌اند که از رنگ به طرز خلاقانه‌ای استفاده کرده‌، تجربه‌ی آزاردهنده‌ی برنامه‌ها به طرز ماهرانه‌ای ساده شده و جرقه‌ی تخیل‌سازی در محیط بازی به کاربران منتقل شده‌است. همچنین این برنامه‌ها توجه خاصی به جزئیات همراه با یک نگاه کلی به طراحی هوشمندانه که منطبق بر عملکرد برنامه است را به صورت برجسته‌ای نمایان می‌سازند.

Waterlogue. ۱

Waterlogueبرنامه‌ی Waterlogue از عکس‌های شما، نقاشی‌های آبرنگ هنری زیبایی خلق می‌کند. این برنامه با بهره‌گیری از ۱۴ جلوه‌ی مختلف آبرنگ، به عکس‌های یکنواخت و بی‌روح شما جان تازه تازه ای می‌بخشد.

۲. Vesper

vesperبرنامه‌ی Vesper, یک ابزار ساده در عین حال کاربری برای گردآوری ایده‌ها، یادداشت‌ها، کارهایی که می‌خواهید انجام دهید و یا هر چیزی که می‌خواهید به خاطر بسپارید است. این برنامه، نحوه‌ی سازمان بخشیدن به افکارتان را به شما یاد می‌دهد. شما به راحتی می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید به برنامه اضافه کنید برچسب‌گذاری کنید تا جستجو برای پیدا کردن آن راحت‌تر شود. علاوه بر این‌ها، تمام یادداشت‌های شما در سرور اختصاصی Vesper ذخیره می‌شود و خیال شما را از احتمال از دست دادن اطلاعات‌تان راحت می‌کند.

۳. BiColor

Bicolor زیبایی و جذابیت در عین سادگی شعار BiColor است. یک بازی پازلی به شدت اعتیادآور که بر پای اصل minimalism ساخته شده است. درک کردن بازی ساده اما چیره و مسلط شدن بر آن بسیار دشوار است. این بازی دارای ۲۴۰ مرحله است که تمام مراحل آن تنها از دو رنگ ساخته شده است. روال بازی تا حدودی شبیه به بازی دوست‌داشتنی ۲۰۴۸ است؛ در ابتدا مربع‌های رنگی مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد سپس شما باید با جابجایی و حرکت دادن این مربع‌ها، یک صفحه‌ی تمام یک رنگ بسازید. البته با چالش‌هایی که روبروی شما قرار داده می‌شود رسیدن به این هدف بسیار سخت خواهد بود.

۴. ELEVATE

ELEVATEاین بازی خلاق، جایزه برنامه‌ی برتر سال ۲۰۱۴ از اپل را از آن خود کرده است. یک برنامه‌ی آموزشی مغز، که برای بهبود عملکرد فرد در زمینه‌های حافظه، درک مطلب، نوشتن، اعمال ریاضی، تمرکز و مهارت‌های صحبت کردن طراحی شده است. افرادی که به صورت مداوم از این اپلیکیشن استفاده کرده بودند، دستاوردهای مختلف آن را گزارش کرده بودند.

دانلود از مایکت      دانلود از گوگل پلی استور

۵. Level Money

Level Moneyبرنامه‌ی Level Money به شما کمک می‌کند تا میزان مخارج‌تان‌ را به بر حسب میزان بودجه و درآمدتان خرج کنید. این برنامه با متصل شدن به حساب بانکی‌تان، میزان درآمد، عادت خرج کردن ماهیانه، و اینکه مقدار مبلغی را که می‌خواهید پس‌انداز کنید، محاسبه می‌کند. برای مثال اگر میزان مصرف روزانه شما بیشتر از حالت معمول باشد، Level Money به شما هشدار می‌دهد که میزان مصرف روزانه شما بیشتر شده است و باید آن را کنترل کنید. به صورت خلاصه اینکه کمتر خرج کنید، بیشتر پس انداز کنید تا میزان درآمد و مخارج شما هم‌تراز شود.

   دانلود از گوگل پلی استور

۶. Litely

Litelyبرنامه‌ای منحصربفرد در زمینه‌ی تصویرسازی برای اضافه کردن فیلترهای مختلف به عکس‌ها. همچین به کمک این اپلیکیشن زیبا، می‌توانید صداهایی الهام گرفته از فیلم ها را به عکس‌هایتان اضافه کنید. از جمله ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن، می‌توان به تنظیمات حرفه‌ای مختلف، مدل‌های زیبای از پیش تعیین‌شده و پرتودهی اشاره کرد.

    دانلود از گوگل پلی استور 

۷. Yahoo News

Yahoo newsیاهو نیوز چکیده‌ای از مهمترین اخبار روز را در کمترین زمان ممکن برای شما آماده می‌کند؛ به این ترتیب هیچ‌وقت خبرهای مورد علاقه‌تان را از دست نخواهید داد. این برنامه خلاصه‌ای از ۷ تا ۱۰ مقاله‌ی دلخواه‌تان را دو بار در روز، یعنی یک نوبت صبح و یک نوبت بعد از ظهر برای شما ارسال می‌کند.

  دانلود از گوگل پلی استور  دانلود از مایکت

۸. Manual

Manualاپلیکیشن Manual دسترسی کامل به تنظیمات دوربین گوشی را برای شما مهیا می‌کند. به عبارتی دیگر، مانوال تنظیمات دوربین شما را از حالت خودکار خارج کرده و کنترل آن را به شما واگذار می‌کند. مواردی از قبیل تنظیم دستی، سرعت شاتر (shutter) ،تراز سفیدی،تنظیم دستی ISO، فوکوس، جبران نوردهی، از جمله تنظیمات پیشرفته‌ای هستند که می‌توانید به آنها دسترسی کامل پیدا کنید. زمانی که کار شما با ادیت کردن عکس تمام شد، همه عکس‌های شما مستقیما در پوشه‌ی Camera roll ذخیره می‌شود.

   دانلود از گوگل پلی استور

۹. Threes

threeیک بازی ساده در عین حال هوشمند و اعتیادآور که مغز شما را به چالش می‌کشد. وقتی به این فکر می‌کنیم که چه چیزی باعث محبوبیت این بازی شده است، موارد زیادی به ذهنمان خطور می‌کند؛ اما دلیل اصلی که باعث جذابیت بازی شده است سادگی آن است. در واقع شما باید با استفاده از اعمال ساده ریاضی، یعنی ضرب و تقسیم و جمع و تفریق، کاشی‌ها را باهم ترکیب کنید و به امتیاز خودتان اضافه کنید. تا زمانی که کاشی‌ها پر نشده است می‌توانید به بازی ادامه دهید و امتیاز جمع کنید.

     دانلود از گوگل پلی استور

۱۰. Monument Valley

Monument Valleyبازهم یک بازی زیبای دیگر در ژانر پازل. در این بازی شما باید به اکتشاف محیط خارقالعاده و خیالی با استفاده از مفاهیم علوم هندسه بپردازید. وظیفه‌ی شما در این بازی، هدایت شاهزاده‌ای به اسم Ida از این مسیر پر رمز‌و‌راز و مخوف برای رسیدن به موقعیت مورد نظرش است.

   دانلود از گوگل پلی استور


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27847 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/05/29 تعداد مشاهده: 2144
سافت گذر