کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316109 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

تفاهم‌نامه ترابردپذیری شماره موبایل به امضا رسید

طرح ترابردپذیری شماره تلفن همراه، مختص ایران نیست و ۷۰ کشور مختلف این سرویس را راه‌اندازی کرده‌اند. با این طرح کاربر می‌تواند اپراتور همان شماره‌ای که دارد را بر اساس سلیقه خود تغییر داده و از خدمات آن اپراتور بدون نیاز به تغییر شماره استفاده کند. تفاهم‌نامه این طرح امروز به امضای مدیران عامل سه اپراتور اصلی کشور رسید.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ رییس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات درمراسم انعقاد تفاهم‌نامه اصول حاکم بر خدمات ترابردپذیری شماره تلفن همراه (MNP) با تاکید بر لزوم فعالیت همزمان رگولاتوری و اپراتورها در این زمینه گفت:

لازم است این طرح به صورت همگام در بخشهای مختلف پیش برود و بر همین اساس ۲۲ بهمن امسال کار اجرایی و عملیاتی اولیه این طرح اجرایی خواهد شد.

علی اصغر عمیدیان همچنین افزود:

بر اساس اساسنامه، این وظیفه بر عهده سازمان تنظیم مقررات ارتباطات قرار دارد که با توجه به محصولات متنوع بخش ICT از وجود آزمایشگاه‌های قدرتمند و مجهز در این زمینه اطمینان خاطر ایجاد کنند. بر همین اساس امروز شاهد اعطای اعتبارنامه به پنج آزمایشگاه تایید نمونه تجهیزات ارتباطی نیز خواهیم بود.

وحید صدوقی، مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار، نیز در این مراسم به ارائه توضیحاتی پرداخته و گفت:

طی یک سالی که از فعالیتهای همراه اول در زمینه 3G می‌گذرد، ۴۲۰۰ سایت نسل سه در کشور راه‌اندازی شده و بر این اساس می‌توان ادعا کنیم که بزرگترین شبکه نسل ۳ کشور را داریم.

وی همچنین اعلام کرد:

برای سال جاری بودجه‌ای بالغ بر ۲۷۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی شبکه خود در نظر گرفته‌ایم و با طرح‌های مختلف تلاش داریم دسترسی مردم به خدمات همراه اول را ارتقاء بخشیم.

portability

علیرضا قلمبر دزفولی، مدیر عامل ایرانسل نیز در این مراسم از نصب ۶۰۰۰ سایت نسل ۳ و ۴ خبر داد و گفت کهبه طور متوسط طی یکسال گذشته روزی ۱۶ بار سایت نصب کرده‌ایم که این رقم در منطقه رکوردی جدید محسوب می‌شود که ممکن است در سطح دنیا نیز رکورد دار باشد.

وی همچنین یادآور شد:

در حال حاضر ایرانسل ۲۳ میلیون کاربر اینترنت دارد که از این میان ۱۲.۵ میلیون نفر کاربر اینترنت نسل ۳ و ۴ بیش از ۵۰۰ هزار نفر کاربر وایمکس هستند و در مجموع در میان مشترکان اپراتور دوم بیش از ۲۳ میلیون گوشی هوشمند در حال استفاده است.

مجید صدری، مدیرعامل رایتل نیز در این مراسم گفت:‌

طی دو سال گذشته تعداد مشترکان فعال رایتل از ۳۵۰ هزار مشترک به ۴ میلیون رسیده است و همچنان رایتل با تحت پوشش قرار دادن ۳۵۰ شهر بیشترین پوشش 3G کشور را دارد که امید می‌رود تعداد این طرح‌ها تا پایان سال به ۴۰۷ شهر برسد.

با اجرای طرح ترابردپذیری از اواخر امسال مشترکان این آزادی عمل را خواهند داشت تا بتوانند بر اساس نیاز خود، اپراتوری که فکر می‌کنند برای آنها مناسب‌تر است را انتخاب کنند و برای این کار نیازی به تغییر شماره تماس خود نخواهند داشت. تغییر اپراتور رایگان خواهد بود و کاربر می‌تواند دو بار در سال اپراتور خود را تغییر دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27922 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/06/01 تعداد مشاهده: 1688
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

سید جواد 1394/06/02 19:12
سلام بیشترین ضرر رو اول همراه اول میکنه بعد رایتل در عرض یک سال بیشتر از 5 میلیون مشترک همراه
اول به طرف ایرانسل میان ایرانسل میشه اپراتور یک کیفیت و خدمات که البته همین الانشم هست وبیشترین مشترک رو ایرانسل کسب میکنه نوش جانش ایرانسل جونم
رهگذر 1394/06/02 11:26
از هر 3 تا اپراتور خط داریم هروقت بخوام تغییر میدم